Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Hva synes folk om Aghanims på Lion? En Dagon gir mer damage for pengene, men ikke statsene selvfølgelig. Har begynt å gå Rot of Atos som luksusitem på squishy supports, vitality booster er et effektivt item i seg selv. Men kjøper Bracer -> Drums før dette på Lion som regel.

 

jeg går alltid aghanims på Lion. Får CD på 40 sekunder da. Kan spamme 1025 HP nuke da. Veldig bra hvis dere er contained i basen f.eks.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om Aghanims på Lion? En Dagon gir mer damage for pengene, men ikke statsene selvfølgelig. Har begynt å gå Rot of Atos som luksusitem på squishy supports, vitality booster er et effektivt item i seg selv. Men kjøper Bracer -> Drums før dette på Lion som regel.

 

Dagon på lion er bare for troll. Cd på ulti uten aghas er reduced til 40 uansett?

 

Eneste grunnen jeg kunne gått aghas på han er om jeg trenger HPn. hva er det forno mer man får 300 dmg ekstra elns? :D det er ikke verdt det, bedre med guinsoo og slå 5 ekstra autoattacks.

 

OMG NOOB TEAM, 3 på laget feeda så godt de kunne heldigvis greide jeg og zeus å carrye gamet.

https://dotabuff.com/matches/95933455

 

hahahahahahahaha +1 Zeusen der må være så utrolig skilla, bra du hadde med han!

Lenke til kommentar

Dagon på lion er bare for troll. Cd på ulti uten aghas er reduced til 40 uansett?

 

Eneste grunnen jeg kunne gått aghas på han er om jeg trenger HPn. hva er det forno mer man får 300 dmg ekstra elns? :D det er ikke verdt det, bedre med guinsoo og slå 5 ekstra autoattacks.

 

 

 

hahahahahahahaha +1 Zeusen der må være så utrolig skilla, bra du hadde med han!

Han kaller seg vell ikke GOD OF OLYMPIA for ingenting.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Dagon på lion er bare for troll. Cd på ulti uten aghas er reduced til 40 uansett?

 

Eneste grunnen jeg kunne gått aghas på han er om jeg trenger HPn. hva er det forno mer man får 300 dmg ekstra elns? :D det er ikke verdt det, bedre med guinsoo og slå 5 ekstra autoattacks.

 

 

 

hahahahahahahaha +1 Zeusen der må være så utrolig skilla, bra du hadde med han!

 

ja du har rett. CD er 40 uansett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Når jeg legger ned dota 2, og prøver å åpne det igjen så blir skjermen bare svart. Jeg må starte dota 2 helt på nytt for å kunne spille videre. Noen vært borte i samme problem og som kanskje kan hjelpe meg? Ganske irriterende når jeg glemmer det ut, og legger ned dota 2 :p

 

prøv å oppdater grafikkdrivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...