Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Mannen1 skrev (28 minutter siden):

Hva er vitsen med å lage en ny når det allerede er startet en? Folkeskikk hørt om det. Trenger ikke kuppe denne

 

Det er et poeng. Bør kanskje tas opp med moderatorteamet, om det skal slås sammen. Vel, de får avgjøre.
Hva er dette "fantasy" for noe, et nytt navn på Eliteserien? Har ikke fulgt helt med her.

Edit: Ser ut som det er et spill? Da er det kanskje ikke feil med egen tråd da.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Delvis skrev (3 timer siden):

 

Det er et poeng. Bør kanskje tas opp med moderatorteamet, om det skal slås sammen. Vel, de får avgjøre.
Hva er dette "fantasy" for noe, et nytt navn på Eliteserien? Har ikke fulgt helt med her.

Edit: Ser ut som det er et spill? Da er det kanskje ikke feil med egen tråd da.

Tråd er greit men kunne brukt ligakoden som allerede var brukt

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (4 timer siden):

Hva er vitsen med å lage en ny når det allerede er startet en? Folkeskikk hørt om det. Trenger ikke kuppe denne

Hei. Dette var absolutt ikke et forsøk på å kuppe noe som du skriver. Jeg har forsøkt å finne en egen tråd til "spillet" Eliteserien Fantasy. Om det allerede finnes en tråd om dette, uten at jeg har funnet dette, så beklager jeg det. Jeg har som sagt ikke funnet en tråd om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (13 timer siden):

Det blir bra. Men det blir jo med 200/600 tilskuere fra start, må vel øke ganske raskt, kan vel hende de kjører test events etterhvert, uten at jeg har hørt noe om dette.

Ingen publikum i kommuner under tiltaksnivå 5A og 5B, men ligger an til litt oppmyking på Østlandet snart. Tar nok fortsatt en stund før særlig flere blir lov, da må vi nok litt utpå sommeren. 

Lenke til kommentar
Tranceformation skrev (På 5.5.2021 den 7.54):

Nå ble plutselig Viking styrket med Tripic, og KBK med Gjertsen. Viking ser spennende ut, mye bra framover med Berisha, De Lanlay, Fridjonsen, Tripic og Kabran. Har de gått litt under favorittradaren?

Vant mot Brann i serieåpningen og knust av Rosenborg noen dager senere. Jepp Viking er tilbake 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...