Gå til innhold

Core i3 for stasjonære lever videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De testet integrerte gpuer på spillytelse for noen uker siden og de presterer faktisk overraskende bra, de klarer faktisk å dra rimelig heftige spill helt ok.

 

Hvis OK er 30 fps, og du liker å spille i 1280x800 med alt på low så er det vel greit nok :huh:

Lenke til kommentar

venter bare på at ivy bridge i7 kommer på markedet, noen som vet når dette blir?

Ivy Bridge confirmed for 29th of April

Latest slide details it

....

Nydelig å se at i5-3570K kommer allerede 29. april :thumbup:. Denne på et Z77 hovedkort el. er planen for min oppgradering, men jeg skulle helst hatt et godt miniITX hovedkort og det må jeg vel nok vente på. Min snart 3,5 år gamle X58 maskin skal få lov å pensjonere seg til andre bruksområder.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

de klarer faktisk å dra rimelig heftige spill helt ok.

Care to elaborte?

 

Er du lam? Artikkelen ligger på hw.no, burde ikke være sååå vrien å finne.

 

http://www.hardware....rafikk/107143/3

Er ikke lam nei, og i testen du refererer til ser jeg ikke at 2500k drar rimelig heftige spill helt ok.

 

Et åtte år gammelt spill går i 1920x1080 på max med 45fps. Ikke noe jeg karakteriserer som rimelig heftig. Ellers er det jo resten ganske sørgelig. Lav oppløsning, medium/low settings, under 20 fps. Ikke noe å klappe for.

Lenke til kommentar

 

takk:)

 

 

venter bare på at ivy bridge i7 kommer på markedet, noen som vet når dette blir?

Ivy Bridge confirmed for 29th of April

Latest slide details it

....

Nydelig å se at i5-3570K kommer allerede 29. april :thumbup:. Denne på et Z77 hovedkort el. er planen for min oppgradering, men jeg skulle helst hatt et godt miniITX hovedkort og det må jeg vel nok vente på. Min snart 3,5 år gamle X58 maskin skal få lov å pensjonere seg til andre bruksområder.

 

 

Ivy Bridge-lansering utsatt 2 måneder :(

Endret av MDCCLXXVI
Lenke til kommentar

de klarer faktisk å dra rimelig heftige spill helt ok.

Care to elaborte?

 

Er du lam? Artikkelen ligger på hw.no, burde ikke være sååå vrien å finne.

 

http://www.hardware....rafikk/107143/3

Er ikke lam nei, og i testen du refererer til ser jeg ikke at 2500k drar rimelig heftige spill helt ok.

 

Et åtte år gammelt spill går i 1920x1080 på max med 45fps. Ikke noe jeg karakteriserer som rimelig heftig. Ellers er det jo resten ganske sørgelig. Lav oppløsning, medium/low settings, under 20 fps. Ikke noe å klappe for.

 

Det er mye og klappe for for den som ikke må ha eller er så interesert i nye spill og for de som vil ha muligheten til å spille innimellom. Dette er ikke gamerløsninger, har aldri vært ment å være gamerløsninger, men det at det fungerer å spille på dem er viktig for de det gjelder.(Tydeligvis så er ikke du i målgruppa.)

Skal man f.eks kjøpe maskin til poden som er for ung til BF3 så kan da en maskin med integrert fungere helt flott.

 

Nei, det fungerer ikke med BF eller Skyrim men det er da heller ikke poenget. :wallbash:

Lenke til kommentar

 

de klarer faktisk å dra rimelig heftige spill helt ok.

Care to elaborte?

 

Er du lam? Artikkelen ligger på hw.no, burde ikke være sååå vrien å finne.

 

http://www.hardware....rafikk/107143/3

Er ikke lam nei, og i testen du refererer til ser jeg ikke at 2500k drar rimelig heftige spill helt ok.

 

Et åtte år gammelt spill går i 1920x1080 på max med 45fps. Ikke noe jeg karakteriserer som rimelig heftig. Ellers er det jo resten ganske sørgelig. Lav oppløsning, medium/low settings, under 20 fps. Ikke noe å klappe for.

 

Det er mye og klappe for for den som ikke må ha eller er så interesert i nye spill og for de som vil ha muligheten til å spille innimellom. Dette er ikke gamerløsninger, har aldri vært ment å være gamerløsninger, men det at det fungerer å spille på dem er viktig for de det gjelder.(Tydeligvis så er ikke du i målgruppa.)

Skal man f.eks kjøpe maskin til poden som er for ung til BF3 så kan da en maskin med integrert fungere helt flott.

 

 

Nei, det fungerer ikke med BF eller Skyrim men det er da heller ikke poenget. :wallbash:

 

No offence, men ikke bruk relative betegnelser som rimelig heftige spill, som antyder at de klarer moderne spill i nogen lunde normal oppløsning med OK kvalitetssettings, da.

 

For meg er intels' integrerte grafikk kun for normalt kontorarbied, hardware-akselerasjon av HD-innhold samt en liten boost til encoding, ikke rimelig heftige spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...