Gå til innhold

Hvike spill ser du frem til i 2012?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg kommer på i farta som jeg gleder meg til er som følger...mye å se frem til :)

 

 

Guild Wars 2

The Secret World

Diablo 3

Max Payne 3

Kingdom of Amalur: Reckoning

Uncharted: Golden Abyss

The Last Guardian (om det kommer i 2012 vel å merke...)

Borderlands 2

Tomb Raider

BioShock Infinite

Silent Hill: Downpour

Far Cry 3

Dragon's Dogma

Asura's Wrath

Dust 514

The Journey

Little Big Planet til PSV

Sorcery

Tera

Xcom

Star Trek: The Game

Guillermo Del Toro's Insane

Game of Thrones

Risen 2

Rayman Origins til PSV

Escape Plan til PSV

Rocksmith

GTA 5

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

1. Fez

2. Mass Effect 3

3. Trials Evolution.

4. Bioshock Infinite

5. Grand Theft Auto V

 

Alan Wake: American Nightmare, Borderlands 2, The Witcher 2 til 360, Tomb Raider, Halo 4, Tony Hawk's Pro Skater HD, Kingdoms of Amalur, Minecraft 360, Retro City Rampage + sikkert noen andre som jeg har glemt i farten.

 

Det er mulig at jeg kjører den samme taktikken som i fjor. Ytterst få "Dag 1 kjøp" av butikkspill. Iallefall når det gjelder spillene utenfor topp 5 listen. Prisene synker så fort uansett.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

* Paper Mario 3DS

* Luigi's Mansion 2

* Professor Layton and the Mask of Miracle

* Metro: Last Light

* Darksiders II

* Halo 4

* Mass Effect 3

* Prototype 2

* Silent Hill: Downpour

* The Last Guardian

* Kingdoms of Amalur: Reckoning

* Risen 2

* BioShock Infinite

* Prey 2 (usikker)

* Far Cry 3 (usikker)

* Ni No Kuni

* Dragon's Dogma

* The Darkness 2

* Agent

* South Park: The Game

* Sorcery

* Max Payne 3 (usikker)

* Dishonered (usikker)

* GTA V (usikker)

* Uncharted: Golden Abyss

* Pandora's Tower

* The Last Story

 

Blant annet :p

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det jeg ser klart mest frem til i 2012 er at vi endelig får se hvilke spill Nintendo jobber med til Wii U, og at den blir lansert mot slutten av året. Siden vi ikke vet navnet på disse titlene, så får jeg ta med de titlene vi kjenner til. Nevner bare de jeg ser klart mest frem til:

 

The Last Guardian - jeg tror ikke dette kommer i 2012, men man vet jo aldri.

 

Dragon's Dogma - omtrent alle utviklerne til Capcom har jobbet med dette spillet i flere år nå, og mitt inntrykk fra forskjellige previews er at det vil bli et veldig unikt spill som kombinerer det beste fra flere sjangre.

 

The Last Story - Sakagauchi's jrpg som intenderer å forandre sjangeren for alltid. Er meget spent på dette spillet.

 

Dragon Quest X - et nytt nummerert spill i japansk største rollespillserie er alltid en stor greie, selv om det her er snakk om en slags MMO.

 

Professor Layton versus Phoenix Wrigth - en kombinasjon av de to kuleste seriene til DS må jo bare bli genialt.

Lenke til kommentar

Her er min topp 10-liste:

 

1. Bioshock: Infinite

Elsker det orginale Bioshock og når samme folkene står bak her så må det bare bli et mesterverk. Håper bare at det blir en flott PC-port av spillet...

 

2. The Last Guardian

Håper dette innfrir alles forventninger og blir et magisk eventyr. Litt redd for at all uroen rundt studioet kan føre til et mindre polert spill etc

 

3. The Last Of Us

Naughty Dog innfrir alltid og dette ser ekstremt spennende ut. Fengslende historie, beste grafikk, filmatiske cut-scenes og knallsolid gameplay er stikkordene som gjelder her!

 

4. Tomb Raider

Liker veldig godt den nye stilen med fokus på innlevelse og historie, håper dette blir så fantastisk som det så ut på den første traileren

 

5. Paper Mario 3DS

ENDELIG et Paper Mario som går tilbake til turn-based combat røttene, har ventet på dette siden 2004 da Thousand Year-Door kom ut. Et perfekt spill å gi ut på 3DS.

 

6. GTA V

Har stor tro på at Rockstar koker sammen et nytt mesterverk her. Håper som alle andre på en høyere "fun-factor" samtidig som de klarer å lage et troverdig og voksent univers.

 

7. Hitman: Absolution

Kommer til å elske dette dersom spillet blir så fritt og vanskelig som i de tidligere spillene, skuffet dersom de tar en "Splinter Cell" og lager det lineært og enkelt for massene...

 

8. Uncharted: Golden Abyss

Et nytt Uncharted er alltid en begivenhet og dette er spillet som gjør at jeg har forhåndsbestilt PS Vita!

 

9. Max Payne 3

Rockstar gjør alt til gull og dersom de klarer å bevare den unike Max Payne feelingen her, så blir dette storslagen action.

 

10. Sly 4: Thieves in Time

Endelig et nytt Sly-spill, ventetiden har vært altfor lang. Kjøpes på launch uansett, dette er spillkos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2012, ja.... Skal ikke mye til å slå 2011 i alle fall.

 

Innser at mange av spillene jeg venter på ikke nødvendigvis kommer ut i år, eller aldri kommer ut i det hele tatt. :hrm: Setter opp 13 for maksimal uflaks.

 

1. Beyond Good & Evil 2

Haha, særlig at det kommer.

 

2. Age of Decadence

Valg og konsekevens, turbasert, partybasert, statbasert, iso. Spillet rollespillerne har ventet på i en årrekke. Spørs om det noensinne kommer ut.

 

3. Dead State

Man vet ikke altfor mye om dette spillet enda, men siden Brian Mitsoda (Vampire The Masquerade: Bloodlines) sitter bak roret så er dette også et spill rollespillere har ventet lenge på. Er også sterkt tvilende til at dette noensinne kommer ut.

 

4. Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles

Oppfølger til 2011s soleklart beste spill. Ute i Tyskland allerede, forhåpentligvis engelsk utgivelse i 2012.

 

5. The Dark Eye: Chains of Satinav

Tidenes beste grafikk? Historien skrevet i samarbeid med Dark Eye-skaperne. Potensiale.

 

6. Deponia

Enda et spill fra Daedalic. Fantastisk grafikk.

 

7. Lost Chronicles of Zerzura

Nye spillet til Black Mirror 2 & 3-folka. Interessant setting og nydelig grafikk.

 

8. J.U.L.I.A.

Kan fort bli det mest originale spillet i 2012.

 

9. Y: Der Fall John Yesterday

Nye spillet til Runaway / Next Big Thing-studioet. En mørkere setting denne gangen, og siden humoren deres aldri har vært deres sterke side kan det fort bli veldig bra. Grafikken er som vanlig fantastisk.

 

10. Secret Files 3

Satser på litt mindre ulogiske gåter denne gangen. Må spilles på tysk pga latterlige engelske stemmer. Siden Max blir kidnappet slipper vi forhåpentligvis å spille for mye med han også.

 

11. Legend of Grimrock

Dungeon crawler av den gamle sorten. Spørs om det kommer ut...

 

12. Xenonauts

Åndelig oppfølger til X-COM. Kommer dette ut? :p

 

13. Masters of Broken World

Vet ingenting om dette spillet, bortsett fra nydelig grafikk og turbasert 4x. Det holder for å komme inn på en topp 13 i 2012. :p

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...