Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er så jævlig feig! (mobbing)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke lett å komme i en slik situasjon. Sier du noe, er det du som er nestemann, noe som der og da gjør det vanskelig å si noe. Det at du støtta jenta i etterkant var bra gjort av deg! :)

Lenke til kommentar

Bra gjort! Skjønner at de mobberne kan være tøffe i tryne å gå mot deg om du beskyttet henne mens det pågikk, så jeg syntes det var bra at du faktisk gikk bort til henne i etterkant å spurte hvordan henne hadde det. Det betyr mye for folk som ikke har det så bra, at noen faktisk bryr seg om dem!

 

Props til deg TS og et smiletegn: :thumbup:

Lenke til kommentar

Mobbere er så jævlig feige. Tøff i trynet når de er mangen,og skikkelig greie når de er aleine. Ble selv mobbet når jeg var liten. Og kan si såpass. Vist de mobberene dør på verst tenkelige måte. så vil ikke jeg grine for og si det sånn. Synest du gjorde mer en de fleste i den situationen. I en situation der selv lærere velger og snu et blindt øye til.Feige jævler

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etterpå gikk jeg og spurte om det gikk bra med henne osv, og at jeg syns de var slemme osv.

 

De fleste ville ikke engang gjort det. Synes det var fint av deg.

 

takk.. men har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke gjorde noe mer. Tenk om det var meg, da hadde jeg satt pris på at noen sa ifra at det dem gjorde var galt. Men jeg trodde seriøst folk hadde vokst opp når de går på vgs men det har dem tydeligvis ikke..

Endret av Misamisa
Lenke til kommentar

Jeg syntes at du var sterk!

 

takk (: jeg syns jeg var en feiging, argh angrer sånn..

 

Biblioteket er jo ett ganske folksomt sted uansett? Hadde du bedt dem slutte å plage jenta så hadde du hatt nok med vitner hvis de gjorde noe annet mot deg..

 

Er synd du ikke gjorde mer, jeg er sånn at jeg ikke tenker helt før jeg reagerer i slike situasjoner, så jeg hadde helt klart bedt dem om å la vær.

 

Det var ikke mange der, men det er ingen unskyldning. Du har helt rett jeg skulle sagt noe. Men de var ikke akuratt så småe, veldig store men skulle gjort det :(

Lenke til kommentar

Mobbere er så jævlig feige. Tøff i trynet når de er mangen,og skikkelig greie når de er aleine. Ble selv mobbet når jeg var liten. Og kan si såpass. Vist de mobberene dør på verst tenkelige måte. så vil ikke jeg grine for og si det sånn. Synest du gjorde mer en de fleste i den situationen. I en situation der selv lærere velger og snu et blindt øye til.Feige jævler

 

Helt enig. mobbere er noen idioter

Lenke til kommentar

For meg så virker dette mer som tøysing fra guttas sin side, ettersom du sier "sier masse rart til henne og ler". akkurat det med å dra ut kontakten fra pcn var unødvendig, men jeg ser ikke noe veldig støtende som går i kategorien mobbing. om det så har hendt flere ganger er det en annen sak, og for å være helt ærlig tror jeg du tolket denne situasjonen litt verre enn det egentlig var. De kjente tydeligvis hverandre fra før av, og hva som forårsaket ertingen vet vi jo ikke. I hvert fall så synes jeg det var hyggelig at du tok kontakt med henne, og jeg har ingen respekt for mobbere bare så det er sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg synes du var modig som i det hele tatt turte å gå bort til henne i etterkant! Tror jenta satt veldig pris på det. Du er vel som de fleste, i en presset situasjon velger man å feige ut.

Lenke til kommentar

 

Etterpå gikk jeg og spurte om det gikk bra med henne osv, og at jeg syns de var slemme osv.

 

Det jeg lurer på er om hva denne jenta evt. sa til deg?

 

Forøvrig så er folk flest for redde/sjokkerte til å gripe inn i slike situasjoner,tror nok de fleste bare ville latt som de ikke hørte eller så noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...