Gå til innhold

CC: Cardiff – Liverpool, Finale! @ Wembley Stadium 26.02.12


Hyperio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte med vaksiner på nittitallet Daniel....

Derfor vi har vunnet 14 trofer siden 90-tallet da?

 

(prøv på nytt du, gullet. Si heller siden 2010-tallet.)

Ja, Liverpool har vært store Daniel. Det er bare forskjellige definisjoner av store ute og går.

Rett skal være rett, ikke at du trenger å bry deg om slikt. :)

 

Ga deg jo en mer korrekt ''vaksinetiår'' også, så bruk den du.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger nå. Se på hvordan Arsenal knakk sammen etter de tapte finalen i fjor. De var med i kampen om 4 trofeer, og etter CC finaletapet gikk alt i dass. Hadde vi tapt her tror jeg sesongen hadde sett meget kjip ut selv om vi fortsatt er med i FAC og 4.plassen. Nå kan vi kjøre på med siste halvdel og vite at vi faktisk har vunnet noe. Vi var dårlige i dag, men vi har virkelig fortjent å være i finalen. Spilt kun en hjemmekamp i CC totalt, resten var borte kamper mot bla City, Chelsea og Stoke. Cardiff spilte mot et Championship lag i semien så vidt jeg husker. Vi hadde City.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal i hvert fall ikke la noen Man Utd-fans ødelegge feiringen for meg. :D

 

Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Supportere og lag for den del, som ikke feirer et trofee, lite eller stort er ikke mye å skryte av.

De kan si hva de vil, men de fikk jo ikke sjansen til å bevise at de ikke hadde feiret om de hadde vunnet! :love:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den mest prestisjetunge cupen, men prestasjonsmessig vil jeg si det er liga stort som FA cup.

 

Uenig. Alle storlagene bruker ligacup til å gi matching til de som ikke spiller mye ellers.

 

Men selvsagt er det gøy for Liverpool som klubb å vinne et trofe igjen, hadde vært i godt humør selv hvis det var United som vant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den mest prestisjetunge cupen, men prestasjonsmessig vil jeg si det er liga stort som FA cup.

 

Uenig. Alle storlagene bruker ligacup til å gi matching til de som ikke spiller mye ellers.

 

Men selvsagt er det gøy for Liverpool som klubb å vinne et trofe igjen, hadde vært i godt humør selv hvis det var United som vant.

 

http://liverpool.no/match.aspx?matchid=124

 

Lukter B-lag av det City-laget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den mest prestisjetunge cupen, men prestasjonsmessig vil jeg si det er liga stort som FA cup.

 

Uenig. Alle storlagene bruker ligacup til å gi matching til de som ikke spiller mye ellers.

 

Men selvsagt er det gøy for Liverpool som klubb å vinne et trofe igjen, hadde vært i godt humør selv hvis det var United som vant.

 

http://liverpool.no/match.aspx?matchid=124

 

Lukter B-lag av det City-laget.

 

Og, hva er poenget ditt?

 

Ikke kom her og si at alle topplagene i PL gir full pupp for å vinne LC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...