Gå til innhold

Most anticipated game 2012!?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis Diablo 3 lever opp til forventningene kan de like gjerne legge ned hele spillbransjen etterpå.

 

lol hva får deg til å si det... etter å ha testet beaten så synes jeg det hele er en stor skuffelse, nei takk.

 

over til noe annet

 

Var fornøyd med classic wow og tbc. Tror ikke det vil være noe som vil kunne klare å slå disse.

Da det fatktisk var morro å spille...

 

Det faktum at spillet var småting som at man ikke kunne server migrate, at shammies var only horde, paladin only alliance, småting som ga sjarm.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg sykt til SSX, har sett frem til det spillet sinden jeg fikk ps3.

 

Nyeste COD fra treyarch blir spennende, etter den fenomenale jobben med BO. MW3 var litt skuffende.

 

Trackmania 2: Valley kan bli interessant, håper det er like bra som canyon.

 

SC2: HoS kan bli herlig om det kommer ut i år.

 

Borderlands 2 ser jeg og veldig frem til.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Bioshock Infinite

Mass Effect 3

Diablo 3

Assassins Creed 3

Catherine

Asuras Wrath

Prototype 2

Risen 2: Dark Waters

The Secret World

Tomb Raider

Prey 2

The Last Guardian

Borderlands 2

Darksiders 2

 

Dette er bare de spillene jeg gleder meg til som jeg mest sannsynligvis kommer til å skaffe meg. Er flere spill jeg er spent på, men venter på mer info før jeg gjør meg opp noen mening.

I det hele tatt ser det ut som ett kostbart, men herlig spillår er i vente!

EDIT: Gikk opp for meg at dette er en tråd i PC-spill avdelingen, så ikke alle i listen min er helt relevant her men shittau...

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Borderlands 2 og GTA V. Koste meg noe helt vanvittig med Borderlands og GTA IV. Har nok flere hundre playtime i begge to, og har rundet Borderlands en 10-20 ganger med forskjellige characters, mens jeg har rundet GTA IV en 4-5 ganger, derav en gang uten noen form for HUD, map, eller taxi.

 

Kan være jeg har for store forventninger nå, men når jeg ventet på Portal 2 hadde jeg skyhøye forventninger da også, og det skuffet absolutt ikke!

Lenke til kommentar

SSX ... gleder meg som en unge. Har hatt det utrolig morro med SSX serien gjennom tidene og det er mange år siden sist. Det er vel første gang dere på xbox får mulighet til å prøve serien også ? Det er uten tvil det beste snowboard spill serien gjennom tidene med massiv margin.

 

 

Ingen lobbyer online btw, du bare slenger deg utfor et fjell og møter alle som racer på det.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Borderlands 2 er muligens det jeg kommer til å ha mest problemer med å utsette til det kommer på Steam-salg eller noe sånt. :p Har nok timer med Borderlands under beltet så håper bare oppfølgeren føles "fresh" nok. Går også ut ifra at Bioshock Infinite blir et fortreffelig spill.

 

Andre ting er jeg først og fremst nysgjerrig på mer informasjon om. F.eks. hvor AC3 skal foregå, kan det bli noe bra ut av FarCry3, se gameplay fra Dishonoured osv.

 

Blir også interessant å følge med på War of the Roses, et slags "Battlefield 1455".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...