Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få 4,5K for denne, og er det marked for det?:

FD Arc Mini

FD Newton R2 650W (ikke akkurat high end...)

Gigabyte GA-Z97MX Gaming 5

Intel G3258

Corsair H100i

Corsair Vengeance 2x4 2133

Asus Strix GTX 960

OCZ Revodrive X2 100 GB PCIE SSD (740MBps)

3x Intel X25-M (gir tot. 240 GB, 750MBps read i r0)

Tenkte å slenge sammen noen deler i ei kasse og selge det, men gidder ikke hvis det ikke er markdet for det.

• Liker 1
Skrevet

http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=55348223&searchclickthrough=true

Folk tror virkelig det at så fort det er datakomponenter, er det verdt usannsynlig mye penger.

Hehe, denne annonsen har jeg faktisk lagret for å se om han klarte å selge den :D

Jeg skulle ha skjermkort ASAP, og etter å ha fått avslag fra flere siden jeg bød i størrelseordenen 6-800 for div kort, gadd jeg ikke mase noe mer med det og endte opp med å gi 1000,- for et GTX 680.

Gikk jeg på limpinnen? :hmm::grin2:

Skrevet

Er det greit å legge ut en brukt Samsung Galaxy S3 4G for 1200?

Synes selv det er overpris. Er mulig å få tak i S4 til 1000 lappen nå. Jeg ville ikke ha gitt mer enn 500-800 kroner for en s3

Skrevet

Er det greit å legge ut en brukt Samsung Galaxy S3 4G for 1200?

Synes selv det er overpris. Er mulig å få tak i S4 til 1000 lappen nå. Jeg ville ikke ha gitt mer enn 500-800 kroner for en s3

Billigste S4 jeg fant på Finn var 1200 med knust skjerm, ellers så lå de fleste på rundt 1500-2000 :huh:

Skrevet

Jeg kjøpte min s4 for en 1000 lapp med en liten sprekke i skjermen (dette var i tidlig høst) og har sett flere i ettertid som ligger i 1000-1200 kroner siktet. De som ligger ute til 1500-2000 er sikkert de som aldri blir solgt.

Skrevet

Han har sikkert valgt å ta seg betalt for trygghetsforsikringen.

For min del har slike forsikringer null verdi.

En rettferdig pris tror jeg er rundt 8k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...