Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Hva synes dere om hårete gutter?


Anbefalte innlegg

Hallo i luken! Jeg lurer på hva dere jenter synes om hårete gutter. På overkroppen har jeg hår på brystet, magen og ryggen. På underkroppen er vel håret på helt normale steder.

 

Det jeg lurer på er hvor populært det er blandt jenter om man har hår så og si overalt?

 

Hvor går grensen med for hårete?

 

 

 

Postet av anonym: ae0e595918d810e2b9f9c68ab31e7acf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er jeg ganske så hårete, på grensen til å være semi-gorilla/huleboersk. Lubben er jeg også. Kjæresten min bryr seg fint lite om det. Folk er dog forskjellige, men personlig mener jeg at en dame som mener litt hår på kroppen er en dealbreaker heller kan finne seg en eller annen forfengelig jævel med tilsvarende grunne idéer om hva som er viktig her i livet.

 

 

Hehe :)

Hvorfor så sint?

Lenke til kommentar

Selv er jeg ganske så hårete, på grensen til å være semi-gorilla/huleboersk. Lubben er jeg også. Kjæresten min bryr seg fint lite om det. Folk er dog forskjellige, men personlig mener jeg at en dame som mener litt hår på kroppen er en dealbreaker heller kan finne seg en eller annen forfengelig jævel med tilsvarende grunne idéer om hva som er viktig her i livet.

 

Høres bra ut. Jeg er både hårete og lubben! :p

 

Trådstarter

 

 

Postet av anonym: 842a7d56ab2d2639e2c599623658c76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er mest glad i gutter som shaver bryst og alt hår nedentil :) hvertfall alt nedentil, det gjør jeg selv og liker at partner gjør det også :) men så er jeg ganske ung å da :p under armen bør seg være stusset, men hår på ryggen er for min del uaktuelt da jeg ikke tenner overhodet på det :) men alt er smak og behag :)

Lenke til kommentar

Jeg er mest glad i gutter som shaver bryst og alt hår nedentil :) hvertfall alt nedentil, det gjør jeg selv og liker at partner gjør det også :) men så er jeg ganske ung å da :p under armen bør seg være stusset, men hår på ryggen er for min del uaktuelt da jeg ikke tenner overhodet på det :) men alt er smak og behag :)

 

Djis.. tipper det vil endre seg når du blir eldre :)

Lenke til kommentar

Ideelt, for min del, kunne vi vært hårfrie alle sammen overalt bortsett fra hodet og øyne(bryn) (og muligens legger for menn). Synes kroppshår generelt er ekkelt og bare en ekstra plage å holde styr på til hverdagen. En del av spranget fra aper til mennesker gikk jo ut på å miste kroppshåret, gjorde det ikke?

Endret av Kolapz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...