Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

Mobifil :

Sjekk energisparings appen i telefonen

Der kan du sette telefonen til å gjøre det du vil f.eks på nattetimer(skru av det meste) innenfor klokkeslett du setter selv

Det jeg savner her er at telefonen går tilbake til de innstillingene den hadde før denne energispare saken slår inn

Jeg må sette på BT og Wifi og slikt selv

 

Kjørte dette i natt, fra 01:00 - 06:00. Alt slo seg av klokken 01:00 og slo seg på igjen 06:00.

Var en drøss med oppdateringer i går kveld, så kan vell hende at denne applikasjonen ble oppdatert da?

Hos meg startet hvertfall alt igjen når nattprogrammet var ferdig.

 

Ok, betryggende å høre, skal sjekke om jeg har fått oppdateringene.

Hadde du den på lading eller ikke, mulig det spiller inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobifil :

Sjekk energisparings appen i telefonen

Der kan du sette telefonen til å gjøre det du vil f.eks på nattetimer(skru av det meste) innenfor klokkeslett du setter selv

Det jeg savner her er at telefonen går tilbake til de innstillingene den hadde før denne energispare saken slår inn

Jeg må sette på BT og Wifi og slikt selv

 

Kjørte dette i natt, fra 01:00 - 06:00. Alt slo seg av klokken 01:00 og slo seg på igjen 06:00.

Var en drøss med oppdateringer i går kveld, så kan vell hende at denne applikasjonen ble oppdatert da?

Hos meg startet hvertfall alt igjen når nattprogrammet var ferdig.

 

Ok, betryggende å høre, skal sjekke om jeg har fått oppdateringene.

Hadde du den på lading eller ikke, mulig det spiller inn?

 

Hadde den ikke på lading.

Lenke til kommentar

Mobifil :

Sjekk energisparings appen i telefonen

Der kan du sette telefonen til å gjøre det du vil f.eks på nattetimer(skru av det meste) innenfor klokkeslett du setter selv

Det jeg savner her er at telefonen går tilbake til de innstillingene den hadde før denne energispare saken slår inn

Jeg må sette på BT og Wifi og slikt selv

 

Kjørte dette i natt, fra 01:00 - 06:00. Alt slo seg av klokken 01:00 og slo seg på igjen 06:00.

Var en drøss med oppdateringer i går kveld, så kan vell hende at denne applikasjonen ble oppdatert da?

Hos meg startet hvertfall alt igjen når nattprogrammet var ferdig.

 

Ok, betryggende å høre, skal sjekke om jeg har fått oppdateringene.

Hadde du den på lading eller ikke, mulig det spiller inn?

 

Hadde den ikke på lading.

Ok, kan det være problemet da?

Gps og Bluetooth slår seg ikke på igjen og jeg hadde ingen oppdateringer på gang

Lenke til kommentar

Mulig Sony har knyttet gps mot applikasjon for å spare strøm på generell basis, altså at den slår seg av selv hvis den ikke brukes til noe, gps trekker jo ekstremt mye strøm.

Bluetooth har sikkert også en lignende innstilling, det er vanlig.

Har ikke vært vant til det, gps er en ting men jeg har orginal Bluettoth telefoni i bilen så er avhengig av at den slår seg inn når jeg setter meg i bilen

Det datt forøvrig inn noen oppdateringer nå, men det med apper fra "butikken"

Det var det du tenkte på? Ikke fra programvareoppdateringa

Lenke til kommentar

irritert ... ladet min sony xperia s i natt. når jeg står opp å tar ut usben skjer det ingenting... det grønne varsellyset står på og vill ikke av. har prøvd alt for å få den i gang i igjen. det går jo ikke ann å ta ut batteriet så jeg har et lite problem...

 

noen som har tips til å få min elskede xperia s til å leve igjen?

 

Dette var veldig merkelig og kan egentlig ikke helt skjønne hvordan det går an! Xperia S har en app som kontrolerer tilkoblinger slik at slike ting ikke skal skje!

Er telefonen avslått nå? Å du får ikke liv i den?

Hadde du telefonen slått av når du ladet den?

 

Er telefonen av kan nok dette hjelpe deg:

 

 

1. Switch the phone off.

2. With the phone off, hold the Volume Down button, and while still holding the Volume Down button, firmly press and release the Power button.

3. You'll boot into a menu with a white background, small text and the little skateboarding Android guys.

4. Press the Volume Down button until you reach the Clear Storage option.

5. Press the Power button to select Clear Storage.

6. Press Volume Up to confirm the selection.Sit back while your phone reboots in its virgin state.

Nexus%20One_Hard%20reset.jpg

Bare skipp punkt 4 til 6, da du sikkert ikke vil tilbake til fabrikk oppsett (da blir alt slettet), men er flere valg i denne menyen!

 

telefonen var på når jeg ladet den, det grønne lyset som viser at den er fulladet sto på etter jeg hadde tatt ut usben. lyset slukket i 12 tiden. telefonen reagerte ikke på at jeg trykket på på/av knappen. regner med den har gått tom for strøm/ eller jeg er sikker på at den har gått tom for strøm.

 

for ikke så mange min siden koblet jeg strømmen til telefonen og et rødt lys kom. jeg prøvde å slå telefonen på, men ingen ting skjedde...

Lenke til kommentar

irritert ... ladet min sony xperia s i natt. når jeg står opp å tar ut usben skjer det ingenting... det grønne varsellyset står på og vill ikke av. har prøvd alt for å få den i gang i igjen. det går jo ikke ann å ta ut batteriet så jeg har et lite problem...

 

noen som har tips til å få min elskede xperia s til å leve igjen?

 

Dette var veldig merkelig og kan egentlig ikke helt skjønne hvordan det går an! Xperia S har en app som kontrolerer tilkoblinger slik at slike ting ikke skal skje!

Er telefonen avslått nå? Å du får ikke liv i den?

Hadde du telefonen slått av når du ladet den?

 

Er telefonen av kan nok dette hjelpe deg:

 

 

1. Switch the phone off.

2. With the phone off, hold the Volume Down button, and while still holding the Volume Down button, firmly press and release the Power button.

3. You'll boot into a menu with a white background, small text and the little skateboarding Android guys.

4. Press the Volume Down button until you reach the Clear Storage option.

5. Press the Power button to select Clear Storage.

6. Press Volume Up to confirm the selection.Sit back while your phone reboots in its virgin state.

Nexus%20One_Hard%20reset.jpg

Bare skipp punkt 4 til 6, da du sikkert ikke vil tilbake til fabrikk oppsett (da blir alt slettet), men er flere valg i denne menyen!

 

telefonen var på når jeg ladet den, det grønne lyset som viser at den er fulladet sto på etter jeg hadde tatt ut usben. lyset slukket i 12 tiden. telefonen reagerte ikke på at jeg trykket på på/av knappen. regner med den har gått tom for strøm/ eller jeg er sikker på at den har gått tom for strøm.

 

for ikke så mange min siden koblet jeg strømmen til telefonen og et rødt lys kom. jeg prøvde å slå telefonen på, men ingen ting skjedde...

 

ladet den opp og nå funker den:) burde jeg laste ned oppdateringen på telefonen på nytt?

Lenke til kommentar

Mobifil :

Sjekk energisparings appen i telefonen

Der kan du sette telefonen til å gjøre det du vil f.eks på nattetimer(skru av det meste) innenfor klokkeslett du setter selv

Det jeg savner her er at telefonen går tilbake til de innstillingene den hadde før denne energispare saken slår inn

Jeg må sette på BT og Wifi og slikt selv

 

Kjørte dette i natt, fra 01:00 - 06:00. Alt slo seg av klokken 01:00 og slo seg på igjen 06:00.

Var en drøss med oppdateringer i går kveld, så kan vell hende at denne applikasjonen ble oppdatert da?

Hos meg startet hvertfall alt igjen når nattprogrammet var ferdig.

 

Svaret var vist ikke så langt unna.

Jeg har en slik "knott" på soverommet på dørkarmen som slår av diverse og setter meg direkte til alarm, dvs at det meste er av før energisparing slår seg inn

Lenke til kommentar

jeg tenkte på å den som følger med som standar. sånn viss det ligger en feil i systemet mitt

 

Du kan jo tilbakestille til fabrikkintilinger hvis du mistenker det, vet ikke halt hva som kan ha skjedd. Men jeg merker meg at Sony (fornuftig nok grunnet innesperret batteri) har gått for best mulig batteritilstand opplading. Telefonen lader opp til 94% og ikke 100% for å bevare celler.

Lenke til kommentar

Mulig Sony har knyttet gps mot applikasjon for å spare strøm på generell basis, altså at den slår seg av selv hvis den ikke brukes til noe, gps trekker jo ekstremt mye strøm.

Bluetooth har sikkert også en lignende innstilling, det er vanlig.

Har ikke vært vant til det, gps er en ting men jeg har orginal Bluettoth telefoni i bilen så er avhengig av at den slår seg inn når jeg setter meg i bilen

Det datt forøvrig inn noen oppdateringer nå, men det med apper fra "butikken"

Det var det du tenkte på? Ikke fra programvareoppdateringa

 

Altså hvis GPS eller Bluetooth er aktivt i bruk slår de seg ikke av. Feks. ved tilkobling i bilen, hadde min tilkoblet i bilen i dag, funket knallbra. Sony har jo bruk NFC brikke i en bil i markedsføringen, skal gjøre det samme så ordner alt seg selv.

 

Ja var en drøss med Sony programmer som ble oppdatert i går kveld.

Lenke til kommentar

Det har jeg.. Ikke gjør det i mørket for å si det kort. Jeg har flere rusk under filmen. Så må bestille nytt..

ok, kjipt...

Men hvordan skal den sitte? Får man ikke en synlig og følbar forhøyning? den dekker vell ikke hele glasset? Tenker da spesielt på på mikrofonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...