Orwandel Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 (endret) Denne tråden er for å vise frem bilder av din Skyrim-karakter. Nevnt gjerne også hvilken rase du spiller, hvilket våpen du foretrekker, hva slags magi du bruker, og generelt hvordan du spiller med karakteren din. Endret 12. november 2011 av Orwandel
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Forfatter Skrevet 11. november 2011 (endret) Får vel starte ballet selv, da... Nord barbar, med two-hånds sverd, bue som back-up, litt snike skills, og litt magi for å buffe og heale mellom kamper, pluss drage-rop, såklart. Tidlig i karrieren, med utstyr tatt fra banditter: Litt bedre utstyr, men fortsatt sammensatt av litt forskjellig: Så endelig et sett som ser litt bedre ut: Endret 12. november 2011 av Orwandel
Orwandel Skrevet 11. november 2011 Forfatter Skrevet 11. november 2011 Najs. Er hun også Nord? Jeg har lyst til å lage et par nye karakterer, men må spille mer med min første en stund til...
Licht Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Flytta nokre innlegg - dette er ein tråd for bilete og tekst om karakterane dine i Skyrim, off-topic vert flytta utan vidare åtvaring.
The Grand Vizier Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Her er min Breton-magiker: Spilt i knappe fire timer, og spillet er herlig. Til nå overgår det både Morrowind og Oblivion for min del!
Misoxeny Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 (endret) Her er min Breton battlemage-liknende karakter. Bruker one handed dagger og destruction magic for øyeblikket. Endret 11. november 2011 av Misoxeny
Orwandel Skrevet 12. november 2011 Forfatter Skrevet 12. november 2011 (endret) Her er min Mage! Hva er det du har i ansiktet? Laga en Breton mage for å teste litt. Her er hun på level 1: Endret 12. november 2011 av Orwandel
d4fF Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Her er min Mage! Hva er det du har i ansiktet? Laga en Breton mage for å teste litt. Her er hun på level 1: De var litt... passive.. de statistene i bakgrunnen der
vikingkylling Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Kjapt spørsmål: Er dette bare for PC, eller er det "lov" å ta bilde av tv-skjermen for oss som har konsoll?
Orwandel Skrevet 12. november 2011 Forfatter Skrevet 12. november 2011 Kjapt spørsmål: Er dette bare for PC, eller er det "lov" å ta bilde av tv-skjermen for oss som har konsoll? Denne tråden er for alle, så lenge du holder til i Skyrim... Oppdaterte magiker-posten min. Her er min Dovahkiin. Nord? Jeg liker amuletten. Er det den som gir deg helse?
Sphio Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Jepp, det er nord. og ja, den amuletten der gir meg 10 health.
Orwandel Skrevet 12. november 2011 Forfatter Skrevet 12. november 2011 Jepp, det er nord. og ja, den amuletten der gir meg 10 health. Jeg ødela den for å lære enchantmenten. Men angrer litt når jeg fant ut at jeg kun greier å lage ting med +1 hp
Sphio Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Har egentlig aldri interresert meg for enchanting. hater det styret meg soul gems, litt skuffet over at de ikke har gjort noe med det. jeg har mange andre amulets også så er vel mer tilfeldighet at det er akkurat den jeg bruker der. fant en amulet som decreaser CD på shouts med 20%. hender jeg bruker den iblant.
Orwandel Skrevet 12. november 2011 Forfatter Skrevet 12. november 2011 Har egentlig aldri interresert meg for enchanting. hater det styret meg soul gems, litt skuffet over at de ikke har gjort noe med det. jeg har mange andre amulets også så er vel mer tilfeldighet at det er akkurat den jeg bruker der. fant en amulet som decreaser CD på shouts med 20%. hender jeg bruker den iblant. Ja, det var mest for å teste. Min Nord barbar har vel brukt magi to ganger så langt i karrieren, også bare for å teste, så enchanting er ikke helt hans greie. Fikk jo en achievement for det også, så...
Dr. Mobius Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Her er min Mage! Hva er det du har i ansiktet? Laga en Breton mage for å teste litt. Her er hun på level 1: Det er en maske som gir 100% increased mana regen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå