Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han baserer det på tull. Han har ikke gjort annet i tråden her.

 

Om 10 år så låser dem sikkert opp konsollen. For meg virker det bare at de kan løfte DRM'en (som har blitt gjort på andre ting før) og så er den jammen meg DRM-fri og man kan gjøre som man vil.

 

Det tipper jeg også på. Når neste konsoll har kommet og Xbox One begynner å "dø ut" vil jeg også tro at de kan fjerne online-kravene slik at singleplayerspill vil funke videre.

Lenke til kommentar

Det tipper jeg også på. Når neste konsoll har kommet og Xbox One begynner å "dø ut" vil jeg også tro at de kan fjerne online-kravene slik at singleplayerspill vil funke videre.

 

Jeg kjøper Xbox One etter at Microsoft har bekreftet at det skjer. På den måten vet jeg at det jeg kjøper kan oppbevares.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir sjelden eller aldri så jeg drar frem halvgamle konsoller uansett, så for meg har ikke det mye å si. Xbox, Xbox 360 og Xbox One vil aldri få samme nostalgifaktor som min Nes og Snes har. Klarer meg lenge med de to når jeg vil dra frem noe "gammelt". Men, hver sin smak. :)

Endret av skronk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Skal funke som PS3, og da vil man kunne dele det med en venn, mot fire venner fra PS3 (konsollene ble verifisert for din bruker). Dette var dog imot rettningslinjene. Alle brukere på samme konsoll kan spille/bruke samme innhold, uahvengig av hva man har brukt penger på.

-Ja.

 

 

Og jeg er fremdeles veldig nysgjerrig på hvordan byttelåning vil funke. Når noe er for godt til å være sant er det som regel det. Vil de fjerne dette etterhvert som Sony gjorde med Linux-støtte på PS3, eller vil de senke antall som kan dele slik Sony gjorde fra 5 til 2? Vil det funke så fantastisk som det høres ut, og hva da med argumentet om bruktsalg og hvordan det skader utviklere?

 

Det er jo ikke til å stikke under en stol at Xbox One faktisk har en fordel i forhold til PS4 når det gjelder nedlastede titler. Det har (med rette) vært mye fokus på begrensningene førstenevnte har på diskbaserte spill, men enn så lenge har ikke Sony annonsert noen form for deling eller overdragelse av digitale titler. Hvis man kun har planer om å kjøpe titler digitalt er Microsoft faktisk mer kundevennlige her, ikke mindre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
CD Projekt (The Witcher) er vist ikke spesielt fornøyd med Mircosoft da Xbox One ikke vil bli lansert i landet deres (Polen). Jeg er generelt motstander av veien MS tar, men det som står i denne artikkelen har endel gode poeng..må jo bare være såpass ærlig å innrømme det. http://www.vg247.com/2013/06/14/console-wars-youre-going-to-buy-an-xbox-one/
Jau, det var ein veldig god tekst. Dei får mykje juling no - men eg trur at med tida, vil folk, om dei er villige, og kapable - innsjå at det er ikkje berre vondt i denne løysninga.

 

Gjenstår å sjå.

Lenke til kommentar

Jau, det var ein veldig god tekst. Dei får mykje juling no - men eg trur at med tida, vil folk, om dei er villige, og kapable - innsjå at det er ikkje berre vondt i denne løysninga.

 

Gjenstår å sjå.

 

Ja, dem har smurt meg godt inn bak nå. Jeg er litt nølende til å bøye meg fremover men vi vet alle at det kommer til å skje..... :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

CD Projekt (The Witcher) er vist ikke spesielt fornøyd med Mircosoft da Xbox One ikke vil bli lansert i landet deres (Polen).

 

Jeg er generelt motstander av veien MS tar, men det som står i denne artikkelen har endel gode poeng..må jo bare være såpass ærlig å innrømme det. http://www.vg247.com...uy-an-xbox-one/

 

Selvsagt blir xbox lansert i Polen.

 

Folk har misforstått de 21 land greiene og de virale sony folka på nettet driver å sprer det for å skape mest mulig negativt om Xbox.

 

Se på samme lista for xbox 360.

 

Island er ikke "støttet", men 360 selges overalt der og alle kan logge på Live.

 

Det eneste lista betyr er at det ikke vil være noen offisiell Xbox Live brukerstøtte der dag 1 så hvis de ringer til kundesupport så må de kanskje snakke med en svensk og ikke en islanding.

 

Hvorfor skulle MS ikke selge konsollen sin i land hvor de har solgt 360 i 8 år nå? Dette er bare tullball.

Endret av Knuttsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har misforstått. Det er ikke at de ikke vil selge der, men de må prioritere i starten. Dette er normalt, men nå skal Microsoft ha produksjonsproblemer, og da blir det selvsagt enda mer åpenbart. Xbox One kommer til Polen, men ikke med en gang.

 

Det er også mulig. At den vil komme et par uker/måneder senere.

 

Men det er jo noe helt annet å ikke gi maskinen ut der.

Lenke til kommentar

Du har misforstått. Det er ikke at de ikke vil selge der, men de må prioritere i starten. Dette er normalt, men nå skal Microsoft ha produksjonsproblemer, og da blir det selvsagt enda mer åpenbart. Xbox One kommer til Polen, men ikke med en gang.

 

Ah ok, ja jeg vet ikke mer en det lille en snapper opp rundt omkring. Men da vet jeg bedre :)

Lenke til kommentar

Det fine med at Microsoft holder noe slikt regime er jo nettopp utviklerne vet hva vi sitter med. Alle har Kinect og internett tilgang.

Litt usikker på om jeg ønsker gjentatte SimCity erfaringer gang etter gang.

 

Får jo bare håpe at de lærer etterhvert.

Han sier også at han vil at Xbox One skal være boks nummer 1 i stuen og at resten skal gå igjennom den.

Alt skal gå igjennom X1, men den har kun én HDMI inngang?

 

Jeg har dessverre fler "duppeditter" enn det altså for at min eventuelle X1 skulle klare å være min alt i ett boks.

Han baserer det på tull. Han har ikke gjort annet i tråden her.

 

Om 10 år så låser dem sikkert opp konsollen. For meg virker det bare at de kan løfte DRM'en (som har blitt gjort på andre ting før) og så er den jammen meg DRM-fri og man kan gjøre som man vil.

Han slikker fingeren, stiller den loddrett opp i lufta for å finne ut av hvilken vei vinden blåser. Han tar og gjetter litt ettersom han ikke er helt sikker.

 

Dette er tull ifra din side.

 

Rett etterpå gjør du det eksakt samme ("sikkert") og tipper, og da er det ikke tull?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...