Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Penis trouble!


Anbefalte innlegg

Hallo.

For noen dager siden gikk det litt hardt for seg i dusjen, og jeg fikk et sår.

Nå får jeg ikke dratt forhuden tilbake i det hele tatt, verken i den ene aller den andre tilstanden.

Det er også en slags betennelses væske og litt blod som jeg tørker vekk flere ganger hver dag.

Men forhuden har krympet så sinnssykt og jeg har fått "strekkmerker" på den. Hva skal jeg gjøre?

Hva tror dere det er, og har dere hatt lignende problem? La merke til at det også var noen "hvite" prikker på penis hodet. Noen som vet noe om dette? Kan det være soppinfeksjon? Det klør også, men det startet ikke før episoden i dusjen.

 

Postet av anonym: 1f38c907df44d1ccfd81da452c7afc63

 

Postet av anonym: 1f38c907df44d1ccfd81da452c7afc63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste plassen du vil ha infeksjon er på penis.

 

Det du forklarer der er tydlig det du nå har. Kan bare bli verre og verre, særlig siden du ikke klarer å trekke den tilbake for å rengjør det.

 

Leger er trent til dette, er ingenting å være flau over. Men du kan be å få mann, men personlig ville jeg foretrukke ei dame å ta på meg enn en mann...

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du sikker på det?

 

Opplysningsplikten du snakker om?

Opplysningsplikt

 

Opplysningsplikt betyr at man for eksempel har plikt til å fortelle barnevernet dersom man i jobben blir kjent med at et barn utsettes for alvorlig omsorgsvikt eller mishandling. Dette kan gjelde barnehager, skoler eller liknende institusjoner.

 

I tilfeller hvor bestemmelsen om opplysningsplikt ikke regulerer forholdet til taushetsplikt, er det alminnelig antatt at lovbestemt taushetsplikt går foran opplysningsplikten.

 

Opplysningsrett

 

Straffelovens paragraf 139 pålegger den taushetspliktige å bryte tausheten i visse situasjoner. Hvis en persons liv eller helse er i fare eller en person er til fare for andres liv eller helse da har du rett til å bryte taushetsplikten for å hindre skade.

 

Den slår bare inn i enkelte tilfeller. Tror ikke legen bryter taushetsplikten for å fortelle mor at sønn har infeksjon på tissen.

Lenke til kommentar

Skulker ikke, men det blir nok til at jeg tar bussen til byn i morgen etter skolen. Problemet er at 1. Mamma vil nok ha en grunn til at jeg skal til byn. og 2. Hvis jeg går uten at hun vet det så klikker hun, og jeg vil jo ikke fortelle henne om det. Det er jo flaut å si at det gikk hardt for seg i dusjen!?

 

Postet av anonym: e02c9b6cf8d916c359124f0bfef1e8e5

Lenke til kommentar

Tror legen har plikt til å si i fra til foreldrene om barn under 16 oppsøker legen.

 

Nei, det har legen ikke, med mindre det er snakk om alvorlige sykdommer/komplikasjoner.

 

Til trådstarter: Dersom du ikke vil dra til en kvinnelig lege er det jo bare å bytte til en mann, evt. ringe til legekontoret og spør om de har en mannlig lege der!

Lenke til kommentar

Bare si du var i byen for å se litt i butikker osv. med kamerater og du glemte ut tiden.

 

Legekontoret har da åpningstiden på dagtid, så ikke noe heft med å "glemme ut tiden". Dessuten er alle skoler underlagt en helsestasjon/helsetjeneste, som det går an å oppsøke i skoletiden dersom man vil. Foreldre har ikke rett til å få vite noe om dette så lenge det er snakk om vanlige konsultasjoner!

Lenke til kommentar

Helsesøster er bare på skolen om tirsdager, og legevakten tar JÆVLIG lang tid, så problemet blir å bortforklare den. Men det må til. Jeg går i morgen, hvis jeg får lov (-.-)

 

Postet av anonym: e02c9b6cf8d916c359124f0bfef1e8e5

 

Det er ikke snakk om å "ikke få lov". Du sier du til læreren at du skal til legen, og du får en melding fra lege/helsesøster som du kan vise til skolen. Du kan vel oppsøke helsesøster selv om hun ikke er på skolen den dagen?!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...