Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra Elkjøp i natt om at telefonen er sendt fra lageret deres. Den kan selvsagt være at de har plukket ut feil telefon, men jeg krysser fingra for at det er den jeg bestilte

Vet at netcom har fått inn for noen dager siden så ingen bombe om elkjøp har fått inn også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Bestilte hos Expansys i går, ble litt mer styr enn forventet da jeg måtte sende inn ID-papirer og slikt.

 

Står at den er på lager hos Expansys nå, men de jeg snakket med på telefon vet bare at de skal komme i dag.

Håper bare den kommer inn før dagens bestillinger blir sendt, så jeg slipper får den før påskeferien.

Lenke til kommentar

Måtte gjøre det samme selv. Merkelig prosedyre men samma det for nå fikk jeg mail om at mobil er sendt!

 

Får som sagt gratis screen protector med på kjøpet, men i status så står også denne laderen som shipped:

 

EXPANSYS Services EU AC Adaptor with USB Connector

 

Har ikke laderen som følger med norsk stikkontakt?

Endret av CowboyBebop
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Heldiggris. Her står det fortsatt: "This order has completed processing and is waiting to be packed and shipped."

Lagerstatus på telefonen bytter mellom "På lager" og "Expected in 4 days" hver time ca. confused.gif

 

Tror ikke det følger med norsk lader, da den sendes fra utlandet (England?).

 

 

edit: der endret den til "Shipped" :green: Da kan jeg og F5-tasten da helg.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Bruker HTC One X mikrosim eller vanlig sim? Finner ikke noe info noen plass i farten, men mener jeg har lest/sett at den bruker mikrosim ved lanseringen i Barcelona. Ringte HTC Norge og hun jeg pratet med mente den brukte vanlig sim...! Men tror ikke hun var helt sikker.

Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt mobil på expansys. Har sykt dårlige erfaringer fra dem.

Å jeg håper dere aldri får problemer med telefonen som gjør at den må sendes til repp.

Tolldirektoratet i Norge samt uvitende ekspiditører fra expansys( vertfall for 5-6 år sidden) gjorde den handelen til et mareritt

 

Telefonen kommer til Norge snart og så hvorfor kjøpe fra utlandet ? Skal dere selge den stiller dere svakt også da

Lenke til kommentar

Så lenge telefonen/ varen fungerer så er jo alt bra

Får du problemer å må levere varen tilbake, såvidt jeg husker ligger expansys i frankrike så får du moms på varen du allerede har betalt moms på da du kjøpte varen

Dette til tross for at jeg ytret min bekymring da jeg bestilte telefonen og klokken(da en prada 2 med bluetooth klokke) . Dette skulle ikke være noe problem fikk jeg som svar

Da jeg så fikk bekreftelse skriftlig fra Expansys at jeg ikke skulle betale moms for repparert telefon var det ikke godt nok for tolldirektoratet

Dette endte med at jeg måtte skriftlig søke om å få pengene mine tilbake, altså momsen for repparert telefon(da hadde jeg i tillegg hatt myyye utgifter på både frakt og telefoni til frankrike)

 

Jeg fikk tilslutt en sumbolsk sum igjen etter 6 mnd kamp og mye penger ut kontoen

For å toppe hele driten så var den telefonen jeg fikk tilbake også deffekt...

 

Så, takk og lov for norske nettbutikker, jeg kjøper aldri nytt eller gammelt elektronisk utstyr fra utenlanske butikker igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...