Gå til innhold

Hvem er Norges dyreste politiker?


  

31 stemmer

  1. 1. Hvilken politiker har kostet Norge mest?

    • Jens Stoltenberg
      10
    • Erik Solheim
      7
    • Jonas Gahr Støre
      3
    • Kjell Magne Bondevik
      0
    • Gro Harlem Brundtland
      6
    • Thorbjørn Jagland
      3
    • Jan P. Syse
      0
    • Kåre Willoch
      0
    • Magnhild Meltveit Kleppa
      2


Anbefalte innlegg

Hvordan skal vi måle dette, da? Haha.

Hvem so har kastet bort med penger eller brukt penger på skadelige formål og formål som bare gir økte kostnader.

 

Jeg vil nominere Carl I. Hagen for at han ønsket å selge retten til å utvinne norsk olje til utlandet i 1975.
Mener du virkelig at han var med i regjeringen til Trygve Bratteli og at han fikk dette gjennomført i 1975?

 

Jeg mener at han ville selge Statfjordfeltet - selve bærebjelken og kronjuvelen i Norsk oljeindustri. Gudene vet hvordan dette kunne ha hemmet vår utvikling som oljenasjon, og om vi ville fortsatt nedover den samme veien og solgt andre oljefelt ettersom de oppdages.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at han ville selge Statfjordfeltet - selve bærebjelken og kronjuvelen i Norsk oljeindustri. Gudene vet hvordan dette kunne ha hemmet vår utvikling som oljenasjon, og om vi ville fortsatt nedover den samme veien og solgt andre oljefelt ettersom de oppdages.

Men gjorde han det?

 

Det virker som om veldig mange brukere har et problem med å forstå emnet. Han spør ikke om hvem du mener vil skape størst skade i Norge. Han spør, hvilken politiker har skadet Norge mest.

 

Mitt svar, trolig Gro Harlem Brundtland. På grunn av hennes "internasjonale"/"humanistiske" ideer.

Lenke til kommentar

Ser at vi er på side 2 og det er enda ikke én eneste stemme eller kommentar om at noen fra høyresiden eller sentrum som har vært i maktposisjon har vært dyre for Norge. :hmm:

 

Er det slik at alt de gjør i etterkant viser seg å være bra til tross for mye støy og klager under prosessen? Det var jo utrolig masse støy rundt Margaret Tatcher og mange raser fortsatt bare de hører navnet, men i etterkant ble jo ikke noen av endringene hun innførte reversert.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Jeg mener at han ville selge Statfjordfeltet - selve bærebjelken og kronjuvelen i Norsk oljeindustri. Gudene vet hvordan dette kunne ha hemmet vår utvikling som oljenasjon, og om vi ville fortsatt nedover den samme veien og solgt andre oljefelt ettersom de oppdages.

Men gjorde han det?

 

Det virker som om veldig mange brukere har et problem med å forstå emnet. Han spør ikke om hvem du mener vil skape størst skade i Norge. Han spør, hvilken politiker har skadet Norge mest.

 

Mitt svar, trolig Gro Harlem Brundtland. På grunn av hennes "internasjonale"/"humanistiske" ideer.

 

Flisespikking. Den ekstremt reelle trusselen som er FrP fortjener å nevnes. Hvis ikke så blir dette en grusom tråd som kun går utover partier som faktisk har hatt makt.

Lenke til kommentar

Herregud, ser ut til at noen har blitt slått under beltestedet.

 

On topic:

 

Jeg nominerer Magnhild Meltveit Kleppa.

 

Det brukes for mye penger på de veiene som skal lages, i utlandet tar flere strekninger maks 2 år, dette er mye mer billigere økonomisk enn klassiske må bruke 10 år i Norge minst. Ved å bruke så lang tid så bruker vi mindre penger på selve veien ifølge Kleppa, hva med lønningene Kleppa, hva med de?

 

At man alltid tenker idioti. Bygge E18, ferdig i 2010, med gamle bom systemet da selvfølgelig, tusenvis av innbrudd og unødvendig stopp i trafikken. Kommer automatisk nå. Hvor mye hadde vi spart om den hadde kommet med engang?

Det å tenke langsiktig er et skikkelig problem.

 

Kleppa vil ha wire rekkverk, billig nå, men koster 3 ganger så mye å vedlikeholde og må vedlikeholdes 2 ganger så ofte. Ja, men det er så billig nå!

 

Så har vi forfallet på veiene og de som bygges er for kortsiktige, som tunnelen ved Dovre, må stenges ved 9000, har 8700 nå, ble åpnet nå nylig gratulerer! (om den har blitt åpnet)

 

Så har vi alle ulykkene på veiene.

 

Kjenner nå at jeg bare blir mer forelsket i Autostradaen rett her borte. Her er det også mulig å kjøre Ferrari og mer!

Endret av 3Maldini
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ser at vi er på side 2 og det er enda ikke én eneste stemme eller kommentar om at noen fra høyresiden eller sentrum som har vært i maktposisjon har vært dyre for Norge. :hmm:

 

Fordi du ikke leste mitt innlegg?

 

Harald Hårfagre Christian Frederik Johan Sverdrup Christian Michelsen Johan Nygaardsvold Vidkun Quisling Einar Gerhardsen Gro Harlem Brundtland
Lenke til kommentar
Ser at vi er på side 2 og det er enda ikke én eneste stemme eller kommentar om at noen fra høyresiden eller sentrum som har vært i maktposisjon har vært dyre for Norge. :hmm:

 

Fordi du ikke leste mitt innlegg?

 

Harald Hårfagre, Christian Frederik, Johan Sverdrup, Christian Michelsen, Johan Nygaardsvold, Vidkun Quisling, Einar Gerhardsen, Gro Harlem Brundtland

 

5 av 8 fra høyre eller sentrum.

Lenke til kommentar
Hvorfor er Siv Jensen utelukket fra avstemningen?
Fordi spørsmålet er "Hvilken politiker har kostet Norge mest?" Det handler altså om hva som faktisk har vært gjennomført av politikere som faktisk har sittet i maktposisjon. Dette er altså ikke en en tråd for skremselspropaganda om hva som kunne skjedd hvis...om...dersom, men hva som faktisk har skjedd. Ugjennomførte forslag for venstre- eller høyresiden hører altså ikke hjemme her.

 

Dette er nesten som å høre på de som klager på flyselskapet Ryanair og som aldri har flydd med dem, og det første de alltid klager på er betaling for å gå på do og så kommer ståplasser ombord på flyet... pr-utspill som aldri har blitt gjennomført.

 

Igjen: Denne tråden handler altså om hva som faktisk har skjedd og jeg ser enda ikke noen klager eller stemmer mot hva politikere til høyre eller i sentrum faktisk har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...