Gå til innhold

40 000 apper til Windows Phone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er fordelingen mellom betal og gratis apper? Jeg tok et par søk og av resultatene var 2 av 3 betalingsapper. Ikke for å glemme at det finnes 0 GPL og liknende lisensierte apper på deres market da disse lisensene er forbudt hos dem...

Skrevet

Er det noe snakk om WP7 til nettbrett etterhvert? Ser for meg at det kan bli en seriøs konkurent til Android, og er litt usikker på om jeg bør kjøpe før det kommer et nettbrett med WP.

Det kommer ikke WP7 til nettbrett, men Windows 8 blir svært nettbrettvennlig, og som mange har svært god tro på og høye forventninger til. Det kommer også WP8.

Skrevet

Ah. Vet du når WP8 kommer, og gjerne når man kan forvente å se nettbrett med dette OSet?

Windows 8 er ventet mot slutten av neste år.

Men etter å ha brukt WP7 en bitteliten stund, burde vi ha sett nettbrett med WP også allerede nå.

Skrevet

Så trist å høre. Sikkert 10 000 prompe apps og masse unyttig PISS som alle andre ''markedsplasser har'', men for all del søppel får vi aldri nok av :)

Savner Nokia n900, der 1000 apps var 1000 gode apps =(

Skrevet

Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden.

Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Bra, godtfolk! Jeg skal bidra. Skal du? ;)

Nesten helt garantert. Avhengig av arbeidsplassen. De vil selvfølgelig satse på iOS for øyeblikket :(

Skrevet
Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden.
Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt.

Håper å anskaffe meg samtlige pga utvikling av apps. Men gleder meg helt klart mest til Win8 nettbrett.

Skrevet

Håper å anskaffe meg samtlige pga utvikling av apps. Men gleder meg helt klart mest til Win8 nettbrett.

Kommer et nytt W7 brett på nyåret. Blir vel å skaffe det og begynne å teste litt W8. x86 brett, core i5 +++...

Skrevet

Bra, godtfolk! Jeg skal bidra. Skal du? ;)

Nesten helt garantert. Avhengig av arbeidsplassen. De vil selvfølgelig satse på iOS for øyeblikket :(

Trist! Hadde det nå enda vært Android...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...