Gå til innhold

Carmageddon Reincarnation Diskusjonstråd


  

30 stemmer

  1. 1. Hvilke av forgjengerene syntes dere var artigst?

    • Carmageddon 1 (+Splat Pack)
      6
    • Carmageddon 2
      23
    • Carmageddon TDR 2000
      1


Anbefalte innlegg

Update: Ny blog-artikkel:

new-underground-tunnel.jpg

Industrial Injury: Part B

 

Har søkt her inne etter en hoved-tråd for dette spillet, men ikke funnet noe, så da tror jeg det er på høy tid å gjøre noe med det! smile.gif

 

nob4_03.jpg

 

Carmageddon skal altså komme ut i ny versjon for de som ikke har fått det med seg! Og frykt ikke, denne gangen er det de gode gamle Stainless som utvikler det, og ikke Torus Games eller hva det het, som utviklet TDR2000. TDR var ikke et dårlig spill, men undertegnede mener det første og andre spillet i serien er det beste. Jeg personlig holder nok en knapp på 2'eren, i og med det mest sannsynlig er det spillet jeg har spilt over lengst tid (og er fortsatt ikke lei). tongue.gif Slenger opp en poll, der dere selv kan stemme på hvilke av forgjengerene som var best.

 

Gamer.no har postet diverse nyhetsartikler om det, den siste finner dere her:

http://www.gamer.no/...ger-nermer-seg/

 

Kan anbefale å besøke http://www.carmageddon.com -&--#62; "Blog" med jevne mellomrom for å sjekke ut konsept-tegninger og diverse nyheter. Forumet er også nokså mye aktivitet på! smile.gif

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lurt det å ha stående en PC som takler eldre spill, har selv en som var akkurat gammel nok til å få innstallert Windows 98 på! :)

 

Absolutt Sidious, man har grunn til å være skeptisk til en oppfølger av noe så stort som Carmageddon. For spillet (de to første ihvertfall) revolusjonerte igrunn litt. Aldri før hadde det vel vært lansert et skikkelig voldelig bilspill, og både kjørefysikken og kollisjonsfysikken var jo state-of-the-art på den tiden! Syntes fortsatt det er artig å spille de 2 første spillene, og det er ikke mange gamle spill man kan si det om. Man har ofte episke minner om eldre spill man gjerne spilte i barndommen, men de minnene faller fort i sju stein, som de sier, når man prøver spillene i dag! :)

 

Men alt virker lovende. Utviklerene ser ut til å skjønne hva vi likte med Carmageddon, og jeg tror de hører på folk i forumene deres. Viktigst av alt er kanskje at det er de opprinnelige Carmageddon-folkene som utvikler det nye også!

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Så hva skjer om de bare klarer å samle 350.000 dollar? Legger spillet dødt?

Dette spørsmålet har jeg sett de fikk på www.reddit.com også, men virket ikke som om de ville svare noe særlig på det, annet enn at "Vi vil helst ikke se for oss den situasjonen..". Da får de heller kutte alle ekstra-effektene som figurer, minnepenner med spillet på, DVD-utgaven, plakater/posters osv. Det viktigste er at vi får selve spillet, om det så må bli kun digitalt.

 

Slengte inn 50 dollar for å kanskje få se min ungdomsfryd igjen <3

Bra! :) Oppfordrer folk til å spre det på facebook og andre sosiale medier, så vi får boostet det litt!

Lenke til kommentar

Amount pledged

$26.00

Reward

I’M AGOG!!: Those fantastic people at GOG.com (formerly Good Old Games) are bringing the original Carmageddon back! And what’s more, they’ve insisted that everyone who pledges $25 dollars or more to the Carmageddon: Reincarnation Kickstarter campaign will receive a voucher that will allow them to visit GOG.com and download Carmageddon & The Splat Pack for FREE! All the backers of the OTHER $25 Reward tier will get this FREE voucher too. (+Previous Rewards); Delivery Date: on launch of Carmageddon on GOG.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...