Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurte netcom på facebook om de sender ut i morgen, fikk dette tilbake:

 

Få Mest Mulig ut av NetCom Hei! Vi har desverre ikke en bekreftet leveringstid men skal sjekke det opp med vår leverandør imorgen tidlig :)

Mvh Paulo

 

Meg:

 

Ifølge bloggen har dere fått de inn, så burde bare være å sende dem ut?

 

Få Mest Mulig ut av NetCom

 

Hei! Skal sjekke opp med vår leverandør Moobi når de har åpnet imorgen. De har desverre stengt på søndager så får ikke svar før imorgen tidlig :)

Mvh Paulo

5 minutes ago · Like

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Spurte netcom på facebook om de sender ut i morgen, fikk dette tilbake:

 

Få Mest Mulig ut av NetCom Hei! Vi har desverre ikke en bekreftet leveringstid men skal sjekke det opp med vår leverandør imorgen tidlig :)

Mvh Paulo

 

Meg:

 

Ifølge bloggen har dere fått de inn, så burde bare være å sende dem ut?

 

Få Mest Mulig ut av NetCom

 

Hei! Skal sjekke opp med vår leverandør Moobi når de har åpnet imorgen. De har desverre stengt på søndager så får ikke svar før imorgen tidlig :)

Mvh Paulo

5 minutes ago · Like

 

Ok :)

Lenke til kommentar

Fra Moobi :

 

Takk for din henvendelse.

 

Din ordre ligger nå til pakking og vil bli sendt ut om kort tid. Jeg har lagt inn din e-post adresse slik at sporingsnummeret blir sendt deg så snart det er tilgjengelig.

 

Med ønske om en god dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da har DHL vært innom og levert en pakke, nå skal det lades og testes. mrgreen2.gif

 

Litt skuffende kamera iflg. anmeldelsene hittil. Kjapt, men ikke spesielt bra kvalitet.

Lenke til kommentar

Da har DHL vært innom og levert en pakke, nå skal det lades og testes. mrgreen2.gif

 

Litt skuffende kamera iflg. anmeldelsene hittil. Kjapt, men ikke spesielt bra kvalitet.

 

Er kameraet skuffende???

Jeg har ikke lest all verden om dette foreløpig enda, men...

Jeg trodde liksom kameraet var det store her jeg.

Raskt og noe bortimot den nye "kamerakongen".

Noen som har testet mere ang dette?

Lenke til kommentar

Mobili.no - førsteinntrykk: http://www.mobili.no/nyheter/forsteinntrykk-av-htc-one-x/

 

Mobilen.no: Test. http://www.mobilen.no/artikler/htc-one-x/108104

 

Det er for det aller meste meget gode tilbakemeldinger. En av testerne meldte dog om riper i kameraglasset etter noen dagers bruk. Nå sitter jo dette glasset utsatt til, mren kommer jo også an på hvordan telefonen behandles. Likevel er det noe å være obs på.

 

Musikkpiller og lyd er veldig bra, og kameraet er med god margin det beste fra HTC. Denne telefonen har også NFC-teknologi. Nettleseren er helt grei, mens e-postleser og sms er meget bra.

 

Husker ikke å ha lest hvordan lydvolum under samtale og i handsfreehøyttaler er, ei heller antennefølsomhet (2G/3G, GPS, Bluetooth og wi-fi), men det pleier å være ålreit på HTC. Noen som kan hjelpe med info/erfaringer her?

Lenke til kommentar

Dessuten har kameraet masser av finesser, og det er veldig raskt. Minuset er utsatt plassert kameraglass og for noen, at den ikke har dedikert kameratast. Kameraglasset er noe à la på Desire, men stikker mye mer ut.

 

Nå vi snakker om taster, han HTC igjen holdt seg til topp-plassert av/på-tast, som samtidig funger som dektivering av skjermlås. Plasseringen er ikke brukervennlig på en så stor telefon. Sideplassert hadde vært bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...