Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan vi ikke bare spare tid og sende Bærumsklubben rett ned i Adecco føst som sist?

Bare å smøre seg med tålmodighet gitt.

Jeg bare håper Bærum holder seg i Adecco, for da skal jeg på Bærumsderby på Kadda til nesteår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som gidder hjelpe meg med å finne videointervjuer med Birkir Sævarsson i Brann?

Nvm, endelig har Brann-tv lagt ut noe med han.

Endret av Stine
Skrevet

I morgen vinner Sogndal over Sandnes, spiser admin-hatten min hvis ikke så.. ^^

Men seriøst, nå må Sogndal gjøre noe med situasjonen. 4 tap etter hverandre, ikke bra.

:)

Skrevet

Oddsen fra 1,25 og nå oppe i hele 28. Om noen fremdeles tror han blir Villa-sjef vil et bet i tusenkronersklassen være perfekt nå.

Skrevet

Sorry Ole, jeg skjønner at familien er viktig, men å takke nei til Villa nå etter det som har skjedd de siste dagene er selvmord. Andre PL-klubber kan bli skremt av alt oppstyret og det kan gjøre det vanskeligere senere.

Og du Ole. Du blir ikke United-manager uten annen erfaring enn TL.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nå har jeg ikke all fakta på bordet, men konkluderer med at Solskjær er en idiot.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vi er ikke sinte, vi er skuffet.

Skrevet

Jaja, alt som er negativt ladet mot han er forbudt.

Men ja, komplett idioti og takke nei. Håper han har skremt klubber som Aston Villa til å holde seg unna så får han trene andre lag.

Molde 2 - Solskjær 1

Skrevet

Det er mulig at han er smart og venter til han har litt mer erfaring. Han er ennå ung i forhold til andre managere og har mye tid å gjøre det på. I verste fall hadde han tatt en "Bjørn Helge Riise" og hoppet på første fly til England, floppet og mistet mye mer renome på den måten.

Skrevet

Det som er helt sikkert er at den grunnen OGS har gitt for at han fortsetter i Molde ikke er den hele sannheten. Han har ambisjoner om å ta over managerrollen i Man United, og vil bygge opp et så bra trener-omdømme at han kan bli aktuell den dagen Ferguson gir seg. Den eneste måten det kan skje på som Molde-trener er med meget imponerende resultater i Europa. Med andre ord tror jeg resultatet av dette Røkke-møtet var ekstremt gode nyheter for Molde-fansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...