Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du ringt for å dumpe en person?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, en telefon er jo gjerne et støkk foreks.... Foreks så ville jeg selv ikke personlig normalt sett dumpet noen over telefon. Spørs hvordan kontakten hadde vært.... hvis det hadde vært mye kontakt, så ville jeg sagt det ansikt til ansikt, lite kontakt så hadde jeg sendt melding eller mail. Jeg ser for meg at hvis en ringer meg å dumper meg på den måten så kan det blir ganske hardt å håndtere det der og da.

Lenke til kommentar

ja, for jeg ble sinnsykt stresset. Har blitt kjent med en fyr.... og vi har hatt sex , og jeg har desverre forelsket meg i han... Vet ikke om jeg er unormal... men han ringte meg nå i sted, og han pleier alltid bare å sende meldinger, så da ble jeg stresset og var redd han gjorde det for å dumpe meg.....

Lenke til kommentar

ja, jeg ble redd... at han ringer meg for å dumpe meg..... og det etter at vi har hatt sex......

Så jeg er veldig redd det hele... tenker på å se om han har skrevet til meg på facebook, men må hente frem nerrver til det først.... Var liksom ikke likt han å bare ta telefonen å ringe meg utenom videre.

Lenke til kommentar

jeg mener at melding kan være best, pga den lille kontakten vi har hatt. Vi har jo ikke innledet forhold, men vi har hatt sex, og fin kontakt ellers. Og han vet at jeg liker han veldig godt. Regner med at han kan ha sendt en melding og... men jeg er jo litt pysete nå... redd for å se... og prøver å mode meg opp...

 

ja han ringte meg: det første jeg tenker på er at han ringer for å gjøre det slutt... for jeg har blitt så såret så mange ganger før...

Lenke til kommentar

ja, en telefon er jo gjerne et støkk foreks.... Foreks så ville jeg selv ikke personlig normalt sett dumpet noen over telefon. Spørs hvordan kontakten hadde vært.... hvis det hadde vært mye kontakt, så ville jeg sagt det ansikt til ansikt, lite kontakt så hadde jeg sendt melding eller mail. Jeg ser for meg at hvis en ringer meg å dumper meg på den måten så kan det blir ganske hardt å håndtere det der og da.

 

Det høres litt (les: ekstremt) merkelig ut å ha et "forhold" der kontakten er så innskrenket at det føles naturlig å slå opp over mail.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

ja, men vi har ikke et forhold da... Men vi har tilbringt litt tid sammen, og vi har hatt sex. Nå skrev han på sms at han skulle ringe igjen senere i kveld, og smilefjes, vi snakkes da, skrev han. Så jeg håper ikke at han dumper meg... hehe.. Kanskje det er meg som er litt skeptisk siden jeg har gått på mange smell før...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, det er jo bedre av og til at en sier det på melding... men uansett vondt å få en dump... Men jepp han ringte å sa at han ikke hadde vært ærlig med meg, at han hadde et forhold med en annen mens han drev på med meg..... Vet ikke om dette var en unnskyldning for at jeg ikke skulle føle det helt dritt med meg selv ....

Han sa at han synes at det var hans om var tåpelig og at jeg var bare snill.... og sa at han var utrolig lei seg for at han ikke hadde vært ærlig.... Det var ikke så ille det med telefon allikevel, men..... jeg ble jo litt deppa bare over at han fortalte dette slik.

Lenke til kommentar

Jeg syns melding er best, og så bare la være å svare. Slette vedkommende fra face, og sette tingene hennes ut på gata. Det er som i et firma fra amerikanske filmer, det går glattest og greiest om du gjør det kjapt og proft. Hun vil ikke like deg allikevel, og dere skal ikke være venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...