Gå til innhold

Litt veldig over kanten vitser


stukeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prester går ikke på bar og pedofile har ingen grunn til å gå på bar... De går jo på skoler og barnehager...

Voldtektsmannen kan jeg forstå, for han bruker sikkert voldtektsdrugs i glassene til folk...

 

Men fortell vitsen ferdig da. Kan jo hende den er morsom...

Moren står på kjøkkenet og lager mat da hun hører lille Jan på stua, som sitter og leker med modelltoget sitt: "Klar til avgang, alle med stor pikk forran, alle med liten pikk bak." Moren blir forfærdet og løper inn og kjefter på Jan for språkbruken. Jan lover og ikke snakke stygt og får fortsette. Moren går tilbake til kjøkkenet og får høre fra stua: "Klar til avgang, alle med stor pikk forran, alle med liten pikk bak." Nå ble det for mye for moren som sendte Jan opp på rommet til han lærte å høre etter. En times tid gikk uten at moren hørte en lyd fra rommet. Hun fikk litt dårlig samvittighet, så hun gikk opp og spurte om Jan hadde lært, og skulle være snill. Joda, Jan hadde lært og fikk lov til å komme ned for å fortsette togleken. Denne gangen hører moren fra kjøkkenet: "Klar til avgang, alle med stor pikk forran, alle med liten pikk bak, og hadde det ikke vært for fitta på kjøkkenet hadde vi unngått en times forsinkelse.

post-130218-0-84202500-1327170173_thumb.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis du våkner med stilker i rassen og roser i dassen, så er det ikke tvil i ditt sinn, da har du vært på byen med Blomster-Finn.

 

Nå er det ikke varmt i helvete heller lenger... Etter at djevelsen slapp inn en homo har ingen turt å bøye seg for å legge ved i ovnen.

 

En homsebonde ville ha tatovert en traktor på snabben sin, og sa klart ifra: "Gje an firahjulstrekk - for an ska gå i møje drid!"

 

Forskjellen på en kokk og en homo? Svar: Kokken rører rundt i dagens mat, mens homoen rører rundt i gårsdagens mat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var 2 karer som var på vei hjem fra homoklubb, så skulle han ene inn i buskene å pisse så ser han plutselig en dævv man, de hadde litt sære vaner så de tenkte vell at det bare var å forsyne seg, han merker jo ikke no! Så de dro'n av buksa å gøyv på, når de var ferdig så satt dem seg ned med en røyk etterpå, sånn som er ganske vanlig etter sex også sier han ene: "Hva gjør vi nå a? Hvis polti kommer her nå å ser DNA spor og greier etter det her. Vi må tømmen! Rett og slett!" Så går han til nærmeste gatekjøkken og henter sugerør og trer detta her oppi rattata også begynnern å tømme, men etterhvert så har han fått nok, så sier han: "Nei, nå er det diin tur!" Så sier han andre: "Æsj ikke samme sugerør a!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Rasistisk vits? - alt etter hvem som leser. (Er vel strengt tatt en muntlig vits)

 

Det var en gang en taxisjåfør i Oslo som hadde den vanen å sikte

på negrer som gikk over fotgjengerfeltet. Rett før sjåføren traff dem,

svingte han brått unna - og lo rått. En sen lørdagskveld ser han en ny

neger som går over veien - han gasser på og svinger unna. Plutselig hører han et

dunk, og ser at passasjeren gliser i baksetet. Han snur seg, og spør:

Hva pokker var det?

- Jeg så du bommet, så jeg tok han med døra.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10077377

Så det var deg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvorfor kaller ABB seg for tempelridder ?

 

Jo , fordi han syntes NaturalSelector hørtes litt vel "2007" ut :D

 

Brede Bøe(g) :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

En mann går inn på et horehus og spør madamen: Hva får jeg for 100 kroner?

Gå opp på loftet, det er en jente til deg der, sier madamen,

Mannen går så opp på loftet. Det er veldig mørkt i rommet og han kan så vidt se jenta som ligger på senga, men det stopper han ikke fra å begynne å pule henne.

Så, til hans store forferdelse merker han at det renner noe ekkelt slim ut av munnen og nesen.

 

Mannen løper ned og skriker, Jeg vil ha tilbake pengene, den jenta må være syk, hun har noe ekkelt slikt som kommer ut av munnen og nesa!

 

 

Oj, jeg beklager så mye! Her har du pengene tilbake, sier damen og gir mannen pengene. Etter at mannen forlatt horehuset, tilkaller hun assistenten sin og sier

 

Hør her. Du må ta deg en ny tur på likhuset og stjele et nytt lik. Det på loftet er fullt

Endret av Neptjune
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...