Gå til innhold

Diskusjons menighet! [les førstepost]


BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det søndag og det er tid for å legge ut en preken her igjen.

I dag så er det en preken fra Ludvig Nessa sitt bedehus, som sender over Internett direkte. Link til preken ser du under her. Det er idag Ludvig Nessa som skal tale. Neste gang så vil vi sende fra ett annet sted. Hvor dette blir er usikkert enda.

 

PREKEN:

http://141.0.103.192/tv.html

 

Preken begynner klokken 11.00 og sendes direkte fra Fredrikstad, Karmel Bedehus.

Lenke til kommentar

Var det noen som så denne prekenen? En av de beste på lenge jeg har hørt av Nessa... :)

 

Det å ha Internett er i seg selv en stor forstyrrelse i forhold til å lytte til taler. Men tenkte jeg skulle oppføre meg litt ansvarlig, og høre på denne talen.

Men får ikke startet den. Under står det: "Vi har fått ny avspiller for våre TV-sendinger. Hvis spilleren ikke viker når du trykker på pilen midt i bildet (eller du ikke ser pilen), kan det være nødvendig å installere eller oppdatere et tilleggsprogram. Last ned Adobe Flashplayer og følg anvisningene!"

 

Mener at jeg har en nokså ny versjon av Flashplayer, for har tilgang til alt mulig annet på internett. Dette blir enda en forstyrrelse fra å høre denne talen. Har forresten hørt litt på noen av Nessas gudstjenester som har blitt sendt på kanalen Visjon Norge. Må være over et halvt år siden sist, men det kan jo skyldes at jeg tilfeldigvis ikke har sett på tv til riktig tid. De kalte seg Den norske kirke i eksil.

Lenke til kommentar

Den norske kirke i eksil, det stemmer ja ;) Det var nok jeg som filmet det når de la det ut på visjon Norge, men nå sender vi direkte på internett, så skal man høre talen så må man høre søndag kl 11, for da sender man direkte. Nå fungerer dermed ikke linken regner jeg med.

 

Ellers så kan du kikke på you tube kanalen til Nessa selv.

http://www.youtube.com/user/LudvigNessa

 

En del spennende prekener der også, men jeg vil si at søndagens var den mest underholdende på lenge! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...