Gå til innhold

Timesalg på Komplett, 18-22 i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Var ikke mye interessant for min del :( Hadde håpet på litt billigere SSD. Men vuderer de som er der nå..

Billigere enn 999kr? Får ikke særlig mer stabil SSD enn Crucial M4 og til 999kr vil jeg påstå at det er et kupp. Hadde det ikke vært for at jeg har to allerede selv, så hadde jeg kjøpt en til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm. Var ikke mye interessant for min del :( Hadde håpet på litt billigere SSD. Men vuderer de som er der nå..

Billigere enn 999kr? Får ikke særlig mer stabil SSD enn Crucial M4 og til 999kr vil jeg påstå at det er et kupp. Hadde det ikke vært for at jeg har to allerede selv, så hadde jeg kjøpt en til.

Hehe jo sant det, men mtp jeg har en SSD fra før av, så vet jeg ikke om 400kr billigere er et godt nok kupp for min del. Har ikke sjekket med andre nettbutikker, så mulig de selger for et par hundre billigere enn fast pris. Men jeg vurderer iallefall :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig med SSD-disker. Jeg har en fra før, og den Crucial m4 er annet merke og størrelse. Har det noe å si? Og 2 SSD disker, må disse kjøres i RAID, eller går det fint uten?

 

Føler meg egentlig litt over snittet når det kommer til PC, men jeg er helt grønn på enkelte elementære ting... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...