Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Krenket? Ja, det går vel som kroppskrenkelse i følge lovverket.

Det at politiet fungerer som en løpegutt for kanskje norges største drittklubb er skremmende!

 

Syns det var rart at det ikke skjedde noe mer i forbindelse med det. Hadde det vært oss tror jeg det hadde blitt kaos.

 

Skjønner forøvrig godt at russen reagerer på at Molde spillere trapper opp på russetreff.

Russen har i mange år jobbet med holdningskampanjer mot voldtekt og Molde som jobber aktivt for å nekte slike holdningskampanjer på sine kamper, så verdiene her krasjer helt tydelig.

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så var den Nei er Nei kampanjen fra Amnesty i første omgang rettet mot russen da den kom.

Dit hat mot Molde er bare søtt. Kroppskrenkelse faktisk. Satan dere liksomcasuals er så patetiske. Vi snakker her om to kjente «supportere» som fikk valget mellom å bli kroppsvisitert eller bli igjen på utsiden. Dette som en følge av at de tidligere har smuglet fyrverkeri gjemt i undertøyet med seg inn på kamp. DETTE blir de krenket over! Jeg bare ler av hele greia.

 

Ser at norsk supporterallianse har hengt seg på i støtten nå også, så da er det vel ikke lenge før det kommer en lang artikkelserie om dette i Josimar ???

 

Norske supporterklubber med Klanen i spissen klør seg i hodet over hvorfor folk uteblir fra tribunene, vel kanskje det har med å gjøre at man ikke gidder identifisere seg med slike neandertalere?

 

Når det gjelder festing med russen er jeg helt enig med deg, patetisk av de spillerne det gjelder. Og han ene trønderen kan godt pakke sekken sin og reise hjem til Trøndelag og joine Ranheim eller et av de andre topplagene i distriktet. Han har fått nok sjanser nå.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norske supporterklubber med Klanen i spissen klør seg i hodet over hvorfor folk uteblir fra tribunene, vel kanskje det har med å gjøre at man ikke gidder identifisere seg med slike neandertalere?

 

Spenstig uttalelse fra en som er representert av denne gjengen...

 

ApArsXj.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rart hvordan ett samlet fotballnorge er kritiske til Molde, men det er visst noe feil med alle andre enn dere.

Molde har jo så og si ikke supportere og de fleste som er igjen gremmes naturlig nok over oppførselen til klubben.

Jeg har egentlig alltid gitt faen i Molde, en kjedelig klubb, uten noe særlig supportere i en kjedelig by med en dårlig designet stadion.

Men når de holder på slik som de har gjort de siste sesongene så har de vel kanskje vist sitt sanne jeg?

 

Jeg tror at noe av grunnen til at folk ikke drar på kamp er nettopp det Molde driver med, man behandler gjestene sine utrolig dårlig og som kriminelle. Aktiv tribunekultur bidrar nok heller til økte tilskuertall, bare se til Sverige.

 

Det virker som om du har svært lite kunnskap til lovverk og supporterkultur.

Du må gjerne le av hele greia, men det er faktisk du som fremstår som kunnskapsløs.

Endret av PatSharpX
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...