Gå til innhold

Dine favoritt våpen i Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Spiller du annet enn pub er M16A3 et must. Reload tiden knuser alt annet, det skyter fort og er lett å håndtere. Bruker enten heavy barrel eller flash supp. selv.

 

Er moro å se folk flame andre pub for valg av våpen. G3A3 er et bra våpen, men skal du spille seriøst holder det ikke mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi nå F i å dra M16A3-whininga inn i denne tråden også da - herre min.

Ja, det er den beste assault rifla *gisp*. Det har den også vært helt siden spillet kom ut, og den vil fortsette å være det - lenge.

 

Om man hadde giddet å satt seg ørlite mer en gjennomsnittet inn i spillet, så hadde man også oppdaget dette for lenge siden - og ikke først nå - over et halvt år etter. Snakk om å komme sent til festen.

 

Det er ikke noe nytt at spill (spesielt FPS) har sine "go-to-weapons-of-choice". ALLE kompetitive FPS har dem - BF3 er ingen unntak. Når det er sagt betyr ikke dette at gitte våpen er "sinnsykt OP" eller hva pokker det måtte være. Det blir som om folk på CPL skulle ha whinet over at folk sprang rundt med colt og ikke mp5 i CS. Døvt.

 

Eneste grunnen til at folk sutrer over M16A3 er fordi de tydeligvis er tomme for ting å klage over.

Lenke til kommentar

Spiller du annet enn pub er M16A3 et must. Reload tiden knuser alt annet, det skyter fort og er lett å håndtere. Bruker enten heavy barrel eller flash supp. selv.

 

Er moro å se folk flame andre pub for valg av våpen. G3A3 er et bra våpen, men skal du spille seriøst holder det ikke mål.

Favoritt våpen trenger ikke nødvendigvis være det beste våpenet. Jeg personlig synes AEK-971 er det beste Assault våpenet, litt lang reload tid, men knuser M16A3 på close til medium range.
Lenke til kommentar

 

Gi nå F i å dra M16A3-whininga inn i denne tråden også da - herre min.<br>Ja, det er den beste assault rifla *<strong>gisp</strong>*. Det har den også vært helt siden spillet kom ut, og den vil fortsette å være det - lenge.<br><br>Om man hadde giddet å satt seg ørlite mer en gjennomsnittet inn i spillet, så hadde man <em>også</em> oppdaget dette for lenge siden - og ikke først nå - over et halvt år etter. Snakk om å komme sent til festen.<br><br>Det er ikke noe nytt at spill (spesielt FPS) har sine "go-to-weapons-of-choice". ALLE kompetitive FPS har dem - BF3 er ingen unntak. Når det er sagt betyr ikke dette at gitte våpen er "sinnsykt OP" eller hva pokker det måtte være. Det blir som om folk på CPL skulle ha whinet over at folk sprang rundt med colt og ikke mp5 i CS. Døvt.

 

Eneste grunnen til at folk sutrer over M16A3 er fordi de tydeligvis er tomme for ting å klage over.

 

Haha. Takk for dagens latter. Med mindre du mener at folk har gitt opp å tro at Dice kommer til å fikse spillet og dermed gitt opp klaginga. Men man skulle tro at disse hadde slutta å spille for en stund siden.

 

Mitt favorittvåpen var Rocket Pods til jets.

Lenke til kommentar

Haha. Takk for dagens latter. Med mindre du mener at folk har gitt opp å tro at Dice kommer til å fikse spillet og dermed gitt opp klaginga. Men man skulle tro at disse hadde slutta å spille for en stund siden.

Mitt favorittvåpen var Rocket Pods til jets.

 

Tror du misforstår posten min.

Grunnen til at folk bitcher om M16A3 først nå (over et halvt år etter) er fordi vi er ferdige med; F2000, IRNV, MAVSURFING, USASFRAG og at det er delvis "ut" å klage på M26 DART fordi de fleste alrighte servere har admins som enforcer forbud mot det.

 

Da sitter alle fotm-kidsa igjen med stort sett en ting som ofte dukker opp på skjermen etter at man har blitt fragget.

 

Med andre ord; har man ikke umiddelbart noe å klage over, så finner man ALLTID noe annet. Noe denne posten ironisk nok bekrefter.

 

Om du tror jeg mener at spillet, slik det er i dag er "CPL-ready" så tar du feil. Dette kan jeg skrive nok en post om hvorfor det ikke er det, og mest sannsynligvis aldri kommer til å bli det heller. Det får bli en annen gang.

Endret av Sintfisk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Assault

 

- M16A3 (Kobra/Red Dot Sight, Underslung Rail, Heavy Barrel) Dette er mitt mest brukte all-around setup.

- AEK-971 (Kobra/Red Dot Sight, Foregrip, Heavy Barrel) CQB setup.

 

Engineer

 

- M4A1 (Red Dot Sight, Bipod, Heavy Barrel) All-around setup.

 

Support

 

 

- RPK-74M (Kobra, Bipod, Heavy Barrel) Mest brukt setup.

- MP7 (Red Dot Sight, Extended Mag, Laser Sight) CQB-setup.

 

Recon

 

- SV98 (PK-A, Straight Pull Bolt, Laser Sight)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan du klarer å bruke UMP; føler jeg må ha et magasin med dirr treff i hodet på karen for å få kill. Tror ikke den skyter store patronene :nei:

 

Har fått unlocket nyeste SCAR-L? Den er supernice, ellers er jo selvfølgelig M16A3 eller M4A1 standard å bruke. Men liker å prøve meg på de fleste, er morsommere slik.

Lenke til kommentar

Mine favoritter pr dags dato er

Assault: AEK 971 med foregrip, kobra og lasersight på CQ maps. AN-94 med bipod, 4x scope og heavybarrel på større maps.

Engineer: AKS-74U med kobra, lasersight og heavybarrel.

Support: MP7 med kobra, lasersight og ext mag

Recon: M98B med 8x scope og straightpull bolt. SKS med 4x scope og flash suppressor.

Pistol: MP412 REX på alle kits.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Medic:

M16A3- Kobra- Flash Supressor. Ingen over, ingen ved siden av, suverent best i omtrent alle situasjoner, Reload tiden og spreaden er til og elske.

 

Engineer:

G36C- Kobra- Flash Supressor. Kjempe allsidig våpen, som klarer det meste short- medium range.

Passer perfekt for min aggresive spillestill.

 

Support:

M240B- Kobra- Bipod- Ext. Mags. Super til å stenge av områder og gir fiender et rent helvete. Supresser som en gud og har super damage. Rekylen kan være litt vanskelig til å vende seg til, men når du har fått kontroll over den er dette et rent monster!

 

Recon:

M40A5- Holo (1,5x)- Straight Pull Bolt- Laser Sight. Funker ekstremt bra som aggresive recon og særlig etter patchen er dette våpenet overlegent. M98B er for "Wookies".

 

PDW:

MP7- Kobra- Laser Sight- Ext. Mags. Sykeste fire raten av alle PDW'ene og har den beste hip-fire'en på spillet, er en råtass i close quarter situasjoner.

 

Pistol:

.44 Magnum, the one and only :love:

 

Foregrip er ubrukelig etter patchen pga den øker spreaden når du aim'er down sight.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Går du aggressive med 12x scope? Blir ikke det litt mye? Liker m40a5 fordi den reloader raskere, men den har desverre mye bulletdrop og den dekker halve skjermen.

 

Saxy98

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...