Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, til selgers "forsvar" ble annonsen oppdatert sist 16. apr. Så i det minste et par dager før 2700/X kom på markedet, og den kan jo ha vært til salgs en stund før den tid. Men det var vel uansett lovlig optimistisk å tro noen skulle gidde å betale 3000 Kr for en "golden" 1700, 3 dager før lansering av 2700/X. Jeg vil tro selger er klar over dette, men ikke har giddet/husket å endre annonsen enda..

• Liker 1
Skrevet (endret)
COFFEE LAKE GRAFIKKMONSER GAMER i7-8700k GTX 1080 Ti 16GB RAM 250GB SSD

19 990,-

Denne personen her lever vel å bygge pcer å tjene penger på det. Muligens komplett er dyrere, men alikevell.

Hadde ikke kjøpt nytt gjennom finn.no slik det er nå. Det hadde vel ikke mange gjort.

Irriter meg litt på:

Lexmark XS950DE A3

Leie bort skriver gjennom finn. Hehe hvor mange privatpersoner er villig å betale da?

Endret av LMH1
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme hovedkort. Solgte det med 3570k, 8GB ram og GTX 670, i et kabinett med PSU for rundt 2000,- for 1 år siden. Så gikk det et par uker før hovedkortet streika og jeg "kjøpte det" tilbake. Sendte det inn til DustinHome som betalte meg rundt 3200,- for CPU og HK.

Skrevet

OK, vet denne ikke hører hjemme her, men finner ikke den tråden som var for butikker. Er den borte eller?

Uansett, fikk litt reklame i epostkassa i dag, og denne telefonen peaket nysgjerrigheten min nok til at jeg tok en titt.

Jeg har ikke lyst til å si så mye, artig om andre finner det samme som meg. Send PM om du tror du har svaret! :p

Neida, men er det ande enn meg som legger merke til noe litt rart? :)

Skrevet (endret)

Tja, det var noen kraftige påstander der, men jeg vet ikke om jeg fant det samme som deg. Her er mine funn:

- Uendelig batteritid

- 12V ladespenning er ganske uvanlig

- Kameraløsningen er så god at hvert bilde uunngåelig vil bli et mesterverk. (Magnum-fotografene kan bare legge seg under en busk for å dø nå)

- Frontkameraet ligger tydeligvis på baksiden i følge illustrasjonsbildet som skal vise selfie-funksjonen.

- Verdensomspennende 4G LTE selv om 18 land i verden ikke har 4G LTE.

- Dårlig google translate

Endret av Simen1
Skrevet

Hvilke betalingsløsninger er på det DX? Paypal? Frister å kjøpe å sjekke dette ut, å er det ikke slik som i annonsen så er det vel bare å kreve pengene tilbake gjennom Paypal?

Skrevet (endret)

Tja, det var noen kraftige påstander der, men jeg vet ikke om jeg fant det samme som deg. Her er mine funn:

- Uendelig batteritid

- 12V ladespenning er ganske uvanlig

- Kameraløsningen er så god at hvert bilde uunngåelig vil bli et mesterverk. (Magnum-fotografene kan bare legge seg under en busk for å dø nå)

- Frontkameraet ligger tydeligvis på baksiden i følge illustrasjonsbildet som skal vise selfie-funksjonen.

- Verdensomspennende 4G LTE selv om 18 land i verden ikke har 4G LTE.

- Dårlig google translate

Nei, var ikke det jeg tenkte på. Får gi et lite hint da; det har med Face ID funksjonen å gjøre. ;)

Endret av Gabri3L
Skrevet

Hvilke betalingsløsninger er på det DX? Paypal? Frister å kjøpe å sjekke dette ut, å er det ikke slik som i annonsen så er det vel bare å kreve pengene tilbake gjennom Paypal?

Mulig DX har angrerett? Paypal spanderer i så fall retur portoen en gang i året eller noe slikt? Men ja, de aksepterer Paypal der, har handlet en del derfra, og det har i grunnen gått helt greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...