Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Eternalenvy er vel uansett ikke svensk. Men altså, LodA er kanskje den mest kjente dota-spilleren gjennom tidene, og var en av "grunnleggerne" av competative dota. Han og Akke er gamle travere, kanskje de som har holdt på lengst som fremdeles er i toppen. For å være ærlig anvilycus virker det ikke som du har særlig peiling på dette her.

 

Ut i fra dette innlegget kan jeg fastslå at LodA og Akke er spillere. Også presterer du å bruke det som argument for å si at anvilycus ikke har peiling - når han nettopp selv sa han, som alle andre som ikke er så svett at de er årsaken til årets storflom, gir faen i navn på enkeltpersoner. Så takk for et nokså ubrukelig innlegg, her kommer ett til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra dette innlegget kan jeg fastslå at LodA og Akke er spillere. Også presterer du å bruke det som argument for å si at anvilycus ikke har peiling - når han nettopp selv sa han, som alle andre som ikke er så svett at de er årsaken til årets storflom, gir faen i navn på enkeltpersoner. Så takk for et nokså ubrukelig innlegg, her kommer ett til.

Poenget er vel at det er tullete å utale seg om hvem som er nye til comp dota, når det kun er spillerene som har noe å si, og ikke lagnavnet, når man ikke har peiling på hvem som er hvem i comp dota.
Lenke til kommentar

Ut i fra dette innlegget kan jeg fastslå at LodA og Akke er spillere. Også presterer du å bruke det som argument for å si at anvilycus ikke har peiling - når han nettopp selv sa han, som alle andre som ikke er så svett at de er årsaken til årets storflom, gir faen i navn på enkeltpersoner. Så takk for et nokså ubrukelig innlegg, her kommer ett til.

Gir man faen i enkeltpersonene så har man ikke forstått DotA, det er enkeltpersonenes prestasjoner som utgjør forskjellen mellom vinn og tap.

Lenke til kommentar

Gir man faen i enkeltpersonene så har man ikke forstått DotA, det er enkeltpersonenes prestasjoner som utgjør forskjellen mellom vinn og tap.

Du er klar over at man kan være klar over at enkeltpersoners prestasjoner kan utgjøre forskjell mellom vinn og tap og forstå DotA uten å være nevneverdig interessert i navn på enkeltpersoner som spiller DotA, ja? Er det samme som å si at jeg ikke forstår hvordan en bil fungerer fordi jeg ikke vet hvem som fant opp bilen.

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Du er klar over at man kan være klar over at enkeltpersoners prestasjoner kan utgjøre forskjell mellom vinn og tap og forstå DotA uten å være nevneverdig interessert i navn på enkeltpersoner som spiller DotA, ja? Er det samme som å si at jeg ikke forstår hvordan en bil fungerer fordi jeg ikke vet hvem som fant opp bilen.

Men om man ikke kjenner til spillere som LodA og Akke før de dannet The Alliance, har man da nok kunnskap til å si at de kom fra ingen steder, og plutselig vant dreamhack med nth? Blir ikke det litt tullete. Det blir litt det samme som at jeg skal si at Neymar er en no-name som kommer til Barcelona nå, (selv om jeg vet at han ikke er det.)
Lenke til kommentar

Det er likevel en forskjell på å uttale seg om noe man kanskje ikke vet stort om og å påstå at man ikke kan ett spill fordi man ikke har kjennskap til navn som spiller det samme spillet.....

 

EDIT: Og nei, det blir ikke det samme for "????" sa aldri at LodA og Akke kom fra ingensteds og var noobs, han sa teamet kom fra ingensteds som er mye mer korrekt for de som følger med teams og ikke alle som spiller i hvert enkelt team.

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Ut i fra dette innlegget kan jeg fastslå at LodA og Akke er spillere. Også presterer du å bruke det som argument for å si at anvilycus ikke har peiling - når han nettopp selv sa han, som alle andre som ikke er så svett at de er årsaken til årets storflom, gir faen i navn på enkeltpersoner. Så takk for et nokså ubrukelig innlegg, her kommer ett til.

Hvordan kan man "gi faen i enkeltpersoner" og likevel påstå at man har god peiling på dota? DotA er ikke som fotball der navnene på lagene er viktig. I dota bytter folk lag hele tiden og det som avgjør hvor bra et lag er er først og fremst hvilke spillere som er der.

 

Sorry, men hvis du ikke vet hvem loda og akke er, så har du null peiling på dota. Ikke fordi det er livsviktig å pugge nicks på folk, men hvis du har fulgt med på dota i løpet av de siste 10 årene er det umulig å ha unngått å lære om de.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

Og med ett innså jeg at grunnen til at jeg suger i CS er fordi jeg ikke har lest alt som leses kan om Heaton - herregud så dust jeg er.

 

Og ja, jeg innser at det er en vesentlig forskjell - jeg bare elsker å kverulere med dårlige argumenter. Men for all del, jeg er helt enig med det du/dere skriver - men det er likevel mulig å forstå spillet uten å vite om spesifikke proplayers. Det er også mulig å lære seg dota uten å ha fulgt med de siste 10 åra... Hvilket jeg ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Og med ett innså jeg at grunnen til at jeg suger i CS er fordi jeg ikke har lest alt som leses kan om Heaton - herregud så dust jeg er.

 

Og ja, jeg innser at det er en vesentlig forskjell - jeg bare elsker å kverulere med dårlige argumenter. Men for all del, jeg er helt enig med det du/dere skriver - men det er likevel mulig å forstå spillet uten å vite om spesifikke proplayers. Det er også mulig å lære seg dota uten å ha fulgt med de siste 10 åra... Hvilket jeg ikke har gjort.

Men det er da ingen som argumenterer for at du suger i dota om du ikke kjenner proplayersa?
Lenke til kommentar

Men det er da ingen som argumenterer for at du suger i dota om du ikke kjenner proplayersa?

Sorry, men hvis du ikke vet hvem loda og akke er, så har du null peiling på dota.

Gir man faen i enkeltpersonene så har man ikke forstått DotA.

 

You were saying?

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Hvis du er god i noe men ikke forstår det heter det ikke god - da heter det luck. Man må nødvendigvis forstå for å beherske og det er fullt mulig å forstå PC-spillet DotA uten å ha kunnskap om historie, e-sport, teams og spillere rundt spillet. Hvordan det ikke kan forstås av enkelte personer er beyond me. Men nå er det ikke gøy å diskutere lenger, så dere får mene hva dere vil - det er tross alt lov. En smule ff-topic er det kanskje også, som Argoniel påpekte før jeg rakk å fullføre innlegget.

Lenke til kommentar

Hvis du er god i noe men ikke forstår det heter det ikke god - da heter det luck. Man må nødvendigvis forstå for å beherske og det er fullt mulig å forstå PC-spillet DotA uten å ha kunnskap om historie, e-sport, teams og spillere rundt spillet. Hvordan det ikke kan forstås av enkelte personer er beyond me. Men nå er det ikke gøy å diskutere lenger, så dere får mene hva dere vil - det er tross alt lov. En smule ff-topic er det kanskje også, som Argoniel påpekte før jeg rakk å fullføre innlegget.

Det er bare tull, du kan være en mekanisk god DotA spiller, uten å ha noe særlig forståelse utenom det helt basic.

 

Det du sier applier kanskje til noe, men ikke DotA.

Endret av HoNTrash
Lenke til kommentar

Hvis vi er kan jeg ikke si jeg er særlig imponert over det intellektuelle nivået da det eneste jeg gjorde på siste post var å skrive noe jeg allerede har skrevet med et annet ordvalg.

Ingen har argumentert for at du suger i DotA dersom du ikke har kjennskap til hvem som spiller for hvilket team, hvor lenge de har spilt etc. Og det å ikke ha peiling på DotA betyr ikke at du er dårlig i DotA. Dog har du tolket det dithen at om noen sier: "Gir man faen i enkeltpersonene så har man ikke forstått DotA." betyr det at man suger i DotA dersom man ikke forstår det. Det er feil, er du enig i at du her tok feil? I såfall er vi enige, det kan jo se slik ut, i og med at du mener at dersom dette stemmer, så stemmer det også at man kan ha mye kunnskap om DotA uten å vite hvem LodA og Akke er. Noe som stemmer veldig bra.

 

PS: Spar deg for herskerteknikkene. Om det intelektuelle nivået er så lavt, burde du fint greie å vise det uten bruk av slibrige herskerteknikker, men det gjenspeiler vel gjerne bare ditt eget intellektuelle nivå ;)

Endret av HoNTrash
Lenke til kommentar

Ingen har argumentert for at du suger i DotA dersom du ikke har kjennskap til hvem som spiller for hvilket team, hvor lenge de har spilt etc. Og det å ikke ha peiling på DotA betyr ikke at du er dårlig i DotA. Dog har du tolket det dithen at om noen sier: "Gir man faen i enkeltpersonene så har man ikke forstått DotA." betyr det at man suger i DotA dersom man ikke forstår det. Det er feil, er du enig i at du her tok feil? I såfall er vi enige, det kan jo se slik ut, i og med at du mener at dersom dette stemmer, så stemmer det også at man kan ha mye kunnskap om DotA uten å vite hvem LodA og Akke er. Noe som stemmer veldig bra.

PS: Spar deg for herskerteknikkene. Om det intelektuelle nivået er så lavt, burde du fint greie å vise det uten bruk av slibrige herskerteknikker, men det gjenspeiler vel gjerne bare ditt eget intellektuelle nivå

Vi er alle enige om at LodA og Akke er enkeltpersoner. Vi kan alle lenger opp i tråden se at noen har skrevet "Gir man faen i enkeltpersonene så har man ikke forstått DotA.". Jeg ikke bare gir faen men vet ikke hvem disse personene er engang. Det betyr at han som skrev det jeg siterte mener jeg ikke har forstått DotA. Ergo èr det noen som har argumentert for at man kan suge i DotA dersom man ikke har kjennskap til hvem som spiller for hvilket team og hvor lenge de har spilt. Igjen, fordi jeg mener man ikke kan beherske noe uten å forstå det. Derfor er jeg ikke enig i at jeg tok feil, fordi jeg er ikke enig i at man ikke kan forstå spillet dersom man gir faen i enkeltpersoner innad i spillmiljøet.

 

Jeg kunne dog spart meg for "herskerteknikkene", beklager.

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...