Gå til innhold

Jens Stoltenberg, hvor mange ganger leser du det navnet daglig?


Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli drit lei av all pr'en jensemann får. Det går ikke en dag uten at navnet hans neves ettellerannet sted i nettavisene.

Han er den eneste statsministern i Norge som har hatt muligheten til å surfe på flodbølgen av nyhetter som klikkgenerator sidene publiserer.

 

Ved å lese navnet hans så mye, så mener jeg det norske folket ufrivillig blir utsatt for det psykologiske metoden "priming". Nermere bestemt:

 

Political media priming

The theory is founded on the assumption that people do not have elaborate knowledge about political matters and do not take into account all of what they do know when making political decisions — they must consider what more readily comes to mind.

 

Jeg mener altså at hvis vi hører mye om statsminister Jens Stoltenberg, så tenker vi mye på Statsminister Jens Stoltenberg, og da stemmer vi mye på statsminister jens stoltendritt.

 

 

Jeg sier på ingenmåte at redaktørene i Norge har en sjult agenda om å få til en stoltenberg3 regjering. Jeg sier bare at Jens ser sitt snitt til å komme i avisene, og bruker sjansen. Vi må bare bli klar over det, hitlers bruk av media ble kalt propaganda.

 

Selvfølgelig har mannen rett til å komme med politiske meninger, men utdeling av medaljer, herunder både til idretstjerner og krigshelter, er ikke oppgaven til statsministern i Norge.

 

Som et ekspriment så kommer jeg daglig til å samle artiklene jeg finner om jens her, er spent på hvor mange jeg komer over hver dag!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Statsministeren får av naturlige årsaker mer oppmerksomhet enn andre politikere - slik er det i dag, og slik har det alltid vært.

 

Og jo, utdeling av medaljer til "krigshelter" er en naturlig oppgave for statsministeren, all den tid det faktisk er regjeringen som sender våre tropper ut i krig.

Endret av Lyskaster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og jo, utdeling av medaljer til "krigshelter" er en naturlig oppgave for statsministeren, all den tid det faktisk er regjeringen som sender våre tropper ut i krig.

 

Vil heller få en medalje av en politisk nøytral part, og kongen er jo 1000 ganger gjevere enn Jensemann.

Norge takker for innsatsen, ikke AP. IMHO.

 

Om han får nye stemmer per avisspalte tror jeg vi må øke budsjettet til utdanning, spesifikt politikk i samfunnsfag :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og jo, utdeling av medaljer til "krigshelter" er en naturlig oppgave for statsministeren, all den tid det faktisk er regjeringen som sender våre tropper ut i krig.

 

Vil heller få en medalje av en politisk nøytral part, og kongen er jo 1000 ganger gjevere enn Jensemann.

Norge takker for innsatsen, ikke AP. IMHO.

 

Om han får nye stemmer per avisspalte tror jeg vi må øke budsjettet til utdanning, spesifikt politikk i samfunnsfag :p

Hva er gjevere med en nikkedukke som ble født inn i en posisjon enn med en person som har arbeidet for å komme i sin posisjon?

 

Det blir litt som å føle seg beæret av å få utdelt medaljer fra Olga, 52 år, fra Toten, husmor, enn fra Max Manus.

(Olga tapte bare lotteriene for å bli dronning eller født som prinsesse, Max ble ikke født krigshelt)

 

Jeg er klar over at det er noen konge-ritualer i forsvaret (hils på kongen for å få lov til å slippe inn i spisesalen, et cetera), og at de fleste nordmenn nærmest er apolitiske slik at de foretrekker kongen...

 

Men så igjen, folk risikerer ikke livet for regjeringen eller statsministeren, men for fedrelandet.

 

Slik sett er nok kongen, eller Olga, best.

 

Jeg har forresten lest "Jens Stoltenberg" 5-10 ganger i dag, hvorav alle er i dette ene emnet.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jens Stoltenberg: – Takk for at dere har vært her og vært til trøst

D.D.E feirer 20-årsjubileum som band med en storslått konsert i Olavshallen i Trondheim i kveld. Til stede er flere musikkkolleger, fotballprofiler og kjente fjes som vil hylle det populære bandet.

 

– Det er utrykk for at det er egentlig folkemusikk. Vår tids folkemusikk. Takk for at dere har vært her og vært til trøst. Jeg ønsker meg låta «Det fine vi hadde sammen» som var til trøst etter terroren i fjor høst, sa statminsteren.

 

Håper virkelig det kommer flere artikler om 20 års jubulemet, blir en sær dekning fra tv2 sin side hvis vinklen er at linselusa sto på scenen og minnet om 22.juli.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Driver Stoltenberg og Arbeiderparteiet sjult politik for å avikle monarkiet Norge?

 

Ref: Stoltenberg: - Vår dype beklagelse over at dette kunne skje på norsk jord

 

Burde ikke dette vert Kongens ord? Det var kongen som i '97 beklaget seg til samene for oppførslen til nordmenn før i tia.

 

 

 

 

Er det noen som har sett Monarkiet, fra Arbeiderparteiets Rikskringkastning? En laterlig framstilling av kongehuset vårt. Og folk prater om at tvitter gjør mettemarit mer folkelig? Denne serien drar kongehuset ned til bæsj tiss promp nivå, her finnes det null respekt!

 

Barbara Jahn, prosjektsjef for denne serien, var også redaksjonelt ansvarlig da NRK p3 måtte fjerne sitt redigerte klipp av nyttårstalen til kongen'08. Der ble han framstilt som pedofil...

 

Monarkiet er skrevet og ressigert av Rasmus Sivertsen, samme mann som lagde denne serien for Arbeiderparteiet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Zyjl98F4sgk

Lenke til kommentar

DB.no dekker siste episode av "ingen grenser"

 

 

Jens Stoltenberg ringte «Ingen grenser»-Birgit

Turgjengen så siste episode sammen i går.

 

 

(Dagbladet): I går var det duket for siste episode av «Ingen grenser» på NRK. Hele 1 432 000 nordmenn så siste sending av ekspedisjonen.

 

Stor deler av de elleve turdeltakerne var samlet hjemme hos Birgit Lovise Skarstein på Marienlyst i Oslo i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...