Gå til innhold

Tele2 Sheriff får månadsavgift - gratisabonnementkrigen over?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk også den "hyggelige" meldingen i posten i dag, og ønsker å bytte i protest. (Er det skiftet av adm.dir. som gjorde at alle godene forsvant etter hvert?)

 

Jeg tenkte også på å skifte til One Call Faktura, som toppet listen på miniforbruk på Telepriser.no.

 

Tolket også teksten som at abonnementet forsetter med samme priser og betingelser etter

1. april, kun med unntak av at gratis mobildata opphører.

 

 

Er det noen som kjenner One Call her?

 

Lurer på først og fremst på kundeservice og teknisk / dekning (hovedsaklig i Oslo) m.m.?

 

Ser de ikke har SMS fra web, som Tele2 gir gratis (25 stk), men ellers ser dette og Sheriff ganske likt ut. Noen som kjenner til andre ulemper ved One Call?

 

Så fra et nettmøte i fjor at de ikke tilbyr e-faktura, men det er en minor inconvenience.

Endret av Well
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant å merke seg med One Call Faktura at du faktisk må betale de 0,59 for oppstart. Det måtte vi ikke med Sheriff. Så gratisabonnement blir det uansett ikke..

 

Samme endring innførte Sheriff mai 2011: http://www.nettavisen.no/it/article3144007.ece

 

Det gikk meg hus forbi. Jeg tviler egentlig på å ha mottatt brevet de påstod å ha sendt. -Inntil jeg fikk en kjemperegning i desember.

 

Så Formkake mulig at du har opparbeidet deg "gjeld" men at det ikke har blitt fakturert ut ennå fordi beløpet er for lavt. Du kan jo logge deg inn på Tele2 og sjekke.

Lenke til kommentar

Er det faktura avgift på OneCall Faktura? Siden man ikke har muligheten for e-faktura vil det i såfall være ganske så irriterende..

 

Om du velger å få tilsendt faktura på epost koster det ingenting.

Om du derimot velger å få tilsendt faktura som brevpost, koster det 39,- pr faktura.

Lenke til kommentar

Ok, så alle er enige om at OneCall Faktura er det eneste gratisalternativet som gjenstår, og at ''Etter endt kampanjeperiode videreføres ditt mobilabonnement på Grunnpakka, hvis du ikke selv velger noe annet. '' ikke har noe med selve abonnementet å gjøre? Da går jeg over til OneCall isåfall.

 

Kva for abonnement ein kan velje mellom 1. april, og kva prisar som gjeld då? Det vil ein vite når 1/4 nærmar seg.

 

Det ein veit er at Faktura Fri Data på noverande tidspunkt er utan binding, og at ein kor tid som helst før eller etter 1/4 kan endre- eller seie opp abonnementet.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Ser at Tele2 også tilbyr Champion uten månedsavgift

 

Riktignok startpris på 89 øre, men hvis man ringer lite så er vel dette et bra alternativ?

 

Minimumsfakturering er 50 kr. Minimumsfakturering = månedsavgift med inkluderte ringemunutter.

 

Boom. Bare glem det, hehe

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

Tele2 mister nok mange kunder i disse dager.. :!:

 

 

Da har jeg bestilt Onecall Faktura.

 

Jeg valgte faktura på E-post.

 

Hvis jeg har forstått det rett så er det kun oppstartsavgiften på 59 øre som vil belastes, forutsatt at jeg ikke overstiger 120 ringeminutter eller 90 sms per måned.

 

Det står at faktura sendes ut per måned, men hvis beløpet er lavt så vil de muligens holde tilbake faktura og sende hver 3 måned?

Endret av Bond007
Lenke til kommentar

Fikk tilbud fra Tele 2 jeg også:

 

"Tele2 info: Vi vil beholde deg som kunde! Fortsetter du som kunde gir vi deg FRI bruk av Data, SMS og Minutter til kun 199,- per mnd. Tilbudet gjelder ut mars 2012. Det er ingen bindingstid knyttet til tilbudet. Vi vil forsøke å ringe deg de nærmeste dagene. Mvh Tele2"

 

Ikke et veldig bra tilbud siden Talkmore har det samme tilbudet. Blir heller Onecall faktura heretter. Får bare håpe Onecall ikke slutter med Faktura-abonnementet sitt. Tele2 eier jo Onecall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...