Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaterte til 12072 selv i dag og etter å ha ringt til mobilen min virker det som om Nokia har tatt en spansk en og gjort det motsatte som i 12070.

 

Istedenfor å starte på maks volum og gå ned i styrke, fader nå telefonen opp lyden fra veldig svakt og opp til satt volum. Fler enn meg som erfarer dette ?

Endret av Sozinho
Lenke til kommentar

Altså, du kunne ha "mobildata" eller lignende skrudd av, men fortsatt hente MMS? Det vil jo i så fall si at mobilen brukte mobildata selv om du hadde sagt den ikke skal det. Hva som er god praksis synes jeg er litt begge deler. MMS har alltid benyttet mobildata for nedlasting og opplasting, men det er jo en databruk som gjerne ikke belastes per kb som vanlig bruk.

Lenke til kommentar

Første 15. sekundene i denne videoen viser hvordan Nokia sees på blant ungdom flest (noe man hadde før smarttelefoner):

 

http://bstv.no/8112/...-mr-smartphone/

 

"Nokia var jeg lei...", "LOL har du Nokia, #FAIL" osv

 

Bare i navnet har Nokia en stor utfordring. Microsoft også egentlig. Joda, de fleste kjører Windows, men ikke fordi de valgte det bevisst. Tror verken Nokia eller Microsoft klinger godt i ungdommens ører nå til dags.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Fikk pengene tilbake for lumiaen etter all trøbbel. Blir nokk samsung sgs3 på meg nå. Håper virkelig nokia skjerper seg snart. Til da holder jeg meg unna

Skjerper seg? At enkelte har uflaks og får enheter med feil vil man jo aldri få gjort noe med. Det som er viktig da er å ha gode rutiner for reperasjon. Her har du jo fått hevet ditt kjøp så rutinene har ihvertfall fungert, men selvfølgelig uheldig at du ikke har fått feilene fikset. Det er vel alltid sånn at man dømmer en produsent etter eksemplaret man har, men da blir det mye tilfeldigheter og.

 

Når det gjelder sånn som volumbuggen skjønner jeg ikke helt hvordan Nokia har vært klumsete nok til å få den ut på markedet, men det skal større problemer til for at jeg irriterer meg stort over det. Regner med at dine problemer med mobilen var av mer vesentlig grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...