Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skru på Zebra for å se AaFK leke seg med fjorårets kvartfinalist i Champions League, utrolig at det fremdeles står 0-0.

Endret av PSV
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Men det står da 0-1.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Rbk også videre.

Skrevet

Utrolig at AaFK ikke scorer i dag, burde vunnet denne kampen.

Bare synd denne såkalte "10millionersspissen" fremdeles mangler.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tror ikke det er så lurt for den norske selvfølelse.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

3 lag*

Molde er jo med i EL fremdeles.

Skrevet

Siden det er norske lag det er snakk om så håper jeg for Guds skyld at alle møter kun de beste av de beste. Da går det på skinner. Møter vi noen fra Albania eller Andorra derimot så blir det nok en saftig smekk på pungen.

Skrevet

Ble vel relativt midt på treet for alle sammen?

Legia Warzawa - RBK

Tromsø - Partizan Beograd

Molde - Heerenveen

(med første hjemmelag først)

Fun trivia: RBK møtte Legia Warzawa i sin første Champions League-kamp ever, sånn på midten av 90-tallet. Mini scora på straffe, men RBK hadde Jørn Jamtfall i mål og tapte så det sang.

Skrevet

Helt ærlig tror jeg ingen av lagene avanserer, så fremst vi ikke vinner bortekampen mot Legia. Heerenveen tror jeg slår ut Molde som ikke virker i å være i kjempeform, og Tromsø kommer til å få det vanskelig i Serbia.

Skrevet (endret)

Ble vel relativt midt på treet for alle sammen?

Legia Warzawa - RBK

Tromsø - Partizan Beograd

Molde - Heerenveen

(med første hjemmelag først)

Fun trivia: RBK møtte Legia Warzawa i sin første Champions League-kamp ever, sånn på midten av 90-tallet. Mini scora på straffe, men RBK hadde Jørn Jamtfall i mål og tapte så det sang.

Tromsø var ekstremt heldig med trekningen sin, de kunne fort møtt enten Newcastle eller Inter, som hadde vært atskillig vanskeligere. Molde kunne vært mye heldigere og fått et georgisk (?) lag som hadde blitt seeda ved en feil i systemet og Rosenborg kunne fått lettere motstand.

Tipper Tromsø og Rosenborg er de med størst sjanse, Molde får det tøft.

Endret av PSV
Skrevet

Hva er galt med max-kommentatoren? Husker ikke navnet hans og orker ikke søke. Han sier konstant feil lag, HELE tiden. Steinar Nilsen har sluttet å rette på han, det skjønner jeg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...