Gå til innhold

CL: FC Basel - Manchester United


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her jubler folk i hytt og pine på bekostning av Uniteds tap. Sannheten er at det ikke er særlig presentabelt for Premier League. Selv Wenger ønsket flest mulig engelske lag videre. Om det koster en av mesterligaplassene tror jeg ikke, men alikevel er engelske lag lengst mulig i europa en vinn-situasjon for PL.

 

Føler med United fansen her faktisk, og kanskje spesielt med tanke på Vidic.

 

Jeg feirer ikke fordi Man U tapte, men fordi innsatsviljen gikk seirende ut av denne kampen.

Uansett så burde det ikke være slik at PL har som plikt å være den beste ligaen og ha flest lag i CL, er man ikke god er man ikke det, punktum.

Lenke til kommentar

Her jubler folk i hytt og pine på bekostning av Uniteds tap. Sannheten er at det ikke er særlig presentabelt for Premier League. Selv Wenger ønsket flest mulig engelske lag videre. Om det koster en av mesterligaplassene tror jeg ikke, men alikevel er engelske lag lengst mulig i europa en vinn-situasjon for PL.

 

Føler med United fansen her faktisk, og kanskje spesielt med tanke på Vidic.

 

Jeg feirer ikke fordi Man U tapte, men fordi innsatsviljen gikk seirende ut av denne kampen.

Uansett så burde det ikke være slik at PL har som plikt å være den beste ligaen og ha flest lag i CL, er man ikke god er man ikke det, punktum.

Em, ja. Men jeg som mange andre ønsker at nivået på den ligaen i verden vi følger tettest skal være av høyest mulig klasse. Selvsagt, er ikke lagene gode nok, er de ikke gode nok. Derfor påpeker jeg at det er litt synd.

Lenke til kommentar

Dette er vel verre enn mot Benfica i 2005? Nå spørs det hva United skal gjøre, de er definitivt ferdig som toppklubb, de skal faktisk være usannsynlig takknemlige hvis de i det hele tatt havner på en 5-6. plass i år. For når det gjelder stallen er den en av PL's dårligste papirmessig, men rutine og vinnervilje holder dem såvidt oppe. Både City, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham, Newcastle har en ufattelig mye bedre tropp enn det United har. De har faktisk stjernespillere, noe United mangler.

Gjelden stiger, Glazers nekter å selge, Ferguson blir eldre, spillere forlater klubben, spillere eldres, spillere når over the top (Ferdinand, Evra, Rooney), City har forlengst overtatt byen fansmessig, så fort Park forsvinner, forsvinner nok turistene fra Asia også.

Da synker inntektene til klubben betraktelig, og først da vil de virkelig få kjenne på gjelden. Hvordan gikk det med Leeds da de var i samme situasjon? Det kommer nok til å skje med United snart også.

 

Det var kanskje litt tidlig å konkludere med? Jeg er iallefall uenig. Så langt synes jeg manu har flere poeng enn spillet burde tilsi. Men de maler seg til den ene knepne seieren etter den andre, og det er nettopp derfor manu neppe kommer til å forsvinne som toppklubb på lenge. Det er en utrolig egenskap som egentlig er litt særegen i premier league. Tenk når de finner formen litt, og får ting mer på plass, da blir de skumle i tillegg til at de ligger helt oppe i toppen. Det er nok mange som håper du har rett, men det høres fullstendig urealistisk ut det du sier.

 

Jeg ser av og til at noen city fans på diverse forum håper på akkurat dette, har vel egentlig sett det i de fleste supporter leirene. Men det er mer som en spøk, og veldig få tror på dette seriøst. Tviler på at du også mener det, sånn helt seriøst.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Det har vel ingenting med ligaen å gjøre at United undervurderer gruppa og itillegg har de nærmest ikke fått spilt med sine beste 11 i noen av CL kampene. At City driter seg ut er rett og slett elendig av dem.

Hvorfor strekke ting ut av kontekst? Hvis topplagene i England fortsetter å underprestere i Europa er ikke det et heldig utfall. Dette er ingen fiks spådom fra meg, men bare nevner det.

Lenke til kommentar

Her jubler folk i hytt og pine på bekostning av Uniteds tap. Sannheten er at det ikke er særlig presentabelt for Premier League. Selv Wenger ønsket flest mulig engelske lag videre. Om det koster en av mesterligaplassene tror jeg ikke, men alikevel er engelske lag lengst mulig i europa en vinn-situasjon for PL.

 

Føler med United fansen her faktisk, og kanskje spesielt med tanke på Vidic.

 

Jeg feirer ikke fordi Man U tapte, men fordi innsatsviljen gikk seirende ut av denne kampen.

Uansett så burde det ikke være slik at PL har som plikt å være den beste ligaen og ha flest lag i CL, er man ikke god er man ikke det, punktum.

Em, ja. Men jeg som mange andre ønsker at nivået på den ligaen i verden vi følger tettest skal være av høyest mulig klasse. Selvsagt, er ikke lagene gode nok, er de ikke gode nok. Derfor påpeker jeg at det er litt synd.

 

Engelsk fotball trenger dette, da mange av de mener deres lag er Guds gave til fotballen.

 

Å få et slag i trynet kan kanskje vekke de.

Lenke til kommentar

Det har vel ingenting med ligaen å gjøre at United undervurderer gruppa og itillegg har de nærmest ikke fått spilt med sine beste 11 i noen av CL kampene. At City driter seg ut er rett og slett elendig av dem.

Hvorfor strekke ting ut av kontekst? Hvis topplagene i England fortsetter å underprestere i Europa er ikke det et heldig utfall. Dette er ingen fiks spådom fra meg, men bare nevner det.

 

Joda, men City sin gruppe, som stonemeister sier, var vesentlig hardere og tøff gruppe. City ødela mye for seg selv borte mot Munchen i første kamp, og i tillegg så mister de vel ledelsen mot Napoli. Noe et lag av kaliber som City ikke skal klare selvfølgelig.

 

Nå var vel United i CL finale i fjor, så å si at PL nivået er på vei ned allerede er litt dumt.

Lenke til kommentar

Det har vel ingenting med ligaen å gjøre at United undervurderer gruppa og itillegg har de nærmest ikke fått spilt med sine beste 11 i noen av CL kampene. At City driter seg ut er rett og slett elendig av dem.

Hvorfor strekke ting ut av kontekst? Hvis topplagene i England fortsetter å underprestere i Europa er ikke det et heldig utfall. Dette er ingen fiks spådom fra meg, men bare nevner det.

 

Joda, men City sin gruppe, som stonemeister sier, var vesentlig hardere og tøff gruppe. City ødela mye for seg selv borte mot Munchen i første kamp, og i tillegg så mister de vel ledelsen mot Napoli. Noe et lag av kaliber som City ikke skal klare selvfølgelig.

 

Nå var vel United i CL finale i fjor, så å si at PL nivået er på vei ned allerede er litt dumt.

Ser den. Men nå har jeg aldri sagt at nivået i PL har falt. Men poengterte bare en tanke: engelske lag i Europa er positivt for England.

Lenke til kommentar

Det har vel ingenting med ligaen å gjøre at United undervurderer gruppa og itillegg har de nærmest ikke fått spilt med sine beste 11 i noen av CL kampene. At City driter seg ut er rett og slett elendig av dem.

Hvorfor strekke ting ut av kontekst? Hvis topplagene i England fortsetter å underprestere i Europa er ikke det et heldig utfall. Dette er ingen fiks spådom fra meg, men bare nevner det.

 

Joda, men City sin gruppe, som stonemeister sier, var vesentlig hardere og tøff gruppe. City ødela mye for seg selv borte mot Munchen i første kamp, og i tillegg så mister de vel ledelsen mot Napoli. Noe et lag av kaliber som City ikke skal klare selvfølgelig.

 

Nå var vel United i CL finale i fjor, så å si at PL nivået er på vei ned allerede er litt dumt.

Ser den. Men nå har jeg aldri sagt at nivået i PL har falt. Men poengterte bare en tanke: engelske lag i Europa er positivt for England.

 

Ja, men ikke hvis de ikke har noe der å gjøre. Nå lekte Arsenal seg videre og var det engelske laget som imponerte mest. Chelsea slet litt, men viste at de har noe der å gjøre ved å slå Valencia i en god match.

Jeg kan være enig i at City hadde hatt noe der å gjøre også, de kom i en helvete gruppe og tror alle lag hadde slitt i den gruppa.

Lenke til kommentar

At vi ikke får spille mer Champions League-fotball denne sesongen ser jeg bare på som positivt. Problemet her er jo at vi faktisk røk ut av livets gruppe og skaden til Vidic. At City røk ut var jo også greit, så kan alle ABUere tie still om tronskifte i Manchester.

 

Vi er rett og slett ikke bedre og skal ikke videre i CL av den grunn. Det vi må gjøre nå er rett og slett å utnytte dette til fordel for oss i Premier League. La unggutta spille EL og la dem spille til vi ryker ut. La førsteelleveren (om noen klarer å plukke ut en førsteellever basert på en gjeng overbetalte, middelmådige, umotiverte fotballspillere) få hvile og sats 100% på Premier League.

 

Også hyggelig å se at Liverpool-supporterne for andre gang på én sesong har noe å glede seg over. Det skjer ikke ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har vel ingenting med ligaen å gjøre at United undervurderer gruppa og itillegg har de nærmest ikke fått spilt med sine beste 11 i noen av CL kampene. At City driter seg ut er rett og slett elendig av dem.

Hvorfor strekke ting ut av kontekst? Hvis topplagene i England fortsetter å underprestere i Europa er ikke det et heldig utfall. Dette er ingen fiks spådom fra meg, men bare nevner det.

 

Joda, men City sin gruppe, som stonemeister sier, var vesentlig hardere og tøff gruppe. City ødela mye for seg selv borte mot Munchen i første kamp, og i tillegg så mister de vel ledelsen mot Napoli. Noe et lag av kaliber som City ikke skal klare selvfølgelig.

 

Nå var vel United i CL finale i fjor, så å si at PL nivået er på vei ned allerede er litt dumt.

Ser den. Men nå har jeg aldri sagt at nivået i PL har falt. Men poengterte bare en tanke: engelske lag i Europa er positivt for England.

 

Ja, men ikke hvis de ikke har noe der å gjøre. Nå lekte Arsenal seg videre og var det engelske laget som imponerte mest. Chelsea slet litt, men viste at de har noe der å gjøre ved å slå Valencia i en god match.

Jeg kan være enig i at City hadde hatt noe der å gjøre også, de kom i en helvete gruppe og tror alle lag hadde slitt i den gruppa.

Nettopp nettopp! Men poenget mitt står, som forøvrig ikke er en konklusjon men en tanke. Vi lar denne ligge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...