Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Penis trouble!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare sånn helt generelt altså når det gjelder skader på penis.

 

Det er viktig for en mann å ta vare på sin beste venn,og det å vente å se om ting går bra er en i en slik sak, er nok like lurt som å hoppe uten fallskjerm fra 4000 fot.

Tv showet "pinlige sykdommer" har noen fine eksempler på hvor galt det kan gå,og hvor enkelt man kan få fiksa ting.Ett google bildesøk på temaet skadet penis,(særlig hvis man søker på engelsk)gir nok de fleste en god motivasjon til å springe til legen fort med en slik skade.

 

Faktisk så mener jeg at man plikter å ta vare på kompisen sin,for det er nok for sent når den råtner og faller av. :cry:

 

Når det gjelder legebesøk så går det nok greit,hele undersøkelsen er normalt lagt opp på en så klinisk og kald måte at man nok må være en skikkelig grabukk hvis man får stivert.

Faktisk få kvinnelige leger som har montert strippestang på kontoret i tilfelle de skal sjekke stellet til en kar(finnes kanskje unntak?).

Jeg tror også nok at de fleste er så bekymret før en slik undersøkelse at økning av blodgjennomstrømning til hyrdestaven er minimal .

 

*Take good care of your best friend.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fått ufrivillig erigert penis. Er virkelig ikke så mye bak innlegget utover at jeg kan se for meg at det kan bli en morsom situasjon, men det blir jo heldigvis ødelagt når du vil ha det inn med teskje :)

 

Jeg har hørt om voksne menn som har fått ufrivillig ereksjon hos legen. :ph34r:

Regner dog med at helsepersonell er profesjonelle uansett hvilke fysiske reaksjoner som kommer ved undersøkelse.

(Tenk på at nesten alle kvinner faktisk slipper ut avføring ufrivillig under fødsel.. Ståpikk er da virkelig ingenting i forhold mtp flauhet.)

 

Postet av anonym: c9d607df698fc95fba0e2cea0c675157

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden den er løst våger jeg meg på en liten off-topic.

 

Har ei venninne som jobber på sykehjem. Der har de lov å knipse de boende på penis hvis de får stå mens de blir dusjet av en jente. Hun har selv knipset, selvfølgelig ikke så hardt at det gjør vondt, og penis går visst rimelig kjapt ned. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...