Gå til innhold

[Løst] Exif-data til besvær?


Anbefalte innlegg

Lastet opp et bilde nå nyss og ser at de autimatiske exif-dataen er gått litt "berserk":

 

Skulle gjerne hatt et objektiv med denne brennvidden, da skulle dere fått se småsteinene oppe ifjellet og barnålene på skogen der forran..:ohmy:

 

Hvorfor skjer dette mon tro????:hmm:

EXIF-Data: Kamera: CORPORATIO (Klikk for pris) Brennvidde:1000000.0 mm Lukkertid:1/255 s Blender:f/640.2

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dribble: TJA !!!

Tenk dere hvor fint det hadde vært om vi kunne ha fått muligheten til å skrive inn EXIF-dataene selv - manuelt - som vi har nevnt i vide og breie i flere måneder.

 

RAK-foto laugh.gif

Jau du!

I det nye digits tidligste dager i sommer så etterlyste jeg raskt en manuell mulighet for exif felt slik som på gode gamle digit. Forstår jo an en godt kan legge inn exif i beskrivelsen, men det er nå en gang altfor tungvindt da.... Så er fortsatt enig med meg selv og deg her ja!!!!! :whistle::thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en fortsatt god ide som vi må få på plass snart :) Jeg er opptatt med lesing- og gjennomføring av diverse eksamener nå de neste par ukene, så det blir nok ikke gjort så mye på digit i denne perioden..

 

til opplysning

Skjønner den Terje! :yes:

Vi som er ferdig med lesing og slikt er vel bare litt utålmodig, men vi tåler å vente så lenge vi ikke venter forgjeves... :innocent::cool:

 

PS!

Lykke til med lesing og eksamener, og God Jul :xmas: og Godt Nyttår :fun: hvis vi ikke hører noe fra deg før på nyåret (viktig å ta seg fri innimellom også vettu):roll::thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...