Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennande og sjå kva som skjer med aktiviteten når spelet blir ferdig og gratis for alle.

 

Kva stats har dåke ingame eigentlig?

 

Eg er sjølv oppe i 150 kamper, win rate på 48,67%. Målet er først og fremst å ha fleire seier enn tap.

Stats:

https://dotabuff.com/players/11790406

 

Visste ikke om denne stats siden, takk :)

 

Har visstnok mange helter med 100% win, det var gøy å se :)

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å arrangere en 1v1 turnering på diskusjon.no? :green:

 

Haha, fikk nettop flashbacks til flame fra starten i Hontiden, når de blei eid slang de alltid ut.. "ILL BEAT YOU 1on1 LETS GO NOOB"

 

Det er jo altfor ubalansert imo med 1 mot 1, som f.eks Bane.

 

Vet ikke hva aluxez mente med 1v1 turnering, men det finnes et oppsett. Det meste av 1v1 turneringer foregår med samme helt på hver spiller. Dette gjør det til en konkurranse i mid-laning.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å arrangere en 1v1 turnering på diskusjon.no? :green:

 

Haha, fikk nettop flashbacks til flame fra starten i Hontiden, når de blei eid slang de alltid ut.. "ILL BEAT YOU 1on1 LETS GO NOOB"

 

Det er jo altfor ubalansert imo med 1 mot 1, som f.eks Bane.

 

Vet ikke hva aluxez mente med 1v1 turnering, men det finnes et oppsett. Det meste av 1v1 turneringer foregår med samme helt på hver spiller. Dette gjør det til en konkurranse i mid-laning.

 

Det hørtes ikke dumt ut! :)

Lenke til kommentar

Spillte faktisk noen 1v1 turneringer i HoN. Da gikk det ut på å skaff flest "points" som man fikk via creep kills/denies, Catapult kills/denies, Tower kills og Hero kills gjennom 15 minutter. Da var det over. Man bruker også selvfølgerlig samme helt og bare i midten.

 

Jeg synes at 1v1 turnering var litt drygt. Men hver sin smak :)

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Blir spennande og sjå kva som skjer med aktiviteten når spelet blir ferdig og gratis for alle.

 

Kva stats har dåke ingame eigentlig?

 

Eg er sjølv oppe i 150 kamper, win rate på 48,67%. Målet er først og fremst å ha fleire seier enn tap.

Stats:

https://dotabuff.com/players/11790406

Ohmygawd for noen rævva stats jeg har endt opp med i det siste. Ikke rart jeg har holdt meg til GW2 :D

Lenke til kommentar

(Så lenge ein ser vekk fra 6 ragequits, men det er lov)

Hadde det vært opp til meg hadde du vært permabanned fra alt med dota-navnet på :) Ragequitting er kreft.

+1

Finnes ikke noe mer irriterende enn å tape fordi en idiot ragequitter.

Å vinne er heller ikke like morsomt om en på det andre laget ragequitter..

Endret av sleggefett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...