Gå til innhold

Nedetid fra mandag 9. jan kl. 8 - flytting av servere


Anbefalte innlegg

Jeg får ofte problemer med å åpne bilder. For eksempel, første gang jeg åpnet vedlegget som Jason Something la ved i posten rett over meg, fikk jeg en error. Det gikk andre gang jeg prøvde, men har opplevd dette et par ganger på forumet.

 

Jeg opplevde forøvrig det samme problemet som Jason hadde, FØR flytting av server. Du kan prøve å bytte design, og se om det hjelper en liten stund.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn ser det ut 9/10 ganger jeg oppdaterer mine innlegg

Det er fordi static sine servere sliter, har ikke noe med flyttingen av forumets servere å gjøre.

 

Static er fremdeles ikke flyttet over på nye servere.

 

Edit: plages du veldig av feilen kan du bytte over til IP.Board-utseendet imens.

 

Jeg får ofte problemer med å åpne bilder. For eksempel, første gang jeg åpnet vedlegget som Jason Something la ved i posten rett over meg, fikk jeg en error. Det gikk andre gang jeg prøvde, men har opplevd dette et par ganger på forumet.

Hvilken feilmelding får du da? Og har du opplevd dette kun etter flyttingen?
Lenke til kommentar

 

vel, siden tar 10 sek å laste inn, er ikke noe galt med internettet mitt...

 

Det er nok problemene med static du opplever. Det jobbes med å løse dem, men det er ikke relatert til flyttingen av forumet.

 

Edit: hvis du plages veldig kan du bytte til IP.Board-utseendet, der burde du ikke oppleve noen problemr.

 

Jeg har opplevd det samme. Når en post med et vedlegg er ny virker det som serveren henger litt etter. Når trykker på vedlegget så står det ikke eksisterer. Venter jeg en stund så går det bra.

Takk for den forklarende meldingen, har viderebrakt det til de rette folka og vil teste det litt selv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...