Gå til innhold

PL: Fulham - Liverpool


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør dommeren også. Det tragiske er at dommeren i dag og andre dager tar det litt på "feelingen". Tidligere i kampen blir han snakket til for filming når det faktisk var et helt greit frispark som burde vært dømt isteden. Ved 91 minutter detter Suarez helt uten grunn og får frispark. Tragisk dømming selv om det tydligvis går begge veier for filingen til Suarez.

Endret av magb
Lenke til kommentar

Ikke noen god kamp av Liverpool. Det røde kortet til Spearing er helt greit. Suarez skulle hatt målet som ble annullert og Senderos skulle vært utvist. Forøvrig er det på tide med noen form for linjeteknologi, for når det skal gjøres så mye feil av dommerstanden i England, så blir det bare bingo hele tiden. Kan ikke komme fort nok spør du meg.

Lenke til kommentar

Ikke noen god kamp av Liverpool. Det røde kortet til Spearing er helt greit. Suarez skulle hatt målet som ble annullert og Senderos skulle vært utvist. Forøvrig er det på tide med noen form for linjeteknologi, for når det skal gjøres så mye feil av dommerstanden i England, så blir det bare bingo hele tiden. Kan ikke komme fort nok spør du meg.

 

Føkk teknologi, det eneste vi trenger er måldommere som i EL.

Lenke til kommentar

Ikke noen god kamp av Liverpool. Det røde kortet til Spearing er helt greit. Suarez skulle hatt målet som ble annullert og Senderos skulle vært utvist. Forøvrig er det på tide med noen form for linjeteknologi, for når det skal gjøres så mye feil av dommerstanden i England, så blir det bare bingo hele tiden. Kan ikke komme fort nok spør du meg.

 

Føkk teknologi, det eneste vi trenger er måldommere som i EL.

 

Ja, for de har jo god utsikt til å bedømme om hva som er offside eller ikke?

Lenke til kommentar

Ved å posisjonere seg riktig vil deres oppfattelse av situasjonen kunne være tungen på vektskålen i vanskelige situasjoner. Uansett er det ikke disse situasjonene som avgjør hvordan et lag presterer gjennom en lang sesong.

 

Med måldommere får man i tillegg tatt mange flere situasjoner enn bare offside

Lenke til kommentar

Synes det tragiske her var det at Game ville se Suarez knekke i to, jeg. Ynkelig.

Uff, brukte han noen krigstyper for å fremme et poeng? Skal vi ringe moralpolitiet nå? trøste på.

Åneej, var noen småfrekke mot kjæresten din?

Limbeck er jo kjæresten min, det vet da alle.

 

Sorry for at jeg hjalp til med å trekke tråden enda mer ned i gjørma.

 

Til emnet, det trengs ikke først og fremst ny teknologi innen dømming i PL, det trengs nye dommere. Standarden er hårreisende. Det er rett og slett helt latterlig at fotballen har utviklet seg så mye, mens dommerene er samme ulla som var for 20 år siden.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ved å posisjonere seg riktig vil deres oppfattelse av situasjonen kunne være tungen på vektskålen i vanskelige situasjoner. Uansett er det ikke disse situasjonene som avgjør hvordan et lag presterer gjennom en lang sesong.

 

Med måldommere får man i tillegg tatt mange flere situasjoner enn bare offside

 

Jeg tviler på at måldommere kan uttale seg så mye om hva som er offside eller ikke. Kanskje, men jeg tror ikke det. Jeg snakker ikke bare utifra mitt perspektiv(Liverpool), men jeg har sett mange kamper denne sesongen og det har vært så ufattelig mange feilaktige avgjørelser når det kommer til om det er offside eller ikke. Av og til lurer man på om linjedommerne bare tipper, eller dømmer utifra press.

 

Linjeteknologi er ikke annet enn positivt. Men selvsagt, for at det skal fungere optimalt, så må man få til et system der slike avgjørende sitasjoner kan avgjøres raskt.

 

Men er enig i at måldommere ikke kan skade, men helst linjeteknologi, eller begge deler.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar

Synes det tragiske her var det at Game ville se Suarez knekke i to, jeg. Ynkelig.

Uff, brukte han noen krigstyper for å fremme et poeng? Skal vi ringe moralpolitiet nå? trøste på.

Åneej, var noen småfrekke mot kjæresten din?

Limbeck er jo kjæresten min, det vet da alle.

Haha, faen. Legger meg flat!

Lenke til kommentar

Ikke noen god kamp av Liverpool. Det røde kortet til Spearing er helt greit. Suarez skulle hatt målet som ble annullert og Senderos skulle vært utvist. Forøvrig er det på tide med noen form for linjeteknologi, for når det skal gjøres så mye feil av dommerstanden i England, så blir det bare bingo hele tiden. Kan ikke komme fort nok spør du meg.

 

Føkk teknologi, det eneste vi trenger er måldommere som i EL.

Nei, videodømming må inn. En 15-sekunder sjekk av 4. dommeren hver gang det vurderes å gi rødt for eksempel kunne ført mye godt med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...