Gå til innhold

Hjemkjøring i Oslo


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg og noen til har vurdert å starte et hjemkjøringstilbud for folk som bor sentrumsnært i Oslo.

Sånn at du fks kan sende inn en handleliste på vår nettside (fks på Meny, Rema 1000, Clas Ohlson), og få dette hjemkjørt.

 

Kunne DU vært interessert i et slikt tilbud i Oslo, fint om du kunne ta den korte undersøkelsen på 3 spørsmål under:

 

 

Takk på forhånd!

Endret av Hårek
Fjernet link
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at tre tråder er i overkant, men jeg gadd bare å poste her.

Synes det er en uting at "alt" skal gå via Facebook - og ennå mer uggent når det skjules i linken.

 

Tilbake til saken:

Jeg betaler IKKE kr 50,- for at noen skal kjøre varene hjem til meg. Ikke kr 10,- heller for den saks skyld.

 

www.retthjem.no finnes i dag som et alternativ (uten at jeg har brukt de) - men de bruker ihvertfall kjølebiler - er dette noe som blir aktuelt for dere, eller blir det bare bæreposer i baksetet på en vanlig bil?

Mat skal oppbevares og transporteres på en godkjent måte, men regner med at dere har tatt dette med i planen?

Lenke til kommentar

har bare delt linken på facebook før så visste ikke om at surveymonkey var innom facebook der.

 

lagde 3 tråder i forskjellige kategorier ja så jeg når flest mulig folk. blir jo ikke bedrift hvis det blir for få interesserte.

 

er klar over retthjem, men dette her skal bli enklere, kulere og mindre begrenset. du skal kunne be oss om å skaffe ingrediensene til en rett fra matprat.no og samtidig få med en drill fra jernia liksom.

Endret av NyttNavn
Lenke til kommentar

Stor advarsel fra Facebook når jeg klikker linken.

90368439.jpg

 

Jeg er generelt skeptisk til slike skjulte linker som router oss via andre sider.

Bedre lykke neste gang!

 

det ser ut som det kanskje var en innstilling hos surveymonkey, gidder du prøve igjen nå?

 

EDIT: herregud, kopierte linken fra facebook vett før jeg pasta den inn her, var bare derfor..

Endret av NyttNavn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...