Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

51 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoff: Ja det er dive og nei det hadde selvfølgelig ikke vært rettferdig om Mata hadde scoret. Det gjorde han heller ikke så den saken er ute av verden.

 

Men for all del. Dere støtter tydeligvis at dommer skal påvirke spillet i så stor grad som det Webb gjør. Det får være deres valg. Men for all del. Gi faen i å klage på Suarez. Spillerne deres er ikke noe bedre.

 

Det er ingen klar målsjanse. Hvorfor kan det være det når han er på vei vekk fra målet?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Du er kun ute etter å provosere. Straffe nummer 1 er grei, straffe nummer 2 er utrolig billig. Det røde kortet: Cahill fratar ikke Welbeck en klar målsjanse. Han er på vei vekk fra mål. Gult kort og frispark kunne vært gitt.

 

Det er ikke rødt kort med mindre man fratar noen en soleklar målsjanse. Den er IKKE soleklar. De i studio prøver i allefall å være nøytrale.

Klassisk av deg. Du angriper person, ikke mening.

 

Welbeck er helt igjennom i den situasjonen. Rødt kort.

 

Folkens, billige straffer er også straffer. Når sluttet de å være det?

 

To helt greie og klare straffer.

 

Skulle helt klart vært tre united poeng!

2x feil!

Informativt!

Lenke til kommentar

Jeg sa du kun var ute etter å provosere. Tar du det som angrep?

Du skal få mene det er rødt kort. Du kan få mene det er straffer. Jeg ser på situasjonene annerledes enn deg. Jeg står på mitt og mener den siste straffen er ufattelig billig og burde aldri vært dømt.

 

Første straffen er helt klar og grei, andre straffen synes jeg er latterlig og skulle vært gult kort for usportselig spill, at det hele tatt diskuteres er merkelig.

 

TAKK!

Lenke til kommentar

Evra sin er grei, Welbeck skulle ikke hatt straffe. Begge to oppsøker situasjonen, forskjellen er bare at situasjonen er Welbecks feil i det andre tilfellet, ettersom han løper inn i Ivanovic. Evra er bare litt kjappere i hodet enn Sturridge og drar nytte av det.

 

Synes heller ikke Cahill skal ha rødt. For det første er det et fair forsøk på en takling, selv om han hekter Welbeck til slutt. Samtidig er Welbeck på vei til siden, med Luiz like bak. Ikke en opplagt mulighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hoff: Ja det er dive og nei det hadde selvfølgelig ikke vært rettferdig om Mata hadde scoret. Det gjorde han heller ikke så den saken er ute av verden.

 

Men for all del. Dere støtter tydeligvis at dommer skal påvirke spillet i så stor grad som det Webb gjør. Det får være deres valg. Men for all del. Gi faen i å klage på Suarez. Spillerne deres er ikke noe bedre.

 

Det er ingen klar målsjanse. Hvorfor kan det være det når han er på vei vekk fra målet?

 

Sammenligne den fra Wellbeck med det Suarez driver med, det er så hårreisende feil at jeg vet ikke hva jeg skal si.

Lenke til kommentar

Det er ikke rødt kort med mindre man fratar noen en soleklar målsjanse. Den er IKKE soleklar. De i studio prøver i allefall å være nøytrale.

 

 

Hadde ikke Cahill felt han, tror du virkelig han hadde fortsatt i samme retning? Han hadde i tilfelle vært helt alene med Cech, hatt kontroll på ballen, han hadde selvfølgelig ikke løpt ned til dødlinja.

 

 

For øvrig er han Phil Thompson eller hva han heter en jævla noldus.

 

Om redningen til De Gea "He even uses the wrong arm", mens De Gea bruker høyrearmen som gir mye bedre rekkevidde i den situasjonen. I tillegg mener han at Evra slenger foten sin ut for å konstruere straffen. Faen for en tosk, Evra er jo ute etter å skjerme ballen.

Lenke til kommentar

Jeg tror også Evra konstruerer straffen. Det hadde ikke vært et lurt trekk å gjøre om han hadde vært utenfor 16. Straffen er alikevel klar, siden Sturridge kan unngå det.

 

Liker Phil Thompson jeg, morsom til tider og troverdig entusiastisk. Ikke slik som Schau og Børrestad, som er i ekstase uansett hvordan kampen er. Nå er det uansett ikke det fotballfaglige TV2-studioet er så sterke på. Men de får sikkert bygget bra opp rundt PL med tanke på hvor sensasjonelle de er. Minner om USA.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommentaren om Schau var rettet på troverdig entusiasme. Liker han generelt ellers. Ganske behagelig å høre på, litt fotballnerd med småmorsomme fakta og det at han trekker frem det estetisk flotte i kampene, som f.eks Berbatov på sitt beste.

 

Kritikken går mer ut på at han ved en hver anledning skal prøve å fremme den aktuelle kampen som fantastisk. 0-0 mellom West Brom og Wigan er jo "kjempeunderholdning" i hans øyne.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...