Gå til innhold

Tips til å få tak i resept fra legen?


dros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overdriv det du sliter med.

Sier legen har du prøvd ditt og datt sier du at det har du men det hjalp ikke.

Så når du får et alternativ sier du at det ikke hjelper frem til du får ønsket medikament.

 

Tenkte stort sett å gjøre det slikt, men virker ikke det veldig klisjè?

hmm

 

Da må du jo selvsagt ha en reell grunn til å få det... Vi kan ikke hjelpe deg å lyve deg til en resept du ikke har krav på?

 

Trenbolone Acetate

 

Alternativ kan det lovlig kjøpes fra utlandet om det ikke regnes som narkotika, men dette bør man være SVÆRT forsiktig med, da det ofte er hjemmeblandet og kan inneholde rester av andre ting.

 

Ja, det har jeg òg tenkt på. Med tanke på at det er reseptpliktig i Norge tviler jeg på at tollvesenet lar deg hente det inn om det blir tatt i det hele tatt. Uansett så vet man aldri hva man får.

Endret av dros
Lenke til kommentar

Overdriv det du sliter med.

Sier legen har du prøvd ditt og datt sier du at det har du men det hjalp ikke.

Så når du får et alternativ sier du at det ikke hjelper frem til du får ønsket medikament.

Tenkte stort sett å gjøre det slikt, men virker ikke det veldig klisjè?

hmm

Jo, men det fungerer.

Og om du skulle treffe noe på veien som hjelper mot dine plage er det jo egentlig ikke noen vits å gå videre, men det er jo opp til deg.

Lenke til kommentar

hvorfor skal du ha dette av legen?

 

trenabole actetat er vel steroid dermed umulig bestille ifra utlandet blir garantert stoppet.

 

Jeg skal ikke ha steroider fra legen.

Trenger bare resept for en av midlene i OP for å stimulere prolaktin og progesteron reseptorene

Lenke til kommentar

hvorfor skal du ha dette av legen?

 

trenabole actetat er vel steroid dermed umulig bestille ifra utlandet blir garantert stoppet.

 

Jeg skal ikke ha steroider fra legen.

Trenger bare resept for en av midlene i OP for å stimulere prolaktin og progesteron reseptorene

Som jeg har svart i den andre posten din om det samme: Hvorfor i all verden vil du dette? :hmm:

 

Mvh Jultomten :)

Lenke til kommentar

hvorfor skal du ha dette av legen?

 

trenabole actetat er vel steroid dermed umulig bestille ifra utlandet blir garantert stoppet.

 

Jeg skal ikke ha steroider fra legen.

Trenger bare resept for en av midlene i OP for å stimulere prolaktin og progesteron reseptorene

Haha, så du har lyst til å få gynekomasti? - Du vil nok ikke stimulere dem, du vil blokkere dem.

 

Desverre kan du nok bare gi opp å få det fra en vanlig norsk lege. Du er (nok) for ung til å ha Parkinsons og du får det hvert fall ikke på andre grunnlag. Prøver du å lire av deg at du har gyno el. kommer han til å mistenke Kleinfelters og ta en blodprøve for å sjekke diverse hormonnivåer. Med mindre du da klarer å mane frem for høye prolaktinnivåer, kan du se langt etter noe sånt.

 

(Regner med at du skal bli stor og sterk...?)

 

Du må nok bare manne deg opp og spørre gutta på gymmet eller skaffe det fra utlandet. Trenbolon er vel heller ikke kjent for å gi gynekomasti så lett, selv om det ikke finnes så mye empiri på det. Uansett ville jeg frarådet deg på det sterkeste å putte i deg trenbolon. Aksepter at det tar tid å trene. De fleste som begynner å trykke gjør det sjeldent bare én gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor skal du ha dette av legen?

 

trenabole actetat er vel steroid dermed umulig bestille ifra utlandet blir garantert stoppet.

 

Jeg skal ikke ha steroider fra legen.

Trenger bare resept for en av midlene i OP for å stimulere prolaktin og progesteron reseptorene

Haha, så du har lyst til å få gynekomasti? - Du vil nok ikke stimulere dem, du vil blokkere dem.

 

Desverre kan du nok bare gi opp å få det fra en vanlig norsk lege. Du er (nok) for ung til å ha Parkinsons og du får det hvert fall ikke på andre grunnlag. Prøver du å lire av deg at du har gyno el. kommer han til å mistenke Kleinfelters og ta en blodprøve for å sjekke diverse hormonnivåer. Med mindre du da klarer å mane frem for høye prolaktinnivåer, kan du se langt etter noe sånt.

 

(Regner med at du skal bli stor og sterk...?)

 

Du må nok bare manne deg opp og spørre gutta på gymmet eller skaffe det fra utlandet. Trenbolon er vel heller ikke kjent for å gi gynekomasti så lett, selv om det ikke finnes så mye empiri på det. Uansett ville jeg frarådet deg på det sterkeste å putte i deg trenbolon. Aksepter at det tar tid å trene. De fleste som begynner å trykke gjør det sjeldent bare én gang.

 

Det jeg mente med ''stimulere'' er å holde de på normale nivå og jo trenbolone er kjent for å gi gynekomasti. Det de fleste ikke vet når de kjører en trenbolone cycle eller testosteron cycle for den skyld er at de må blokkere estrogenet som blir til fra all det testosteronet da kroppen ikke vet hva den skal gjøre med så mye testosteron. Kjører man trenbolone cycle kjører man testosteron i samme cycle. Mange får ikke gynekomasti selvom de har mye estrogen i seg men det som skjer da er at prolaktin og progesteron nivåene blir høye pga av estrogenet og en enkel AI (arimidex, aromasin eller letrozole) ikke hjelpe til å fjerne gynekomasti som er i gang fordi det ikke skyldes estrogenet i det men det skyldes av det prolaktin og progesteronetnivået.

 

For sikkerhetsskyld vil man da ha en av midlenw jeg nevnte i OP.

 

Jeg er fullt klar over hva det innebærer det jeg driver med og det du sier med at trening tar tid er både sant og feil.

 

Kroppen har en genetisk sone over mye muskelmasse du kan ha avhengig av genene dine.

 

edit:

 

Målet mitt er å være den beste versjonen av meg selv

 

synes du ikke at det er fint å ha noe å leve for uansett hvor sykt det høres ut? :thumbup:

Hadde tatt livet av meg om jeg ikke hadde hatt drømmer eller mål i livet mitt

 

Gotta make the sacrifices :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=BxlSqEHwQFs

Endret av dros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...