Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greie, omtenksomme gutter er bakerst i køen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker mer som de vil ha fart og spenning samt festing når de er unge, altså i en alder av 15+. De vil oppleve og nyte livet mest mulig. Så er helt enig med TS at de kanskje stiller seg lenger unna de som bare tar det med ro og ikke finner på alt mulig galt som de andre guttene gjør. Det finnes jo også de jentene i en alder av under 18 som liker de også, men de fleste liker fest, fart og morro slik jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Av en eller annen slags grunn virker det som enkelte kvinner/jenter går for den strake motsetningen, altså en solariumsbrun bærumspjokk som fremdeles ikke, i en alder av 30,har fått et eneste brysthår. Sistenevnte kommer ofte i rosa utringet V-hals som gjerne viser litt navle.

 

Jeg lurer mest på om de jentene du liker er typen som lurer på hvorfor sola er rundt og bruker veldig mye brunkrem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

For det første så mener nå jeg at snus og røyker er ikke tøft, men det er jo opptil personen selv hva de vil selvfølgelig og det skal jo ikke ødelegge hva en jente ser i en gutt.

 

For det første så etter min menig er det ikke alltid de slemme guttene som får jentene, personligheten kommer jo først uansett, om en person har den herlige personligheten skal heller ikke ut senet ha noe å si på det. greit om ut senet er helt fantastisk fint, men hva hjelper det om personligheten er helt på tryne?... Samtidig så er det jo opp til hver enkelt hva de liker.. Noen liker jo slemme gutter og andre ikke.

 

Samtidig kan jo de fleste jenter være følsomme og ærlighet varer lengst i alle fall hos noen jenter. Det er jo selvfølgelig skuffende om man er i et forhold å finner ut at en i parten driver å lyver og sånne ting.. Det er vel heller ikke noen konkrete svar her heller fordi folk har forskjellige meninger og dette kan jo diskuteres mange ganger uten at de fleste kommer noen vei med dette..

 

Utroskap er blitt en trend for veldig mange og det er sårende og ingen fortjener det heller. Hva er vitsen å da gå i et forhold med mennesker når man skal være utro? Man kan jo spare seg for det for å ikke såre et hjerte mere en nødvendig. Verden er jo blitt annerledes og det er ikke stort menneskene nå til dags får gjort noe med. Verden vil forsette å forandre seg tid for tid.. Så dessverre er utroskap blitt en trend for de fleste..

 

Det jeg mener med hvem som kommer først er de guttene som faktisk er seg selv, de som faktisk ikke velger å være utro, de guttene som faktisk beviser at de faktisk er lykkelig for å faktisk dele livet med en jente som de liker godt og ærlighet er noe jeg aldri får sagt mange nok ganger. Det er det første punktet jeg mener er viktigst i en gutt. Selvfølgelig så skal de slemme bak i køen for min del, for hva har de helt fremmest i køen å gjøre når de skal være drittsekker hele gjengen? (Dette mener jeg gjelder like så godt jenter!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man er omtenktsom, tillitsfull, omgangsvennlig, snill, morsom og hjelpsom. Allikevel virker det som det ikke er nok for enkelte.

 

(...)

 

Så jeg bare lurer.... Hvorfor kommer greie, omtenksomme gutter bakerst i køen?

 

Et par ting som renner meg i hu ...

 

1 - Hvordan er det med spenning oppi alt dette? Verdiene du nevner er alle fine og flotte, men hvis du ikke kan bevare spenningen risikerer du før eller senere å bli en sirkushest med bare ett triks. Eller sju, som i ditt tilfelle.

 

2 - Min erfaring er at mange av de havner bakerst i køen fordi de på ett eller annet nivå har kjøpt myten om at hvis de bare er snille nok så ramler damene ned på dørstokken deres. Dermed ender de med å være snille, omtenksomme og whatnot fordi de vil ha noe i retur og, gjerne ubevisst, bruker snillhet, omtenksomhet og whatnot som en handelsvare for å "kjøpe" en kjæreste. Type "Jeg vil ha dame og samfunnet har fortalt meg at hvis jeg bare er snill så får jeg det, derfor er jeg grei, snill, omtenksom og morsom til krampa tar meg i håp om at du skal oppdage hvilken flott fyr jeg er og bli sammen med meg."

 

Mine 2 cent

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Er du snill, morsom, omtenksom, ærlig, ikke-røyker/snuser er du ikke spennede nok.

Slå henne, tru henne på livet, bruk narkotika, ran en bank osv så skal du vel se at pipa får en annen lyd, det er vel det jenter vil ha i dag? :ermm:

Glemmer ikke en gang jeg og en kompis var ute på byen og det kom det ei jente skrikende bort til bordet hvor vi satt og spurte om hun kunne få sitte sammen med oss. Nysgjerrig som jeg er spør jeg selvfølgelig hva som er galt. Viste seg at typen hadde vært en drittsekk (tenkte meg egentlig at hun hadde en slik type med tanke på hvordan hun kledde seg, oppførte seg osv).

Tenkte bare "Haha, der får du igjen, bitch!" :p

 

3cd8a33a.png?1306264975

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lurer egentlig på om mye av dette kommer av den type jenter gutta velger..

 

Joda, er ikke så vanlig at den mest populære jenta i klassen begynner sammen med klassens nerd. Men hvis denne nerden faktisk hadde vært en badboy så tror jeg det hadde vært mulig. Ettersom jeg ser det er de fleste jenter ute etter badboys. Merk at jeg skrev "de fleste".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er lærer i videregående skole, og kan virkelig ikke se at dette stemmer blandt de elevene jeg har hatt. Greit nok at mange tror de er snille, morsome, omtenksome, ærlige og bunnsolide kjernekarer, men ovrraskende ofte vil man, fra utsiden, raskt oppdage at det er en del "bagasje" i bakgrunnen.

Den typiske "grei gutt som helt uforklarlig aldri får seg dame" som jeg ser de:

* Er ekstremt usikker

* Klarer sjelden å føre en normal samtale med en pen jente

* Har ikke kapasitet til å både være soial og konsentre deg om skolen samtidig

* Sliter med å forholde deg til nye mennesker

* Har en "tykk mappe" med mobbesaker og lignende fra barneskolen

* Har en mor som passer litt vel nøye med

* Har "sperrer" (tør ikke snakke høyt i klassen, redd for å være naken i dusjen etter gymmen, etc)

 

Så, beklager at det høres slemt ut, men "jenter vil bare ha voldelige bad-boys som er skoletapere og driver med narko" er i veldig mange tilfeller en myte skapt av usikkre nerder for å unnskylde at de selv ike strekker til.

 

Postet av anonym: 0ec8769e667f2a82d2d16e41ec076310

 

Har samboer, så hvis du hinter til mitt innlegg så stryker du på den. Men greit nok, du skrev i mange tilfeller :p

Jeg skriver ut ifra egne erfaringer (noe du også ser ut til å gjøre). Men saken for min del er at de fleste som var badboys når jeg gikk på f.eks ungdoms-skolen eier ikke nåla i veggen i dag! Og dette går jenter som er 15 år etter? Lykke til sier jeg, man ender opp som ung mor, i mange tilfeller uten utdannelse...Resten av historien har man hørt maaange ganger før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke fortvil, kjære klasserommets nerder! Selv om situasjonen ser mørk ut nå, så ramler jentene ned i fanget deres kjappere enn de nyeste PC-spillene, når dere har tjent millioner på et godt skrevet stykke software! ;)

 

Personlig møtte jeg forleden den kvalmeste, mest drittslengende, men naturligvis hippeste, karen jeg hadde i ungdomsskoleklassen min for ti år siden, som fortalte at han i dag jobber som blekkpåfyller på en trykkeri-presse. Jeg var for ydmyk til å si hva jeg tjente penger på.

 

Og nei, du blir ikke nerd av å ta på deg briller, så TA PÅ DEG DET ROSA PANNEBÅNDET IGJEN!

Endret av LostOblivion
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så, beklager at det høres slemt ut, men "jenter vil bare ha voldelige bad-boys som er skoletapere og driver med narko" er i veldig mange tilfeller en myte skapt av usikkre nerder for å unnskylde at de selv ike strekker til.

 

This.

 

Hvis man ikke gir uttrykk for hva det er man vil ha, så vil man heller aldri få det. Man kan utmerket godt være både snill, grei og morsom og samtidig være selvhevdende og prinsippfast. Det virker som om mange forveksler "snill og omtenksom" med "unnfallende og stakkarslig".

 

Så i stedet for å godte seg over når venninner og andre kvinnelige bekjente blir såret av drittsekker, kanskje man bør gro en ryggrad og si klart i fra om at "alt det du likte ved ham får du også hos meg - og jeg behandler deg ikke som noe jeg nettopp tørket av skoen"?

 

Nå spissformulerer jeg litt her, men til syvende og sist handler det om en selv og ikke om "hva kvinner vil".

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er lærer i videregående skole, og kan virkelig ikke se at dette stemmer blandt de elevene jeg har hatt. Greit nok at mange tror de er snille, morsome, omtenksome, ærlige og bunnsolide kjernekarer, men ovrraskende ofte vil man, fra utsiden, raskt oppdage at det er en del "bagasje" i bakgrunnen.

Den typiske "grei gutt som helt uforklarlig aldri får seg dame" som jeg ser de:

* Er ekstremt usikker

* Klarer sjelden å føre en normal samtale med en pen jente

* Har ikke kapasitet til å både være soial og konsentre deg om skolen samtidig

* Sliter med å forholde deg til nye mennesker

* Har en "tykk mappe" med mobbesaker og lignende fra barneskolen

* Har en mor som passer litt vel nøye med

* Har "sperrer" (tør ikke snakke høyt i klassen, redd for å være naken i dusjen etter gymmen, etc)

 

Så, beklager at det høres slemt ut, men "jenter vil bare ha voldelige bad-boys som er skoletapere og driver med narko" er i veldig mange tilfeller en myte skapt av usikkre nerder for å unnskylde at de selv ike strekker til.

 

Postet av anonym: 0ec8769e667f2a82d2d16e41ec076310

 

Jeg kunne ikke være mer enig, jeg hadde nøyaktig samme syn som OP har i posten sin for noen år tilbake. Det var først når denne usikkerheten jeg holdt på forsvant at damene begynte å komme. I dag er jeg veldig fornøyd med samlivet mitt, hadde jeg fortalt om livet mitt i dag til min videregående selv hadde jeg ikke trodd på det et sekund. Jeg behandler aldri damer dårlig. Punktum. Jeg er en veldig tradisjonell "gentleman" med gode prinsipper som alltid prøver å forlate en jente i bedre stand enn når jeg "fant" hun. Jeg har aldri vært en bad boy uten ambisjoner og kommer heller aldri til å være det, og jeg har langt i fra problemer med det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...