Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Jeg satte på den som fulgte med rett etter jeg tok av den med instruksene på. Ikke merket noen forskjell i tid på berøring. Til tross for at kameraten min i butikken ville fucke opp telefonen min og bladde fram og tilbake hele tiden for å få den til å bli tregere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Ikke ennå. Fikk appen til å starte i går. Fant ut at norsk konto ikke fungerer, så må lage meg en amerikansk konto med adresse i USA for å få tilgang ser det ut til. Skal se på det mer i helgen. Håper bare jeg får micro simkortet mitt idag. ellers blir jeg delvis telefonløs de neste dagene.

Lenke til kommentar

Står en fin guide HER da :)

 

Faen da!

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

23.03.2012 10:17

5020 BERGEN

 

 

Sendingen er sortert og videresendt

22.03.2012 17:02

0024 OSLO

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

21.03.2012 20:23

3169 STOKKE

 

Får jeg den sikkert ikke før på mandag for satan! Jævla drittposten!

Lenke til kommentar

Skjermen er flott

Lyden er digg

Fin spillytelse på spill fra android market (også større, tyngre spill som krever ekstra download på 600MB, 1GB ++)

 

Litt dårlig bakplate, den trengte ikke være der heller. Det hadde holdt med en sim skuff.

 

@Lami fulgte mal og brukte neglefil for å få rette kanter, men det passet ikke, fjernet litt til også registrerte ikke mobilen kortet..

 

Fikk sim-kort idag. Så jeg er fornøyd. :) Skal nullstille til fabrikkoppsett og da alt derfra, har lekt meg nok nå så nå skal alt settes opp skikkelig.

Lenke til kommentar

Står en fin guide HER da :)

 

Faen da!

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

23.03.2012 10:17

5020 BERGEN

 

 

Sendingen er sortert og videresendt

22.03.2012 17:02

0024 OSLO

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

21.03.2012 20:23

3169 STOKKE

 

Får jeg den sikkert ikke før på mandag for satan! Jævla drittposten!

Hvis den er kommet til Bergen idag, får du den mest sannsynlig imorgen. De pleier å kjøre ut posten lørdager også.

Lenke til kommentar

Elsker skjermen. Elsker det at jeg nå skriver dette innlegget på Xperia S rett i nettleseren, det gikk ikke på iPhone, Desire HD, Nokia Lumia, SGSII etc.... så her har Sony gjort noe smart. Elsker også lydkvaliteten i telefonen. Bluetooth er kjapp og jeg har ikke opplevd tilkoblingstap enda, noe som er vanlig. Liker også hvordan Sony utnytter denne prosessoren, telefonen er kjapp og smidig. Ja, så elsker jeg designet, særegent nytenkende og vakker.t Elsker tanken på at vi har mye godt i vente :-) Alt i alt en herlig telefon!

I morgen skal jeg prøve to nye råskinn så får vi se hvordan den står seg mot dem.

Lenke til kommentar

Hvis den er kommet til Bergen idag, får du den mest sannsynlig imorgen. De pleier å kjøre ut posten lørdager også.

 

Ifølge hu på postkontoret så kjører de ikke ut lørdager, men er borte i helgen så får ikke hentet den uansett!!!! :(

De har kjørt ut de gangene jeg har fått post på lørdager. Så tror hun tar feil der, etter hva jeg har erfart, kjører de ut om lørdager.

 

Men jeg ser Xperia S koster 1399,- med det abonnementet jeg bestilte min Galaxy s2 med, for nærmere 2 måneder siden hos Netcom. Skulle kanskje ventet, her får man vel hardware som er på samme spor eller litt over, pluss bedre kamera og skjermoppløsning. Skulle gjerne ventet litt, men er fornøyd med galaxyen. :)

 

Men man ser her, at det ofte er lurt å vente.. Skulle jeg valgt igjen, ville jeg kanskje falt på Sonyen da den virker som en utrolig flott sak!

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Åja, får se om jeg gidd å bruke 1t 30min frem og tilbake for å hente telefonen i morra (hvis den kommer) da xD

 

Uff.. Xperia S virker så utrolig stooor i lengden! Har en fin genuine Ferrarri sokk til X10 min nå og faen skal jeg gjøre med den da når S er i hus :(

Lenke til kommentar

Minuset må være at den sluker batteri:

Tok den fulladet av lading kl 21 i går, kl 00.15 slår strømsparing seg inn(alt går av) frem til kl 06.30

Kl 09 da jeg så på telefonen var den nede i 62%

 

De 3 største tapene

 

celle standbye tok 33 %

trådløst de få timene det var aktivert 26 %

Telefon ikke i bruk 19 %

 

Men batterisluk er vel en del av android jungelen

Lenke til kommentar

Minuset må være at den sluker batteri:

Tok den fulladet av lading kl 21 i går, kl 00.15 slår strømsparing seg inn(alt går av) frem til kl 06.30

Kl 09 da jeg så på telefonen var den nede i 62%

 

De 3 største tapene

 

celle standbye tok 33 %

trådløst de få timene det var aktivert 26 %

Telefon ikke i bruk 19 %

 

Men batterisluk er vel en del av android jungelen

 

Ja er det, men det skal være noe bedre i ics.

 

Er veldig spent på One X mtp. batteri, vi snakker lite batteri og enorm skjerm....

Lenke til kommentar

Liten oppdatering på PS store.. Det ser IKKE ut til å fungere..

Men her er en liten veiledning om du vil prøve selv:

 

1. Lag konto på https://account.sonyentertainmentnetwork.com eller logg på din eksisterende.. Bruk Norge som land, ellers vil du få problemer med å legge til bankkort.

2. Pass på at billing information og account information stemmer

3. Legg til penger på kontoen

4. Logg deg på med din Xperia S via appen. Instrukser på hvordan skaffe den finner du her: http://blog.clove.co.uk/2012/03/14/sony-playstation-store-now-open-for-xperia-s/

5. Åpne app og fyll inn din fødselsdag, PS: Skift år først, ellers vil du få problemer om fødselsdagen din er etter dagens dato.

6. Du vil få en feilmelding om at tjenesten ikke er tilgjengelig i ditt land, skift land til USA (nederst på listen).

7. Nå skal du se en liste over spill, en slags nettbutikk. Alle spillene koster 5.99 hver (ca 35 kroner)

 

Når du velger et spill blir du bedt om å logge på. Logg på kontoen du laget/logget på tidligere. Deretter får du feilmelding om at tjenesten er utilgjengelig i ditt land igjen..

 

Der er jeg nå, om du kommer lengre så si ifra!

Lenke til kommentar

Fant en måte å få headset som ikke funker til å funke! Bare hold "play/pause" på headsettet nede i 5 sek, så vil den fungere. Man må gjøre dette hver gang man tar headsettet ut.

 

Må være en software feil, så håper dette blir fikset snart!

 

Ellers er mobilen sykt digg, eneste er batteriet som tømmes litt for fort :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...