Gå til innhold

EA vurderer betalingsløsning for Battlefield (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler aldri for en tjeneste som er så sinnsykt dårlig som det Bf3 + Origin er.

Liker spillet, men da jeg alltid sliter med å finne/joine server, alltid disconnecter etter en hvis tid og alltid hopper ut av spillet etter en hvis tid så er det takk og farvel for min del! Har aldri opplevd maken til ustabilt søppel.

Det er 10 ganger så ille som Skyrim, noe som sier sitt! :whistle:

Lenke til kommentar

Lykke til EA.

 

 

Tja. De kan jo slutte i DICE og slå seg sammen med studioet bak DC- mod'en (som de selv røvkjørte etter BF2??) og satse videre på DC. Jeg tror de lett kunne funnet seg en distributør.

Eller bedre, de kunne Kickstarta et nytt DC- prosjekt uten distributør.

 

Trauma Studios comeback? Glem det...

DICE er sikkert bitt av EA-basillen for lengst, de sitter nok godt i klisteret.

Lenke til kommentar

For det første så burde EA få Origin ut av Beta før de i det heletatt skal begynne å ta seg betalt for et annet produkt. At BF3 eller andre BF spill som kommer ut i framtiden skal være måndtlig betaling for syns jeg høres dumt ut, spesielt for et spill som kansje har vært ute i noen år eller flere skal plutselig bli å betale i mnd for. Nei Activision og EA tenker penger framfor spillbarhet, greit mange spiller Cod MW3 og BF3, men de er fortsatt ikke hvert å betale for i mnd. Også Elite var ikke helt ferdig da det kom ut sammens med MW3, snakk om å betale for noe som er uferdig, også i tillegg så tenker Activision mer på penger med å slippe ut mindre DLC som man må betale mer for, snakk om å suge til seg penga.

Lenke til kommentar

"få flest mulig til å spille produktene våre." :p jeg tror ikke denne måten er den rette veien å gå.

Jeg har selv spilt Battlefield siden 1942 og jeg kommer nok til å slutte hvis dette innføres for å kunne spille online i spill som BF.

Synd dette her, får håpe de ikke går gjennom med dette, men med tanke på åssen EA har vært idet siste er ikke håpene så store er jeg redd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EA skal alltid ødelegge ved å ta betalt mer og mer, jeg skal vedde på at DICE ikke liker det, men hva kan de gjøre når utgiveren deres sier imot?

 

Jeg skal vedde på at DICE ikke har noe imot det. Hadde ikke DICE likt måten EA driver på hadde de forlatt skuta for lenge siden. Det hadde nok vært mange interessenter om DICE hadde vært på distributør- jakt.

 

Dice eies 100% av EA. De har ikke noe valg, enten de vil eller ikke.

Lenke til kommentar

Gjorde meg ikke no da COD kom med denne løsningen og vill heller ikke gjøre no hvis EA følger etter. FPS spiller jeg svært sjelden så jeg sluttet og kjøpe COD og kan godt slippe å kjøpe Battlefield også.

 

Blir bare Halo serien på 360 eller Killzone på PS3 for min del

 

Jaja, berører det ikke deg er det jo greit for oss andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dice eies 100% av EA. De har ikke noe valg, enten de vil eller ikke.

 

De kunne ha forlatt DICE, da.

Man hadde ikke blitt de første i historien til å forlate sin arbeidsgiver pga forretningsmodellen.

 

Du kan da umulig ha hatt særlig mange yrker, om du tror det er så lett som bare å slutte på jobben og finne seg en ny en, en like god jobb som betaler like mye og har kolleger du kjenner og liker.

Lenke til kommentar

Om framtidige Battlefield-spill kommer med en månedlig betalingsløsning så kommer jeg trygt aldri til å kjøpe det. Jeg spiller Battlefield fordi det har, på noen få kart, åpne områder som er laget for noe annet enn rykk-og-napp skyting.

Med en månedsbetaling så er jo det plutselig et MMO-spill, og det har jeg ikke den minste interesse i.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...