Gå til innhold

Vi skal finne Norges beste i Soulcalibur V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg liker selv slåssespill, og kjenner mange andre som gjør det, men ingen som har det som dyp og inderlig hobby og er interessert i å diskutere sånt på nettfora. Round1KO er et knøttlite miljø av hardcore-fans, og på ingen måte representativt for den gjengse spillkjøper.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det du sier. Men gamersparadise.no er kanskje mer interesserte i å sende landets beste spillere til London, fremfor en tilfeldig casual-spiller som tilfeldigvis skulle ha "riktig" konsoll. :)

 

Men nå er det jo ikke en tilfeldig casual-spiller som vinner en turnering, med heller landets beste, selv om nevnte casuals faktisk har tilgang til turneringen.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det du sier. Men gamersparadise.no er kanskje mer interesserte i å sende landets beste spillere til London, fremfor en tilfeldig casual-spiller som tilfeldigvis skulle ha "riktig" konsoll. :)

 

Men nå er det jo ikke en tilfeldig casual-spiller som vinner en turnering, med heller landets beste, selv om nevnte casuals faktisk har tilgang til turneringen.

 

Likegyldig hvem som vinner, så finnes de beste spillerne på Xbox. Ikke overraskende var det en av de aller beste spillerne fra fighting game miljøet, ProZacStarrk, som vant turneringa. Han er også kjent som en av de beste Marvel vs Capcom-spillerne. På andre, tredje og fjerdeplass fulgte også spillere fra Round1KO.

Lenke til kommentar

Likegyldig hvem som vinner, så finnes de beste spillerne på Xbox. Ikke overraskende var det en av de aller beste spillerne fra fighting game miljøet, ProZacStarrk, som vant turneringa. Han er også kjent som en av de beste Marvel vs Capcom-spillerne. På andre, tredje og fjerdeplass fulgte også spillere fra Round1KO.

 

Dersom det eneste poenget med en turnering er å kåre en vinner er jeg selvsagt med på hva du sier, men jeg føler det burde være mer enn det. Kan godt være de beste spillerne er i den klubben, og at det er like greit å arrangere noe som igrunnen bare er en klubbturnering. For min del ville jeg heller foretrukket om det ble en turnering for norske spillere generelt, der fokus var på samtlige deltakere, og ikke kun de beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...