Gå til innhold

FAQ: Import av Xbox One


David_1214

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det skjønner jeg, og det har jeg gjort, men for å kjøpe et spill så må jeg legge til en betalningsløsning (kredittkort), eller går det an å bestille gavekort på nett som man fåt tilsendt kode og kan bruke uten å legge inn falske opplysninger på kredittkortet?

Endret av bas
Lenke til kommentar

Det skal jeg informere deg om når jeg gjør et forsøk på reklamasjon så fort live chat i Tyskland er tilgjengelig :) Garantien er det ikke noe spørsmål om, den er vel 2 år innenfor EU uansett, utfordringen er hvem skal betale for transport, og ryktene sier at de ikke godtar norske adresser eller kredittkort (de må holde et beløp) når man prøver å reklamere.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Ting å ha med som jeg leser spm om i mange andre tråder:

 

Selv om man bestiller boksen i utlande så kan man fortsatt sjekke status på bestilling via norsk Microsoft Store. Så lenge bestilling er registrert vil kontoen man har brukt gjelde for alle land, og da slipper man å spørre i tråden hva den og den statusen betyr!

Lenke til kommentar

Ting å ha med som jeg leser spm om i mange andre tråder:

 

Selv om man bestiller boksen i utlande så kan man fortsatt sjekke status på bestilling via norsk Microsoft Store. Så lenge bestilling er registrert vil kontoen man har brukt gjelde for alle land, og da slipper man å spørre i tråden hva den og den statusen betyr!

Funker ikke for meg.

Lenke til kommentar

Funker ikke for meg.

Hmm. Funker smooth her! Kanskje dumt spørsmål, men du har gått inn på ordrehistorikk?

 

Slik ser det for eksempel ut hos meg med kontrollerene jeg venter på nå som ble bestilt fra spansk MS Store:

 

Xbox One Wireless Controller with Play & Charge Kit

Pris: 69,99EUR

Antall: 1

Status: Behandles
Send den
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...