Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Februar 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fullstendig fersk i gamet, men prøver med likevel med et bilde som jeg - etter egen vurdering - faktisk ble fornøyd med.

Motivet er kjæresten min som på en lat, trøtt søndag morgen strekker den ene armen i været mens den andre blir hengende igjen over øyet. Hva slags musikk hun har på øret veit jeg ikke, men hun smiler nå av den :)

post-85257-0-16050100-1329179072_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har over lengre stund tatt bilder av biler til bilannonser foran en sjøutsikt og ble etter hvert ganske lei av det. Hadde kjørt meg litt fast i samme spor, og bildene ble bra, men ikke noe spesielle. Så, her om dagen tenkte jeg å ta med den ene bilen inn på et industriområde og prøve meg litt frem i stedet, få en litt mer urban/industriell feeling over bildene.

 

Hadde lagt fra meg mitt 70-200 f/4L da det skuffet meg litt første gangen jeg prøvde det på en bilshoot, men denne gangen imponerte det stort! Fantastisk skarpe bilder, vil absolutt si det var på høyde med mitt 24-70 2.8L til tider. Her er et lite utvalg!

 

post-72074-0-97248400-1329229100_thumb.jpg

 

post-72074-0-71330200-1329229145_thumb.jpg

 

post-72074-0-50525800-1329229184_thumb.jpg

Lenke til kommentar

[quote

Hadde lagt fra meg mitt 70-200 f/4L da det skuffet meg litt første gangen jeg prøvde det på en bilshoot, men denne gangen imponerte det stort! Fantastisk skarpe bilder, vil absolutt si det var på høyde med mitt 24-70 2.8L til tider.

 

Jeg trodde de objektivene skulle være ganske like på kvalitet jeg?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234

8 kuldegrader og stiv kuling -- på tide å finne seg en garasjeplass?

 

http://farm8.staticf...48d0dd7b5_b.jpg

 

Så ikke jeg dette bildet i en nettavis eller noe??

 

Den tanken slo også meg da jeg så dette bildet..

 

Mysteriet oppklart. Forsiden på yr.no new_woot.gif

 

Jeg forstår ikke poenget ditt.

 

Som jeg allerede har nevnt er dette fenomenet fotografert opp og ned i mente den siste tiden. Yr.no er langt fra alene om å bruke disse motivene.

 

Ingen av mine bilder er å finne på Yr.no, så vidt meg bekjent.

Lenke til kommentar

Hadde lagt fra meg mitt 70-200 f/4L da det skuffet meg litt første gangen jeg prøvde det på en bilshoot, men denne gangen imponerte det stort! Fantastisk skarpe bilder, vil absolutt si det var på høyde med mitt 24-70 2.8L til tider.

Jeg trodde de objektivene skulle være ganske like på kvalitet jeg?!

 

Eh. Ja. 70-200 f/4 er muligens noe av det skarpeste Canon har...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Spoiler or no spoiler.. :)

 

 

Du gir mye av deg selv du, det skal du ha :thumbup: .

 

(eller for å være presis: "gir mye av fruen")

^^

 

 

Nuvel, nå vises ikke sååå mye da.. ser jo mindre enn en utringa topp tilvanlig.. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...