Gå til innhold

Anders Behring Breivik vurdert som tlilregnelig av rettspsykiatrene i runde 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter ha sett:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ojaLojf6ZUA

 

Tror jeg du forstår hvorfor.

Sikkert bare tull.

 

 

Hva tror dere om år 2083 tror dere brevik kan ha rett, at vi på den tiden vil ødlegge hele norge?

 

Nå er det muligens etter min tid, men må være kjedelig hvis innvandring kan skade norge, fra verdens rikeste land til verdens fattigste og krigshersket lang?

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke frykte det. Innvandrerene er nok ikke interessert i å gjøre sitt nye hjem verre. :)

 

Nå er det både terrorister og kriminelle innvandring i norge.

Så hvorfor ikke fryte det?

 

Kan du nesten garantere brevik og mulla krekar vil være de eneste som norges befolkning virkelig har imot?

Eller et forbilde av norge?

 

Får håpe brevik skremmer bort innvandring og norge blir et bedre land etter dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke frykte det. Innvandrerene er nok ikke interessert i å gjøre sitt nye hjem verre. :)

 

Nå er det både terrorister og kriminelle innvandring i norge.

Så hvorfor ikke fryte det?

 

Kan du nesten garantere brevik og mulla krekar vil være de eneste som norges befolkning virkelig har imot?

Eller et forbilde av norge?

 

Får håpe brevik skremmer bort innvandring og norge blir et bedre land etter dette.

Ja, innvandrere blir sikkert mer skremt av sånne syke folk enn oss etniske nordmenn -- og har sikkert kjempelyst å dra hjem til hjemlandet for å bli drept. Ta deg ei pære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv å overbevis meg?

 

Er alle innvandere i norge bedre en folk fra utlandet?

Er jo en del som kommer hit å stjeler og raner, driver med voldtekter etc.

Kansje det er verst i oslo. Mange av disse enten bor eller flytter ut senere.

Så jeg håper det ikke blir flere terror angrep, men jeg tror neppe man skal ha for store forhåpninger her. Spessielt om brevik slipper billig unna.

 

Så hvordan kan du si at muslimene i norge er bedre?

Enten så er du tilhenger av muslimer eller er du i familje med en.

 

Nå er det nok en grunn til brevik ble som han ble, hvis han viste alle var snille og ikke fryktet noe. Men jeg tror han inners inne er normal, men ser ting i litt ekstremt på ting, selvsagt er jo ikke alle innvandrer så ille, men desverre noen burde bli sendt ut.

 

Eller hva tror dere? Følet han seg så mye bedre en alle andre? Han kunne spå hvordan oslo er, og er villig å gjøre eksteme ting for å få et bedre land?

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv å overbevis meg?

 

Er alle innvandere i norge bedre en folk fra utlandet?

Er jo en del som kommer hit å stjeler og raner, driver med voldtekter etc.

Kansje det er verst i oslo.

 

Så hvordan kan du si at muslimene i norge er bedre?

Enten så er du tilhenger av muslimer eller er du i familje med en.

 

Nå er det nok en grunn til brevik ble som han ble, hvis han viste alle var snille og ikke fryktet noe. Men jeg tror han inners inne er normal, men ser ting i litt ekstremt på ting.

 

Eller hva tror dere? Følet han seg så mye bedre en alle andre? Han kunne spå hvordan oslo er, og er villig å gjøre eksteme ting for å få et bedre land?

Nei, jeg er tilhenger av ateisme. Ikke har jeg en muslim i familien heller. Forøvrig, hva faen har det med saken å gjøre?

 

Anaio: Ja beklager, ble bare så frustrert når han omtrent sympatiserte med Breivik. Jeg skal stoppe å diskutere videre.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Gi meg en begrunnelse for hvorfor brevik ble som han ble?

Dårlig utdannelse? Dårlig familje? Eller negative erfaringer med folkene rundt seg på skolen?

 

Hva tror dere? Tror ikke han er syk inners inne, men muligens veldig despereat og gal.

 

Jeg tror han er 100% tilregnelig, men at psykiaterne har fått beskjed på forhånd at han skal være utilregnelig og umyndiggjort, og deretter lagd rapporten som ønsket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror han er 100% tilregnelig, men at psykiaterne har fått beskjed på forhånd at han skal være utilregnelig og umyndiggjort, og deretter lagd rapporten som ønsket.

 

Det tror jeg også, men hva tjener de med å stemple han sinsyk?

Han kan få lengere dom hvis man er normal.

Er han sinsyk blir det større belasning for samfunnet, og det er ingen tjent med.

 

Flere fra utøya frytet at han ble stemplet syk fordi de var redde for han skulle slippe raskere ut av fengselet. Muligens brevik også egentlig håpet på å lure til seg syk status for å håpe på å slippe raskere ut av fengselet.

 

Nå vet jeg ikke om brevik noen gang får tilgang til internett eller media.

Men det er vel fremdeles mulighet han kan få.

Så man vet jo ikke hva som kan skje. Men jeg syns han burde sitte i fengsel så lenge som mulig.

Endret av LMH1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

...negative erfaringer med folkene rundt seg på skolen?

 

Hva tror dere? Tror ikke han er syk inners inne, men muligens veldig despereat og gal.

 

Er ikke dette litt i samme ånd som å spørre om ikke folkene bak 9/11 bare var sinte på amerikansk imperialisme, eller at konebankere blir provoserte av kona når hun ikke rydder av bordet fort nok, eller at voldtektsmenn ser korte skjørt og ikke klarer å styre seg?

 

For det første: unnskyldninger. Selv tror jeg Kirgisistan kommer til å vokse seg til en økonomisk og militær supermakt innen år 2147 og utslette Bergen i frustrasjon over forurenset fiskeeksport. Det gjør ikke at jeg vurderer å avlegge ambassaden deres et militant/preemptiv besøk.

 

For det andre: de fleste har vett og medmenneskelighet til å sette grenser for seg selv før de lar seg bli så "desperate". Det er i stor grad det "friskhet" handler om.

 

For det tredje: Breivik gikk en god del lenger enn som så igjen. Se side 3 her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gi meg en begrunnelse for hvorfor brevik ble som han ble?

Dårlig utdannelse? Dårlig familje? Eller negative erfaringer med folkene rundt seg på skolen?

 

Hva tror dere? Tror ikke han er syk inners inne, men muligens veldig despereat og gal.

 

Jeg tror han er 100% tilregnelig, men at psykiaterne har fått beskjed på forhånd at han skal være utilregnelig og umyndiggjort, og deretter lagd rapporten som ønsket.

 

Du tror han er tilregnelig på hvilket grunnlag?

 

Psykiaterne er uavhengige i denne saken og har ingen ting å tjene eller å tape på å komme med en rapport som ikke stemmer med det de har funnet.

Lenke til kommentar

Jeg tror han er 100% tilregnelig, men at psykiaterne har fått beskjed på forhånd at han skal være utilregnelig og umyndiggjort, og deretter lagd rapporten som ønsket.

 

Det er for risikabelt for psykiaterne. Les forøvrig denne tråden for mer om dette.

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Jeg ser i VG at han mener at 100 000 nordmenn ser på ham som nasjonalhelt. Jeg tror faktisk det kan stemme, selv om ingen sier det rett ut.

 

Personlig har jeg sansen for ham...

... det er jo ikke det han mener.

 

Du "forstår ham så godt", at du VET hva han MENER selv når han sier noe helt annet?

 

Du... DU er gal, du.

 

@mods: Dette er IKKE personangrep, dette er STADFESTING AV FAKTA. :thumbup:

 

Altså, hvis du skal quote innlegg så kan du ikke forandre det du quoter. Kan du ikke ta og lære deg vanlig netikette om du skal absolutt skal debattere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...