Gå til innhold

Vinn gavekort i spillbutikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når vi første snakker om det, så har jeg noen spørsmål så jeg håper noen kan svare på:

- Hvor mange spillanmeldelser har vi publisert på Gamer.no siden vi begynte i 2001?

- Hvor mange av disse endte opp med vurderingen 10 av 10?

:innocent:

Skrevet

Ja, når vi første snakker om det, så har jeg noen spørsmål så jeg håper noen kan svare på:- Hvor mange spillanmeldelser har vi publisert på Gamer.no siden vi begynte i 2001?- Hvor mange av disse endte opp med vurderingen 10 av 10? :innocent:

- Omtrent 1200

- 8

:p

Skrevet

Er bare å gi opp. Ikke svar på denne oppgaven. Er helt klart at det mangler noen alternativ. Gamer.no har aldri gitt 10/10 og har jo anmeldt over 20.000 spill. Så beste er jo helt klart å ikke svare, og få se det riktige svaret på mandag istedet.

• Liker 8
Skrevet

Er bare å gi opp. Ikke svar på denne oppgaven. Er helt klart at det mangler noen alternativ. Gamer.no har aldri gitt 10/10 og har jo anmeldt over 20.000 spill. Så beste er jo helt klart å ikke svare, og få se det riktige svaret på mandag istedet.

Jupp, er det jeg skal! ;)

Skrevet

Den første var enkel, men den andre måtte jeg bare tippe på...

Brukte litt tid på å finne ut hvordan jeg skulle sjekke det, men når jeg fant ut hvordan var det easy-peasy. Som TST skrev så tar det bare minuttet å sjekke eller noe slik.
  • Liker 1
Skrevet

Ok, for de som ikke har peiling i det hele tatt på svarene kan jeg si at dere må tenke litt logisk. Første eller andre gangen jeg bruker denne siden så jeg er ikke veldig kjent men det er bare å bla litt rundt i logiske kategorier :D

Skrevet

Vis man regner sammen første spørrsmål så blir det 1135, så man skal runde oppover. Svar nr 2 sleit jeg litt med men det skal være 8. Det er svært sjeldent at et spill får 10/10, så at det er 15 er feil samme er 19.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...