Gå til innhold

Android 4.0 klar til Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La inn en ICS rom, fri for alt samsung realtert etter tips fra en bruker her inne. Telefonen ble som ny, og har aldri vert mer kjapp og smooth. FiIming fungerer også ypperlig. Så for min del er det ikke så viktig å få denne oppdateringen asap ;)

 

Gikk ifra MIU ROM; som jeg har tvoholdt på å flere måneder.

Lenke til kommentar

La inn en ICS rom, fri for alt samsung realtert etter tips fra en bruker her inne. Telefonen ble som ny, og har aldri vert mer kjapp og smooth. FiIming fungerer også ypperlig. Så for min del er det ikke så viktig å få denne oppdateringen asap ;)

 

Gikk ifra MIU ROM; som jeg har tvoholdt på å flere måneder.

 

Hvilken rom?

Lenke til kommentar

Det sier seg selv at det er noe galt når Android 5.0 alt er i utvikling før produsentene har fått sluppet Android 4.0. Helt tullete at samtlige produsenter på død og liv skal tvinge brukerne til å vente til de får ut fingeren og får sine egne brukergrensesnitt til å fungere.

 

Kjøp en Nexus neste gang ;)

Lenke til kommentar

Det sier seg selv at det er noe galt når Android 5.0 alt er i utvikling før produsentene har fått sluppet Android 4.0. Helt tullete at samtlige produsenter på død og liv skal tvinge brukerne til å vente til de får ut fingeren og får sine egne brukergrensesnitt til å fungere.

Nå er det på langt nær bare brukergrensesnittet som skal fungere. Det er mye jobb med å få hardware til å fungere også. Man kan se det samme med custom ROMs, spesielt når det er en nyere versjon av android enn produsenten selv har kommet med. Da er det typisk at kameraet, bluetooth, wifi osv ikke fungerer optimalt, hvis det i det hele tatt fungerer.

Lenke til kommentar

La inn en ICS rom, fri for alt samsung realtert etter tips fra en bruker her inne. Telefonen ble som ny, og har aldri vert mer kjapp og smooth. FiIming fungerer også ypperlig. Så for min del er det ikke så viktig å få denne oppdateringen asap ;)

 

Gikk ifra MIU ROM; som jeg har tvoholdt på å flere måneder.

 

Hvilken rom?

 

This!

Lenke til kommentar

Kan noen finne guide til hvordan man installerer ICS på S2.

Min telefon har dette:

Grunnbåndsveersjon: I9100XXKG1

Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XXKF2-CL253204 se.infra@sep-35 #2

 

Kan noen finne link til guide. Har tidligere prøvd å bytte rom, men uten å lykkes..

Lenke til kommentar

Kan noen finne guide til hvordan man installerer ICS på S2.Min telefon har dette:Grunnbåndsveersjon: I9100XXKG1Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XXKF2-CL253204 se.infra@sep-35 #2Kan noen finne link til guide. Har tidligere prøvd å bytte rom, men uten å lykkes..

Mye hjelp å finne på XDA developers forum :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125282

Dette burde være en god start. Les litt rundt på S2 delen av forumet så finner du mye interresant og nyttig :)

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1055

Lenke til kommentar
La inn en ICS rom, fri for alt samsung realtert etter tips fra en bruker her inne. Telefonen ble som ny, og har aldri vert mer kjapp og smooth. FiIming fungerer også ypperlig. Så for min del er det ikke så viktig å få denne oppdateringen asap ;)Gikk ifra MIU ROM; som jeg har tvoholdt på å flere måneder.
Hvilken rom?
This!

 

takk for linken, gleder meg til å teste på min galaxy i morra :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...