Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Då har eg fått wifi-problemer med min hox nummer 2. fekk ny i mnd.skifte aug/sept. så får vel ikkje levert den som doa.. ?

 

Noken som har opparbeida seg ein god framgangsmåte i samtalar med service verksted no? eg hadde i vertfall store problemer hos L***** sist..

 

Men det er tydelige problemer, viser ingen strek på wifi-symbol - men ved lett berøring på baksida, mellom kamera og volum-kontroll, så har eg fullt opp med strek..

 

Er vel ikkje før 3. gang man kan heve kjøpet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en sak gående med HTC nå om akkurat dette problemet.. Jeg har da root på telefonen, og dem er ikke sikre på om de vil fikse problemet for meg gratis eller ikke.. Men jeg fikk bekreftet av en i HTC at det var et kjent problem og at alle telefoner produsert fra og med sen sommeren ikke skulle ha denne feilen..

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar

Bestemt meg for HTC one X white, fordi den er finest ifølge meg. Har funnet et par nettbutikker via prisjakt.no.

Det blir vel ikke noe problem å kjøpe fra en nettbutikk, med tanken på reparasjoner og reklamasjons garanti. Og åssen kan jeg bestille en som har blitt produsert sent sommer så jeg slipper de wifi problemene.

 

Og ja, jeg er totall noob :)

Endret av Billon
Lenke til kommentar

Bestemt meg for HTC one X white, fordi den er finest ifølge meg. Har funnet et par nettbutikker via prisjakt.no.

Det blir vel ikke noe problem å kjøpe fra en nettbutikk, med tanken på reparasjoner og reklamasjons garanti. Og åssen kan jeg bestille en som har blitt produsert sent sommer så jeg slipper de wifi problemene.

 

Og ja, jeg er totall noob :)

 

Kjøpte hvit jeg og, men byttet til svart deksel. Ble veldig fort synlige merker og andre småting på det hvite dekselet. Så jeg går for sort framover.

Lenke til kommentar

Jeg har en sak gående med HTC nå om akkurat dette problemet.. Jeg har da root på telefonen, og dem er ikke sikre på om de vil fikse problemet for meg gratis eller ikke.. Men jeg fikk bekreftet av en i HTC at det var et kjent problem og at alle telefoner produsert fra og med sen sommeren ikke skulle ha denne feilen..

vet ikke om det å roote tlf er helt å avskrive seg rettigheter på telefonen, men når man begynner å fikle med den på innsiden så er det som regel gjort sånn garantimessig.

Men hvorfor tok du ikke en unroot av din telefon før du sendte den inn?

 

etter den lille oppdateringa på 1,25 MB, så tok jeg ny sjekk, og da er det en fil på godt over 300 MB på tur inn i telefonen. V4.1.1 står det, så det er nok JB da :-)

Håper det betyr enda bedre ytelse og enda bedre batteri :-)

Lenke til kommentar

Nå holder min på å bli oppdatert.

men i det siste har jeg slitt veldig med veldig treghet i telefonen.

 

det tar nesten 15 sek fra jeg trykker på en kontakt i loggen til telefonen bestemmer seg for å ringe.

 

av og til har det ført til at jeg har ringt to personer samtidig.

 

kan være noen app'er som skaper et problemer, men kan ikke tenke meg det.

 

i tillegg så sliter jeg med at Go SMS ikke finner alle kontaktene jeg har.

Lenke til kommentar

Tok en Quadrant test og den viser 6714, så ytelsen er også blitt bedre :-)

På system info der i Quadrant fikk jeg aldri mere enn 1400 Mhz på current freq, nå er den på 1500 :-)

Virker og kjappere generelt, åpner appene kjappere!

 

Nå holder min på å bli oppdatert.

men i det siste har jeg slitt veldig med veldig treghet i telefonen.

 

det tar nesten 15 sek fra jeg trykker på en kontakt i loggen til telefonen bestemmer seg for å ringe.

 

av og til har det ført til at jeg har ringt to personer samtidig.

 

kan være noen app'er som skaper et problemer, men kan ikke tenke meg det.

 

i tillegg så sliter jeg med at Go SMS ikke finner alle kontaktene jeg har.

 

Kan være app som gjør det, bruker du standard ringeapp??

Endret av gogga
Lenke til kommentar

Jelly Bean installert her også :) Jevnt over føles den raskere. Glattere animasjoner osv. Hva gjør egentli strømsparingsmodus? Begrenses frekvens eller?

 

Har ikke fått testet google now så mye, men støttes norsk her?

6812 i Quadrant, opp fra 6100.

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Jelly Bean installert her også :) Jevnt over føles den raskere. Glattere animasjoner osv. Hva gjør egentli strømsparingsmodus? Begrenses frekvens eller?

 

Har ikke fått testet google now så mye, men støttes norsk her?

6812 i Quadrant, opp fra 6100.

google now er jo helt fantastisk om det funker slik det skal :-) Har jo ikke fått testet det enda, men det å tale inn kommandoer til google som da søker feks på nett er genialt og kjapt så slipper man å taste inn alt :-)

Strømspare modus er nok det å knappe inn på yelse, slå av nettverk, dempe skjermbelysning, slå av auto synkronisering osv. Har ikke testa det heller enda, men vil tro man kan konfigurere egen 'spare plan' :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...